🐯13

222 29 36
                                    

Nana Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nana Pov

Aku telah selamat menjadi wife Yoshi yang sah pada pagi tadi dan sekarang ni dah malam. KORANG FAHAM TAK DAH MALAM.

Aku bermundar-mandir dalam bilik.
Nak duduk pun tak senang.Tiba-tiba pintu di buka dari luar.

Yoshi guys!!Dia masuk dan terus membuka almari ubah suai tu.Dua pucuk pistol dia ambil.Ok aku dah pelik dah sekarang ni.How about our first night!?

"Sorry Nana tak sempat nak buat malam ni.Buat malam esok je.Aku ada mission.Bye,"Yoshi mencium dahi aku sekilas dan terus keluar daripada bilik.

"Macam gitu je?Kau tinggal aku macam gitu je?Bapak tak sweet namja ni!AISHH!,"aku hempaskan badan atas katil.

Tak ku sangka malam pertama aku jadi begini.Apahal sedih sangat malam pertama aku ni🕊️.

"Tidurlah!Aishh!,"aku terus melelapkan mata bertemankan patung harimau Yoshi.

"Patung pun bolehlah.Tuan nya ke lain pula ceh!,"bebel aku sebelum tidur.

🐯🐯🐯

Haruto Pov

"Haruto!,"aku melihat Yoshi yang berlari ke arah aku.Gila Yoshi!Dia ni sedar ke tidak!?Dalam misi kot sekarang ni!Boleh pula dia jerit panggil nama aku! Enemy depan tu je!

"Asal kau lambat,"bisik aku.

"Sorrylah aku kan baru lepas kahwin,"ouh lupa pula kawan baru lepas kahwin.

"Sempat?,"soal aku.

"Sempat apa?,"Yoshi mengawasi pergerakan enemy kami.

"Buatlah~,"balas aku gedik.

"Bakadise!Akal putus.Jijiklah kau ni,"
Yoshi terus menuju ke depan.

"Eleh tak padan kecil.Nak sorok-sorok pula kau.Menyampah aku,"

BANG!BANG!BANG!

🐯🐯🐯

Jungkook Pov

"Yoshinori.Welcome,"aku melihat Yoshi maju ke arah kami.

"Kau nak apa eh?Kau tak reti nak jadi baik ke?Susah sangat ke nak jadi baik?,"aku melepaskan gelak sinis.

"Dude Yoshi.Kalau aku jadi baik,sapa nak lawan kau nanti?Maid kau?,"
Yoshi merenung aku tajam.

"Ouh pasal maid kau tu sorrylah.Dia still kat hospital ke?Sian~,"sinis aku.

"Jungkook!,"Taehyung menuju ke arah aku.

Taehyung memandang Yoshi dengan pandangan tajam.

"Kau nak apa?Aku bagi.Tapi bukan wife aku,"aku mengangkat kening.

"Dah kahwin?Ouh congratulations!,"
aku menepuk bahu Yoshi.

"Blahlah kau!Aku datang sini nak selesaikan kau.Bukan nak cakap aku dah kahwin,"aku melepaskan tumbukan ke arah pipi Yoshi.

"Kau kata nak settlekan aku kan?So let's go,"pistol di keluarkan.

BANG!
BANG!
BANG!

🐯🐯🐯

Bermulalah sesi tembak-menembak di jalan raya itu.Yes,diorang main tembak-tembak sampai keluar gudang.

Haruto Pov

"YOSHI PELURU AKU HABIS!,"satu pistol di campak ke arah aku.Asahi di sebelah.

"Thanks!,"tiba-tiba satu tembakan yang kuat datang daripada sebelah Asahi.

Yedam di tembak oleh Taehyung.
Asahi terus merebahkan badan Yedam ke lantai untuk melindungi Yedam.Yoshi yang jauh daripada kami tak mampu berbuat apa.

BANG!
BANG!
BANG!

Aku melepaskan 3 das tembakan ke arah Jungkook.Jungkook yang tak menjangkakan itu terus rebah ke lantai.

Yoshi meluru ke arah Taehyung.

"Kau tak serik lagi ke?Hari tu kau dah culik Nana!Sekarang ni kau nak apa?!,"

"Aku nak dia,"























TBC...🐯

Sunday
26 December 2021
17:42 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now