🐯12

223 30 58
                                    

Yoshi Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoshi Pov

Nana mesti ingat aku marah dia sebab kejadian dia tersembur bubur kat muka aku tadi.Actually tak pun.Aku menjerit tadi sebab aku nampak lipas kat bilik Nana.

"AAAAAA!!,"aku dengar suara jeritan Nana.Ok aku rasa dia dah nampak lipas tu.

Aku membiarkan Nana di bilik dia.
Tiba-tiba pintu bilik aku di buka kasar.

"Yoshi!~,"Nana berlari masuk ke dalam bilik aku.Dia terus melompat duduk atas katil aku.

"Tadi saya nampak lipas kat dalam bilik saya.Awak tolonglah halau lipas tu~Saya takut~,"tiba-tiba pintu bilik aku di buka dari luar.

"Oh My God!Adik aku ni tak reti nak insaf ke?Berani kau bawa yeoja masuk bilik kau.Eh sini kau pendek,"
aku memandang Yera di hadapan pintu bilik aku.

"Nana yang masuk bilik aku.Dia cakap dalam bilik dia ada lipas,"Yera meng'oh'kan sahaja.

"Ouh lipas...Jap lipas!? Shinkoku?Jap-jap aku masuk bilik Nana,"Yera masuk ke dalam bilik Nana.

"Unnie awak nak buat apa?,"aku mengangkat bahu.Jap,aku rasa aku tahu dia nak buat apa.Yera membuka pintu bilik aku.Dia menyorokkan tangan dia di belakang.

"Kau pahal?,"soal aku pelik.

Yera menunjukkan lipas yang berada di tangan dia.

"Shi*!Yera buanglah!,"aku dan Nana terus menjauhkan diri daripada Yera.

"Sinilah adik ku.Lipas ini mahu bermain dengan mu,"Yera mendekati aku.Aku terus bangkit dari katil dan berdiri di bucu bilik.

"Pergi buanglah woi!Kau ni AISHH!
Gelilah gila!,"Yera berlari ke arah aku lalu membaling lipas ke badan aku.

"AAAAAA!!,"yes aku menjerit lebih kuat daripada Nana.

"YOSHINORI!,"eomma dan appa muncul di hadapan pintu.

"Okaasan!Tengok oneesan ni!,"eomma menarik baju Yera.

Okaasan - eomma
Oneesan - noona

"Oneesan kenapa kamu kacau otoutosan !?,"eomma membawa Yera keluar daripada bilik aku.

Otoutosan - little brother

Appa memandang Nana yang berlutut di hujung almari.

"Tu~Tolong Nana tu,"arah appa.Aku mengangguk faham.

"Good luck,"appa terus menutup pintu bilik.Eh appa ni lain macam betul.

"Nana~,"panggil aku lembut.

"Yoshi~,"Nana memeluk aku secara tiba-tiba.Senyuman kambing terukir di bibir aku.

"Shh~Sorrylah pasal noona saya yang jahil tu.Dia memang suka kena kan orang.Faham-faham jelah heheheh...,"
Nana menggeleng.

"Nah it's ok..,"Nana masih memeluk aku.Aku berdiri ingin masuk ke tandas tapi Nana masih peluk aku.

"Nana saya nak pergi tandas.Awak nak join sekali ke.Ha jomlah,"aku menarik tangan Nana.

"Eh taklah.Ha awak pergilah.Apa kejadah saya nak teman awak kat tandas tu.Dahlah nak tidur,"laju sahaja kaki Nana menuju ke katil.

"Cehh..Nak cakaplah malu-malu pula,"Nana membaling bantal ke arah aku.

"Diamlah pendek,"tak sedar diri.Dia pun pendek juga.

"Baik kau tidur cepat.Kalau aku keluar daripada tandas nanti,aku tak rasa kau boleh tidur,"aku mengenyitkan mata kepada Nana sebelum masuk ke bilik air.

"Buewrrk!,"acah Nana ingin muntah.

"Kau muntah betul-betul nanti siap kau!Aku kurung kau dalam bilik air!
Tidurlah kau dalam bilik air ni bertemankan lipas-lipas!,"jerit aku dalam bilik air.

"Aaa tolong takut betul,"jawab Nana dari luar.Menganjing akulah tu ceh.






















TBC...🐯

Sunday
26 December 2021
14:05 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now