🐯17

228 27 25
                                    

Haruto Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haruto Pov

Nak kena menziarahi ketua mafia yang tersadai di hospital yituwww...
Nanti kata makan gaji buta pula,
ketua kat wad kau seronok enjoy tak naklah begitu.Marilah menziarahi Yoshinori.

Aku buka pintu dan...Aku nak menangis sekarang.

"Erk awak sapa?,"asal orang lain?

"Maaf encik,saya mabuk sebab tu salah masuk,"aku terus menutup pintu.

Telefon di keluarkan dan langkah di atur keluar daripada bangunan hospital itu.

"Yoshi!Kau kat mana?!,"

"Aku dah balik lah.Aku tak bagitahu kat kau ke?,"ok aku rasa nak karate budak ni.

"TAKLAH!,"aku terus end call.

"Dahlah aku tak ketuk pintu time masuk tadi!Buat malu je ceh!,"aku masuk kereta.Kereta di pandu menuju ke rumah keluarga Yoshi.

🐯🐯🐯

Yoshi Pov

"Asal tu?,"kakak aku muncul dengan membawa sedulang air.

"Ni ha Haruto.Aku lupa nak bagitahu yang aku dah keluar hospital,"Yera menjeling aku.

"Kau ni memang suka menyusahkan orang eh?Kesian Haruto tu,"

"Dia dah besarlah,pandai-pandai dialah cari aku heh,"Yera menggeleng melihat sikap aku.

"Awak,"Nana muncul di sebalik langsir.

"Eh Nana.Haishh kau ni.Unnie dah cakap jangan turun,kalau jadi apa-apa tadi macam mana?,"ok aku pelik.

Sapa yang suami Nana sekarang ni?
Yera ke aku?

"Erk,maaf unnie. Alah saya boringlah kat atas sebab tu saya turun,"aku bangkit dan menolong Nana untuk berjalan.

"Hey,saya baru 2 minggu.Yang awak nak pimpin tangan saya ni kenapa?Saya boleh jalan sendirilah,"

"Haish,orang nak tolong,dia marah.
Saya takut awak tergelincir je,"Yera tersenyum melihat gelagat aku.

"Wah!Adik aku dah matang.Terima kasih kerana jadi matang adik kesayangan aku,"Yera memeluk aku.

Ok aku blushing!Aish Yera ni!

"Awww~Sweet,"Nana mengalirkan air mata.

"Hey asal nangis?,"aku memandang Nana pelik.

"Ish kau ni,eomma mengandung memang sensitif sikit.Nampaknya,aku kena adakan kelas 'future father'.
Nanti,aku boleh ajar bakal-bakal jadi appa ni tentang cara mengendalikan emosi si isteri yang meracau,"ok Yera dah mula melalut.

"Kau sehari tak merepek tak sah eh?,"
Yera menghentak kaki dan terus naik ke atas.

"Awak ni berserilah Nana,"Nana mengangkat kening.

"Tak makeup pun dah cantik.Untung awak dapat saya sebagai suami awak.
Nanti anak mesti lelaki,lepastu ikut muka macam saya handsome,"Nana memukul bahu aku.

"Nak girl lah!Tak nak boy!,"aku menggeleng.

"Boy lah.Nanti saya boleh ajar dia main bola sepak,"ujar aku.

"Ish girl lah!Nanti saya boleh ajar dia cara nak make-up,"aku menggeleng.

"No,boy,"

"Girl!,"

"Boy,"

"Girl!,"

"Twins jelah,"appa dan eomma muncul dari belakang.

"Eomma tengok perut Nana besar semacam,baru 2 minggu.Dah ada benjol kat perut tu,"appa mengangguk setuju.

"Yes!Nanti eomma dengan appa dapat timang dua cucu,"kami melihat appa yang terlebih excited.

"Amboi,excited nya awak,"eomma menyakat.

"Yelah,saya dah lama teringin nak timang cucu.Nak timang awak dah tak larat,"aku dan Nana menahan tawa.

"Eh si tua ni.Awak tidur luar malam ni,"eomma terus ke dapur.

"Oh tidak.Tolong appa Yoshi,Nana," appa terus mengikut eomma.

"Pujuk baik-baik,"usik aku.

"Eh awak ni.Tak baiklah,"aku merangkul pinggang Nana dan membawa dia masuk dalam rumah.





















TBC...🐯

Friday
31 December 2021
02:36 a.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now