1(UC)

6.8K 188 0
                                    

မနတ်'၇'နာရီ နှိုင်းရတု စံအိမ်၌ အိမ်ရှင်များဖြစ်ကြသောဦးနှိုင်းစေအံ့ နဲ့ ဒေါ်ရတု တို့ထမင်းစားခန်းထဲ၌မနတ်ဆာစားနေကြချိန်

"မေကြီးရေ သားနဲ့သမီးနဲ့မနိုးသေးဘူးလား"
"သားကနိုးနေပါပြီဖေကြီးရယ်ရှင့်သမီးကသာနေဖင်ထိုးအောင် အိပ်နေတာ"

(သားသမီးအကြောင်းအတင်းတုတ်နေသောဖီဖီနဲ့မီမီ)

"ငယ်လေးကိုလဲဘယ်လိုဆုံးမရမှန်းကိုမသိတော့ဘူးဟိုဘက်အိမ်က တိမ်လွှာလေးနဲ့ကွာပါ့"
.ဖေကြီးကလဲတိမ်လွှာလေးကအသက် ၂၀ ကျော်ပီလေ ငယ်လေးကအခုမှ ၁၈ နှစ်ရှိသေးတာကို.
.မင်းပဲပြောတော့..မိဘတွေကအငယ်ဆုံးမို့အလိုလိုက်ထားတာကို ဆိုးချင်တိုင်းဆိုးပေချင်တိုင်းပေနေတာ.

~ဦးနှိုင်းစေအံ့ခေါင်းတခါခါဖြင့်သူ့သမီးအကြောင်းချီးမွန်းခန်းဖွင့်နေပါတော့သည်။ဒေါ်ရတုမှာတော့ကော်ဖီသောက်ရင်းရယ်ကျဲကျဲနဲ့ပေါ့။

.ဖေဖေတို့ကလဲငယ်လေးကိုအရမ်းမပြောကြပါနဲ့စိတ်ပိုညစ်သွားအုန်း
မယ်..ပြီးတော့သူဒီနှစ်ဆယ်တန်းအောင်မှဖြစ်မှာ တော်ကြာမဖြေတော့ဘူးဆိုမှဖေဖေနဲ့မေမေရင်ကျိုးရမှာ.

~ကျောင်းသွားရန်ပြင်ဆင်ရင်းမနတ်ဆာထမင်းဝိုင်းသို့ဝင်ထိုင်သူ ဉာဏ်ဘုန်းအံ့ တစ်ယောက်ဝင်ပြောနေချင်းဖြစ်သည်။

.တွေ့လားမေကြီးသားကြီးကရှေ့ကကန့်လန့်ကန့်လန့်လုပ်နေလို့ ဟိုအငယ်မဆိုးနေတာအဲ့တာ.
.ကဲပါဖေကြီးရယ်ဒီသားနဲ့သမီးကိုနိုင်တာလဲမဟုတ်ပဲနဲ့ပြောနေသေး တယ်.
.ငါတော့မင့်သမီး နှိုင်းမရ အတွက်ရင်လေးတယ်.
.ဘားမှမပူပါနဲ့ဖေကြီးရယ်ဒီနှစ်ငယ်လေးဆယ်တန်းအောင်ကိုအောင်မှာ သားအာမခံတယ်.
.အေးပေါ့ မင်းညီမကိုမင်းနိုင်ရင်ပြီးတာပဲအခုတော့သွားမင်းညီမကို သွားနိုးသူကမင်းနိုးမှထမှာ.
.ဟုတ်ဖေဖေ သားအခုပဲသွားနိုးမလို့.

~ ဟုဆိုတာ ဉာဏ်ဘုန်းအံ့ တစ်ယောက်သူ့ညီမရှိရာအပေါ်ထပ်သို့တက်လာပါတော့တယ်။

At room,
7 နာရီထိုးနေတာတောင်မိုးအေးအေးနဲ့စောင်ပုံထဲမှာကွေးနေသော ကောင်မလေးတစ်ယောက်...
.ငယ်လေး...ငယ်လေး...ထတော့လေကွာ ၇ နာရီထိုးနေပြီဒီနေ့ကျောင်းသွားရမယ်လေ...ထတော့နော်.
.အင်း...ဟင်း...(အပျင်းကြောဆန့်နေသူလေး)
.ကိုကိုကလဲခုမှ ၇ နာရီပဲရှိသေးတာပြီးတော့ မိုးစက် လဲဖုန်းမဆက်သေးဘူး ကျောင်းက ၈ နာရီခွဲမှဟာကို နာရီဝတ်တောင်အိပ်လို့ရသေးတယ်.

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]Место, где живут истории. Откройте их для себя