🐯5

273 40 32
                                    

Auntie Merry di masukkan ke dalam hospital

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Auntie Merry di masukkan ke dalam hospital.Doktor mendapati baju Auntie Merry terkoyak sedikit dan ada kesan luka di bahagian belakang badan Auntie Merry.

"Kau rasa ada orang ceroboh masuk rumah kau secara senyap-senyap ke tadi?,"soal Haruto di sebelah Yoshi.

"Yes.Aku pasti orang tu salah seorang daripada musuh kita juga.Cuma,aku tak tahu siapa,"balas Yoshi.

"Aku rasa army yang buat kerja ni.
Boss diorang,Jungkook memang dah lama tak puas hati dengan kita sejak kita masukkan diorang dalam penjara 2 tahun lepas.Aku rasa diorang nak balas dendam dekat kita.Group kita,
Teume tak buat apa-apa pun kat Army,"Yoshi memandang Haruto di sebelah.

Betul juga apa yang Haruto cakap.
Mungkin group Army datang untuk balas dendam akibat peristiwa itu.

Yoshi baru teringat akan Nana yang berada di rumah.Sudahlah dia duduk sorang.Yoshi mula menelan air liur.

"Macam mana kalau noona nampak Nana nanti?Mesti dia ingat Nana orang luar aishh...Lembap lah kau ni Yoshi,"rungut Yoshi.

"Kau asal?,"soal Haruto.

"Weihh aku kena balik jap.Kau tolong jagakan auntie Merry,"Haruto mengangguk.

"Thanks bro,"

🐯🐯🐯

Nana Pov

PRANG!

Terkejut aku yang berada di bilik air.Kepala di keluarkan sedikit untuk menjengah ke luar.

"Yoshi??,"panggil aku.

Tiba-tiba seorang yeoja muncul di hadapan aku.

"ARGHH!! PENCURI!!,"aku membaling macam-macam barang ke arah yeoja itu.

"Oi!Oi!Oi!Sakit oi!,"marah yeoja itu.

Aku mendengar pintu utama di buka.

"YOSHI TOLONG!,"Yoshi segera berlari ke arah kami.

Aku masih tidak habis-habis membaling barang ke arah wanita tadi.

"NOONA!,"panggil Yoshi.Aku terus terkaku di dalam bilik air.

"Noo--noona? Unnie Yoshi ke?,"aku mula rasa sebersalah.Air liur di telan kesat.

"Aduhh,"adu unnie Yoshi yang masih menggosok kepala dia akibat botol shampoo yang di baling oleh aku terkena kepala dia.

"Unnie awak?,"soal aku kepada Yoshi.
Yoshi mengangguk dengan raut wajah yang menahan marah.

"Noona ok tak?,"soal Yoshi.Tiba-tiba unnie Yoshi melepaskan tawa besar.

"Ok ok,"Yoshi memandang unnie dia yang masih boleh gelak walaupun tengah sakit.

"By the way ni sapa Yoshi?,"soal unnie Yoshi kepada Yoshi.

"Bakal adik ipar noona,"balas Yoshi.

"UwU~Cantik.Oklah jumpa noona kat atas. Noona nak cakap sikit,"unnie Yoshi terus naik ke atas.

Yoshi memandang aku dengan renungan tajam.

"Asal kau baling barang kat noona aku?,"aku menundukkan wajah merenung lantai bilik air.

"Sa-saya tak tahu pula tu unnie awak.
Awak bukan nak bagitahu yang unnie awak nak datang,"balas aku perlahan.

"Hmm...It's ok,"balas Yoshi.

"By the way kau sexy betul,"Yoshi mengenyitkan mata ke arah aku sebelum terus naik ke atas.

Wait!Aku baru sedar yang aku pakai towel je!AISHH YOSHINORI!
GATAL PUNYA NAMJA!

Aku terus menutup pintu bilik air sebelum menyambung kembali aktiviti mandi aku yang terbantut tadi.




















TBC...🐯

Tuesday
21 December 2021
22:51 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now