🐯8

266 34 77
                                    

Haruto Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haruto Pov

Pintu kereta di buka.Tak sempat nak masuk seseorang menarik aku daripada belakang dan di bawa ke sebuah bangunan.

"LEPASLAH!,"protes aku.

"Yo Haruto.Mana boss lu?"Jungkook salah seorang daripada musuh aku dan salah seorang daripada group Army.

"Lu pasal cari boss gua?!,"Jungkook menghadiahkan sebuah tumbukan di perut aku.Meringkuk aku di atas jalan.

Suga dan Taehyung menarik aku sehingga berdiri.Mereka memegang tangan aku dan mendongakkan kepala aku untuk memandang Jungkook.

"Gua dengar boss lu ada yeoja baru?Mesti cantik kan?Pesan kat boss lu,jaga dia elok-elok kalau tak gua culik dia lepastu hantar dia kat boss gua.Jangan lupa,boss gua akan balas dendam balik sebab lu bunuh kucu-kucu dia!Faham!?,"badan aku di hempaskan ke lantai dan di sepak oleh Jungkook,Suga dan Taehyung.

"Remember that,"mereka bertiga berlalu pergi meninggalkan aku.

"Shi*!Diorang ada rancangan lain!,"
aku bangun dan menuju ke kereta.

🐯🐯🐯

Nana Pov

Aku melihat Yera memotong ikan di dapur.Nak masaklah kot.

"Eh memanglah nak masak.Dah potong ikan nak masaklah,takkan nak berenang pula,"aku mengetuk kepala aku sendiri.

"Eh Nana sinilah,"Yera memanggil aku.

"Erm..Ada benda yang saya boleh tolong unnie?,"soal aku teragak-agak.

"Boleh-boleh.Nana tolong potong sayur-sayur yang kat atas meja tu.
Terima kasih,"Yera sambung memotong ikan.

"Ouh ok.Sama-sama,"pisau di ambil lalu memotong sayur.

Aku mendengar derapan kaki berlari.
Yoshi muncul.Dia ni mengalahkan budak-budak.Kat rumah pun nak berlari.

Yera Pov

"Patutlah rasa bergegar tadi.Gajah masuk dapur rupanya,"perli aku kepada adik aku.

"Kau pahal!Aduhh...Sibuk!Aku harimau bukan gajah.Gajah tu kau,"
aku memandang Yoshi tajam.

Yoshi menjelirkan lidah kepada aku.
Cawan aku baling ke arah Yoshi.Ok tak kena...Aku memang lemah dalam bab-bab membaling ni.

"Awak buat apa?,"

"Mandikan gajah,"Yoshi tanya Nana tapi aku yang tolong jawabkan sebab soalan dia sangatlah tidak logik.

"Haha lawak betul.Aku tak tanya kaulah!Aku tanya bakal isteri aku!,"
aku menjeling Yoshi melalui ekor mata.

"Nana~Tolong ambilkan air~,"Yoshi membuat muka comel kepada Nana.

"Ok jap,"aku menahan Nana yang ingin bangun.

"Kau takda kaki ke gajah?Aku bagitahu eomma dengan appa kau buli Nana,"tiba-tiba idea jahat muncul di fikiran aku.

"Kau nak air kan?Tunggu jap,"aku mengambil segelas air untuk Yoshi.

"Nah,"tak sempat Yoshi nak ambil,aku menuangkan air itu atas kepala dia.

"Woi!Anata wa yakunitatanai!,"Yoshi terus masuk ke dalam bilik air.

Anata wa yakunitatanai - tak guna

"HAHAH! Mentomukatte!,"Nana turut tergelak melihat kami.

Mentomukatte - padan muka

"Kalau dia menggedik dengan Nana,
Nana tuang je air atas dia.Confirm dia terus blah,"aku mengajar Nana 💅.





















TBC...🐯

Wednesday
22 December 2021
15:13 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now