Yoshi Pov
"Kau ingat aku nak bagi dia kat kau ke?Nana hanya untuk aku sampai bila-bila.Kau sapa nak rampas dia dari aku?Betullah orang cakap,kecil kecil jadi kawan,besar besar jadi lawan.Tapi kau,kecil sampai ke besar tak pernah nak berpuas hati dengan aku.Semua benda yang aku ada,
semua kau nak...Wait,sebab tu ke appa kau mati?Sampaikan kawan kau si RM tu pun dah mati,"sinis aku.Jungkook menggenggam tangan.
Nampaknya dia marah dengan aku.
Aku mengukirkan senyuman sinis."You know what.Kalau orang buat aku,aku akan balas 3 kali ganda apa yang orang tu buat.Yes,aku kecil but sekecil-kecil aku pun,aku ada akal yang berfungsi.Bukan macam kau!
Akal putus,"Jungkook menjegil aku."Sedap kau mengata aku?Kau nak aku suruh hantar orang-orang aku pergi rumah kau ke?,"sinis Jungkook.
"Kau berani jejak kaki kat rumah aku,
jadi kau berani menghadap aku.Kau berani cari gaduh dengan aku,jadi kau mesti berani mati di tangan aku,"
aku mengeluarkan pistol."HARUTO!,"panggil aku.Haruto terus berdiri di sebelah aku.
"Kau nak dia?,"Haruto mengangguk.
"So,aku nak kau habiskan dia malam ni juga.Jangan risau,aku bayar kau lebih nanti,"aku menepuk bahu Haruto.
Haruto mengukirkan senyuman sinis.
"Wah hantar anak ke?,"sinis Jungkook.
"Anak aku hebat bukan macam kau,"
sinis aku."Well~Nampak macam senang nak kalahkan namja ni,"Jungkook melihat Haruto atas bawah.
Haruto Pov
"Ouh yeah?Ok aku bagi kau mula dulu,"aku mengeluarkan sepucuk pistol.
Jungkook mengeluarkan 2 pucuk pistol.Heh-,guna tangan pun aku boleh kalahkan si Jungkook ni.
"You first,"ujar aku.
Jungkook melepaskan bertubi-tubi das tembakan tetapi aku dapat mengelak.Biasalah pro kan😏.
"Wow amazing!,"Yedam menyampuk dari belakang.
"Daripada kau menyampuk baik kau tolong aku lawan dia,"Yedam tersengih di belakang.
Yoshi melihat Jungkook dan Haruto.
Possibility untuk Haruto menang tinggi,sebab Haruto pandai kendalikan pistol.Dialah satu-satunya harapan Yoshi.BANG!
"UK!,"aku menoleh ke belakang.
"Y-Yoshi!!,"Yoshi di tembak oleh Suga yang datang daripada belakang mereka.Aku terus menuju ke arah Yoshi.
Army terus meninggalkan kami di gudang itu.Tak guna kau!!
"Yoshi!!,"aku menggoncang badan Yoshi.Tiada respon.Asahi sudah menelefon ambulans.
"Yoshi bangun Yoshi!!,"air mata aku mula mengalir.
NI NO NI NO NI NO (Siren ye)
Ambulans tiba.Mereka terus mengangkat Yoshi.Aku menemani Yoshi di dalam ambulans.Keadaan dia sangat kritikal.Laju sahaja darah mengalir daripada dada Yoshi.
"Yoshi please bertahan Yoshi,"aku menekan dada Yoshi supaya darah berhenti mengalir.
"Ganti aku,Haruto...,"
TBC...🐯
Wednesday
29 December 2021
23:42 p.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fanfiction𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...