🐯15

221 31 52
                                    

Haruto Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haruto Pov

Aku menunggu di luar wad kecemasan.Mundar-mandir aku di luar wad sebab risaukan Yoshi.
Sampailah Nana muncul.

"Haruto,"aku mengalihkan pandangan.

"Hai duduklah,"Nana duduk di sebelah aku.

"Macam mana dengan Yoshi?,"aku mengangkat bahu.

Aku sendiri tak tahu keadaan Yoshi macam mana sekarang ni.Tiba-tiba air mata aku mengalir.Kalau air mata aku mengalir maknanya aku memang sedih.Aku tak nak Yoshi pergi.Dia sahabat yang paling aku suka walaupun kadang-kadang perangai dia macam syaiton.

Nana menggosok bahu aku.

"Saya tahu Yoshi kawan yang paling awak sayang.Awak dengan dia selalu sama-sama.Tak mustahil kalau awak boleh menangis.Menangislah sepuas-puasnya sehingga awak rasa tenang,"aku mengukirkan senyuman kepada Nana.

Tiba-tiba pintu wad di tolak dari dalam.Seorang doktor namja dan jururawat yeoja keluar daripada wad.Aku terus maju ke arah mereka.

"Ahli keluarga ke?,"aku menggeleng.

"Saya isteri dia,"Nana bersuara.

"Isteri?,"aku mengangguk.Asal doktor tu nak pelik pula?

"Ouh..Saya minta maaf puan.Suami puan tak dapat nak di selamatkan,"
Nana terus terduduk di lantai.Air mata laju mengalir.

"Doktor serious lah!?,"aku menggoncang badan doktor itu.

"Ye saya minta maaf.Saya minta diri dulu,"aku terus menumbuk dinding.
Terduduk aku di lantai dengan tangisan yang tak dapat nak di gambarkan.Apa kurang dengan Nana,
dia juga meraung di lantai.

Bahu aku di tepuk dari belakang.
Asahi dan Jihoon muncul.

"Korang berdua buat apa kat sini?,"
aku memandang Asahi dan Jihoon.
Apa maksud diorang dengan 'buat apa kat sini!?'.

"Weih...Yoshi dah takda,"aku terus memeluk Asahi.Asahi dan Jihoon membuat eye contact lalu terbit kerutan di dahi mereka.

"Hah!Kau merepek apa ni Haruto?Demam ke?,"

"Yoshi dah pindah kat wad biasalah.
Dia dah tak duduk sini.Tadi aku
dengan Jihoon baru jumpa Yoshi,"aku dan Nana terus memandang Jihoon dan Asahi.

"Eh taklah.Dalam ni lah Yoshi,"Nana bersuara.

"Taklah Nana.Yoshi kat wad biasa dah.Dia ada dengan Yedam kat dalam wad,"aku dan Nana terus menarik tangan Asahi dan Jihoon.

"Mana wad Yoshi?,"Asahi menunjuk ke arah kiri.

Aku terus menolak pintu wad.Aku melihat Yoshi dan yang lain syok makan-makan.

Yoshi memandang kami.Dia terus mengukirkan senyuman kepada Nana.

"Nana!,"panggil Yoshi.

Nana terus berlari dan memeluk Yoshi.Air mata dia terus mengalir.

"Hey kenapa ni?,"aku masih berdiri di hadapan pintu wad.

"Tulah lain kali tengok dulu nama Yoshi kat wad mana.Ini terus pergi kat wad kecemasan lepastu menangis macam baru lepas kena tinggal bini HAHAHAHAH buat malu je kau ni
Haruto!,"aku menepuk bahu Asahi.

"Hish diamlah.Dah korang tak bagitahu,"Jihoon menepuk bahu aku.

"Kau tahu tak.Wad yang kau dengan Nana menangis tadi dalam tu ada haraboji. Umur 69,"Nana mula pelik.

"Ouh patutlah masa saya bagitahu yang 'saya isteri' orang dalam wad tu,
doktor tu terkejut pandang saya,"
Yoshi memandang Nana dengan tajam.

"Amboi!Tak cukup saya,sugar daddy pula dia nak,"Nana mencubit pipi Yoshi.

"Manalah saya tahu!Haruto lah hish,"
aku mengukirkan senyuman malu.

"Sorry lah hehehe,"

"Buat bazir air mata saya je ceh,"Yoshi mengelap mata Nana.

"Dahlah sayang,"mereka yang berada di situ terus memandang Yoshi dan Nana.

"UHUK! UHUK! Boss,kami singlet lagi ni boss.Hormat sikit orang singlet ni boss,"Yoshi memandang kami.

"Kisah pula aku?,"Yoshi melepaskan gelak besar.

"Tak padan duduk atas katil,nanti ada yang kena buku lima satgi,"aku menjeling Yoshi tajam.

"Diamlah!Dahlah salah wad,"Yoshi menggelakkan aku.

"Tch--Bakadise punya Yoshi,"




















TBC...🐯

Thursday
30 December 2021
16:09 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now