"Amelia mana si Nana tu?,"soal Olivia kepada Amelia.
"Mana aku tahu,"mereka sekarang menunggu ketibaan si puteri Nana Miracle yang tak muncul-muncul lagi sampai sekarang.
"Annyeong~,"Nana muncul dari belakang mereka.
"Kau ni lambatlah!Hishh,"marah Olivia.
"Sorry lah aku busy kat rumah,"balas Nana.
Mereka mengatur langkah menuju ke café 7 street yang lebih kurang 20 langkah untuk sampai.
🐯🐯🐯
Nana Pov
Olivia meminta diri untuk pulang terlebih dahulu kerana eomma dia di khabarkan masuk ke hospital.Tinggal lah Amelia dengan aku.
"Nana tunggu sini.Aku nak pergi tandas,"aku mengangguk perlahan.
"Semua nak tinggal aku ceh,"omel aku sendiri.
Sebuah kereta hitam berhenti di cafe itu.Aku melihat 5 orang namja yang berpakaian serba hitam menuju ke arah aku.
"Ikut kami!,"namja-namja itu menculik aku dan di masukkan ke dalam kereta.Aku meronta untuk di lepaskan sehinggalah salah seorang daripada mereka mengacukan pistol ke arah aku.
"Diam!,"marah namja itu.
🐯🐯🐯
Aku melihat keadaan sekeliling aku.
Ada dua orang namja yang berbadan tegap di bahagian kiri dan kanan aku.Dua orang di depan pintu dan empat orang menjaga di setiap bucu bilik itu.
Pintu di buka dari luar.Aku melihat seorang namja yang berambut warna kelabu masuk ke dalam dengan berpakaian serba hitam.
"Upacara apa ni.Pakai semua hitam,"
bisik hati aku."Appa kau jual kau dekat aku,"
terbeliak mata aku.Dasar orang tua betul!Aku melihat namja yang berdiri di hadapan aku.Takdalah pendek dan takdalah tinggi sangat.Serdang -
serdang gitu.Tapi hensemlah juga."Kau ni mafia ke?,"soal aku.
Namja itu mengukirkan senyuman.
"Berani betul kau buka mulut,"dia melabuhkan duduk di hadapan aku.
"Dah ada mulut cakaplah tak kan nak buang pula,"omel aku.
"Nama aku Yoshi.Sekarang ni kau dah jadi milik aku,so I can do anything at you right?,"soal Yoshi sinis.
"Kau nak beli aku buat apa?Tapi ada guna juga kau beli aku.Takpayah aku nak hadap dengan perangai setan appa aku tu,"aku tergelak sinis.
"Kahwin dengan aku,"terbatuk aku apabila mendengar ayat itu keluar daripada Yoshi.
"Gila! Aku bawah umur mana boleh kahwin!Tak nak aku kahwin awal!,"
protes aku."Sapa cakap bawah umur tak boleh kahwin?,"aku menjeling Yoshi di hadapan.
"Kau kahwin dengan aku atau aku jual kau.Kau pilih,"aku menelan air liur.Yoshi memandang aku sambil kening di angkat ke atas.
"Tak nak!,"marah aku.
"So aku takda pilihan selain jual kau.Asahi sediakan kereta!,"Asahi teragak-agak dengan arahan Yoshi.
"Babun betul,"bisik aku.
"OK AKU KAHWIN DENGAN KAU!,"
Yoshi mengukirkan senyuman puas depan aku."That's my girl,"dia usap kepala aku macam aku haiwan peliharaan dia.
"Aku dapat merasakan kehidupan aku selepas ini.Bukan masalah aku akan berkurang,tetapi lagi bertambah,"
keluhan berat di lepaskan.TBC...🐯
Tuesday
21 December 2021
19:37 p.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fanfiction𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...