🐯7

257 37 27
                                    

Haruto Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haruto Pov

Aku memandu kereta menuju ke rumah agam keluarga Yoshi.Masuk sahaja aku di dalam perkarangan kawasan rumah Yoshi,sebuah lagi kereta masuk ke dalam rumah agam ini.

"Eh,itu macam kereta parents Yoshi,"
aku berteka teki sendiri.Enjin di matikan dan terus keluar daripada kereta.

"Eh Haruto.Kamu apa khabar?,"sapa appa Yoshi,Yasunari Kanemoto.

"Baik uncle.Uncle baru sampai?"soal aku.

"Haah.Meh jemput masuk,"jemput Yasunari.

Aku masuk ke dalam rumah mereka.
Aku melabuhkan duduk sehinggalah Yoshi turun ke bawah.

"Kau asal datang sini?,"soal Yoshi dan labuh kan duduk pada kerusi hadapan aku.

🐯🐯🐯

Nana Pov

Eomma Yoshi,Yusuri Hamadi naik ke atas.Tiba-tiba dia terdengar bunyi benda jatuh dari depan bilik Yoshi.

"Benda apa pula tu?,"pintu di buka dan dia melihat seorang yeoja yang sedang mengemas bilik.

"Awak sapa?,"soal Yusuri.

"Erk...Selamat sejahtera puan.Nama saya Nana Miracle.Puan boleh panggil saya Nana,"Yusuri mengangguk.

"Awak maid baru ke?,"aku mengelipkan mata lalu menggeleng.

"Sa-saya...Saya...,"

"Eomma,"Yoshi menuju ke arah kami.

Yusuri melihat Yoshi meminta penjelasan.

"Your future daughter-in-law,"Yusuri memandang Yoshi dengan pandangan tidak percaya.

"Aaa jinjja?Shinkoku 'baby'?,"Yoshi mengangguk.

Shinkoku - serious

"Wah!Cantiknya dia!!Eomma geram betul tengok dia,"pipi aku di gomol oleh Yusuri.

"Nama awak sapa?,"soal Yusuri kepada aku.

Eh bukan aku dah bagitahu ke nama aku tadi?Maybe eomma Yoshi lupa kot.Biasalah dah berumur.

"Nama saya Nana Miracle.Puan boleh panggil saya Nana,"Yusuri memuncungkan bibir di hadapan aku.

"Don't call me puan.Call me eomma,"
Yusuri memeluk aku dengan erat.

Tiba-tiba air mata aku menitis.Sekian lama aku tidak merasakan pelukan seorang yeoja yang bergelar eomma.

"Awak ok tak ni?,"soal Yoshi.

"Saya ok,"Yusuri mengelap air mata aku.

"Kenapa menangis? It's not good.
Mana keluarga Nana?,"pertanyaan Yusuri terus membuatkan aku kaku.

Aku memandang Yoshi yang turut kaku akan soalan Yusuri.

🐯🐯🐯

Yoshi Pov

"Yoshi!Kenapa kamu tinggal kawan kamu tu kat bawah,"aku hampir terlupa akan keberadaan Haruto di rumah aku.

Bukan hampir terlupa tapi memang terlupa terus pun.Nampak sangat yang kau tak penting Haruto HAHAHA.

Aku terus turun bawah meninggalkan Nana bersama eomma aku.

"Weihh sorry bro!Aku lupa kau kat bawah,"Haruto menjeling aku yang melabuhkan duduk di sebelah dia.

Haruto masih diam tanpa sebarang reaksi.

"Haruto,"panggil aku.

"Weihh!Weihh!,"aku menggoncang badan Haruto.

"Tepilah kau.Aku merajuk hurm,"
Haruto menghirup secawan teh.

"Kau ingat ada orang nak pujuk kau?,"
soal aku sinis.

"Adalah!Kau je yang tak tahu!Aku ada ramai gf lah.Biasalah playboy,"marah Haruto.

"Lantak kaulah.Janji kau tak rembat aku punya Nana,"Haruto bangun untuk berlalu pergi dari rumah agam keluarga Yoshi.

"Aku balik dululah bro.Apa-apa roger.
Bye-bye,"Haruto keluar daripada rumah agam keluarga Yoshi.

"Ok bye.Bawa kereta elok-elok.Kau tu dahlah belum kahwin,"usik aku.

Haruto menunjukkan segempal penumbuk ke arah aku membuatkan aku mengukirkan senyuman.






















TBC...🐯

Wednesday
22 December 2021
00:57 a.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now