Yoshi Pov
"Nana!,"Jungkook memandang aku dengan senyuman sinis.
"Finally, sampai juga kau.Buka ikatan tali yeoja tu!,"Nana melutut di atas lantai.Bahu dia di pegang oleh Jimin dan Jin.
Jungkook menarik rambut Nana dengan kasar.
"Kau tengok tu.Hero kau dah sampai.
Nak selamatkan kau.So sweet,"
Jungkook menampar pipi Nana dengan kuat."SETAN KAU JUNGKOOK!,"dua langkah aku maju,aku di tarik oleh RM dan J-Hope.
"HAISHH!!! LEPASLAH!,"badan aku di hempas ke lantai.Rasa sakit tu,tak payah tanyalah.Sakit gila.
RM dan J-Hope memijak-mijak badan aku sehingga cecair berwarna merah tersembur keluar daripada mulut.
"Aww...Kesiannya kau,"Jungkook menghadiahkan sepakan ke arah badan aku sehingga aku terpelanting jauh.
"SAKITLAH SETAN!,"marah aku.
Jungkook menangkap pisau lipat yang di baling oleh Suga.Aku baru perasan muka Suga macam aku..Sikitlah💅.
Jungkook maju ke arah aku,lalu satu sepakan aku hadiahkan pada alat sulit dia membuatkan dia meringkuk.
Aku mengambil kesempatan ini untuk
mengeluarkan pistol dan di acu pada Jungkook.Terpaku Jungkook di hadapan aku.
"Aku ni jenis yang susah nak bunuh orang.Aku akan bunuh orang yang tak berguna je.Seen kau ni tak berguna so,aku bunuh kau jelah.Tapi...Aku masih nak lawan dengan kau so...,"
BANG!
Satu das tembakan dilepaskan tepat ke arah kepala RM.
"ASAL KAU BUNUH DIA!?,"Jungkook melihat jasad RM yang tidak bernyawa.
"Aku akan bunuh kucu-kucu kau dulu baru kau sebab kau ni tunjuk kuat bila ada kucu-kucu kau je.Tapi bila kau sorang,kau tu lembik!So lebih baik aku habiskan kucu-kucu kau tu dulu baru kau,"aku membuka langkah menuju ke arah Jungkook.
"Korang selamat...Tapi tak semestinya korang akan selamat untuk selama- selamanya.Ingat Jungkook,selangkah kau datang ke arah aku beribu tikaman aku akan bagi dekat kau,"
aku membisik pada telinga Jungkook sebelum menuju ke arah Jimin dan Jin."Korang tunggu apa lagi?Tak reti nak buka tali tu?,"Jimin dan Jin membuka ikatan tali Nana dengan segera.
Aku menolong Nana untuk bangun.
"Aku tahu yang salah seorang daripada group kau mesti akan menggantikan boss kau yang dah mati tu,"aku melihat Taehyung yang berdiri di tiang bangunan.
Aku rasa dia yang akan menggantikan tempat RM selepas ni.Jadi aku kena berhati-hati dengan dia pula.
Senyuman sinis dia beri kepada aku.
Aku terus membawa Nana keluar daripada neraka itu.
🐯🐯🐯
Nana Pov
"Kau ok tak?,"aku melihat Yoshi yang masuk ke dalam bilik aku.Dia bawa semangkuk bubur dan segelas air.
"Hmm...,"balas aku.Aku bukan marah dia tapi aku still terkejut dengan apa yang jadi.
"Kenapa ni hmm? Demam ke?,"Yoshi meletakkan tangan dia di dahi aku.
"Saya oklah,"entahlah aku tiba-tiba rasa pelik dengan perangai Yoshi ni.
Lembut semacam."Esok kita kahwin,"tersembur habis bubur aku.Tersembur tu ok lagi.
Masalahnya tersembur kat muka Yoshi.Muka dia habis penuh dengan bubur yang tersembur tu.Aku memandang Yoshi yang terkebil-kebil.
"HAISHH!!,"bubur di letak kasar atas meja kecil.Dia terus keluar daripada bilik aku.
"Ok aku rasa dia marah aku...,"aku mengambil bubur di atas meja dan di suapkan dalam mulut sendiri.
TBC...🐯
Friday
24 December 2021
16:45 p.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fiksi Penggemar𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...