Yoshi Pov
"Patutlah lama semacam,borak dengan Nana rupanya,"aku terus meluru ke arah mereka.
"Eh awak ni.Terkejut saya,"Nana memegang dada dia.
"Heheheh sorry.Eh,Asahi---,"
BANG!
BANG!
BANG!Aku dan Asahi saling berpandangan.
"Kau bawa pistol tak?,"Asahi mengeluarkan sepucuk pistol yang di selitkan di belakang.
Aku terus naik ke atas dan mengambil sepucuk pistol.Weih Haruto?Mana dia?
"Haruto....Mana Haruto?,"aku soal Asahi.
Aku menyuruh Nana untuk duduk di atas.
"Aku rasa dia kat luar,"
"WEIHHHH!!,"Haruto meluru ke arah kami.
"Taehyung kat luar dengan geng dia!,"
what!?Mesti diorang track aku ni!Pintu di buka dengan kasar.Aku berlari ke arah pintu.
"How are you,Yoshi?.Nice to meet you,"aku mengacukan pistol ke arah Taehyung.
"Kau nak apa lagi?!,"tiba-tiba aku nampak geng Taehyung angkut Nana keluar daripada rumah.
"WOII BINI AKU!,"Taehyung lepaskan tembakan ke arah aku tapi aku sempat elak.
Rosak rumah aku sebab dia!Tak guna!
"If you follow me,you die.When you die,you can't see your wife and your son,"sempat Taehyung mengukirkan senyuman sinis kepada aku sebelum pergi.
"ISHH! TAK GUNA KAU TAEHYUNG!!,"
aku menyepak meja sebelum terduduk di atas lantai."Eh gila!Kau duduk kat sini buat apa!?
Isteri kau tu sapa nak kutip!,"marah Haruto."Kumpulkan semua ahli kita,kita cari namja tu hari ni juga!Kita habiskan diorang hari ni juga!,"aku terus naik ke atas untuk bersiap,Haruto dan Asahi menelefon ahli yang lain.
"Semua orang-orang kau akan mati dekat tangan kitaorang hari ni juga!,"
geram aku dan terus turun ke bawah.🐯🐯🐯
Nana Pov
"Apalah nasib kau ni Nana.Tulah,sapa suruh kahwin dengan Mafia,kena culik jelah kau,"Jungkook membelai rambut aku lembut.Aku menepis dengan lemah.
"Pleaselah.Aku penat.Aku takda tenaga nak lawan dengan kau,"aku mengeluh panjang.
"Aww kesiannya~Kau ingat aku kisah!?," Jungkook menarik rambut aku kasar.
"SAKITLAH!Kalau kau tak kesian kan aku,kesianlah dekat anak aku!,"
Jungkook terus kaku.Dia memandang aku atas bawah.Tiba-tiba senyuman sinis terbit di bibir dia.
"Kau mengandung?,"aku mengangguk lemah.
"Hmm...Senanglah kerja aku,"
Jungkook mencangkung di hadapan aku.Perut aku di lihat."Kalau aku bunuh anak dalam perut kau ni,kau nak tak?,"Taehyung di belakang sudah mengeluarkan sebilah pisau.
"Aku takda kena mengena dengan kau!Kau sapa nak bunuh anak aku!?,"
aku menjegil Taehyung tajam."Aku nak tengok kau terseksa,"ikatan tali aku di buka.
"Bangun,"arah Jungkook.Aku bangun dengan perlahan.Korang tahu aku buat apa?
Aku terus lari tapi tak sempat,Suga menarik rambut aku dari belakang sehingga aku terjatuh di atas lantai.
Darah mula mengalir.Aku meraung kesakitan.Mereka yang berada di situ hanya memandang aku tanpa perasaan.Mereka terus berlalu pergi meninggalkan aku bersendirian.
Tiba-tiba aku dengar bunyi pistol yang kuat.Mereka membalas tembakan di bawah.
Asahi dan Haruto muncul.Mereka terus menuju ke arah aku.
"Weih darah...,"Asahi memandang Haruto.Mereka berdua terus membawa aku keluar dan terus masukkan aku dalam kereta.
"Nana sabar Nana.Aku tahu sakit.
Kau tahan sekejap je please,"air mata aku sudah mengalir.Aku hanya mampu mengangguk dengan arahan Asahi.Haruto memandu dengan laju ke hospital.Nasib baik jalan lengang.
🐯🐯🐯
Haruto Pov
Nana dah di masukkan ke dalam wad kecemasan.Aku tak tahu apa jadi kat dia.
"Haruto,takpa ke kita tinggal Yoshi dengan diorang tu?,"soalan Asahi terus membuatkan aku tak sedap hati.
"Takpa...Ahli lain ada dengan Yoshi kat sana.Kita tolong jagakan Nana kat sini,"Asahi mengangguk.
"Aku nak pergi tandas,"kaki di atur ke tandas dan benda yang sangat aku terkejut,aku nampak Yoshi di tolak di atas katil.
"YOSHI!,"dia tak sedar.Darah penuh dekat badan dia.
"Maaf,encik.Kami kena cepat,"doktor dan nurse terus menolak Yoshi masuk ke dalam wad kecemasan.
"Dua sekali! Seriouslah!,"aku mengeluh penat di situ.
TBC...🐯
Sunday
2 January 2022
20:56 p.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fanfiction𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...