အပိုင္​း + 10 +

4.4K 152 10
                                    

~ႏိႈင္​း ထား၀ယ္​​ေရာက္​​ေနတာ တစ္​ပတ္​​ေလာက္​႐ွိ​ေတာ့မယ္​...
​ေရာက္​​တဲ့​ေနကစၿပီး စားလဲစိတ္​မပါ သြားလဲစိတ္​မပါ...

​ေမ​ေမက​​ေတာ့​ေမး႐ွာပါတယ္​ *သမီး​ေလးတစ္​ခုခုျဖစ္​​ေနတာမလားတဲ့*

ဟုတ္​တယ္​​ေမ​ေမ သမီး႐ူး​ေတာ့မွာ အဲ့မႉးသခင္​ဆိုတဲ့ ခ​ေလးမ​ေၾကာင္​့႐ူး​ေတာ့မွာ...ဆိုၿပီး​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​ခ်င္​ရဲ႕...

.သမီး...ပ်င္​းရင္​ သမီးသြား​ေနက် ကြၽန္​း​ေလးကိုသြားပါ့လား...
.Cocks comb ကိုလား​ေမ​ေမ...
.ဟုတ္​တယ္​​ေလသမီးရဲ႕ သမီး ပ်င္​းတဲ့အခါစိတ္​ညစ္​တဲ့အခါအဲ့ကိုအျမဲ သြား​ေနက်ပဲ...
.သမီး...မသြားခ်င္​​ေသးဘူး ​ေမ​ေမ...

စိတ္​သြားတိုင္​းကိုယ္​မပါ သလို ကိုယ္​သြားတိုင္​းလဲစိတ္​မပါတဲ့ ႏိႈင္​း ကိုၾကည္​့လို႔ အ​ေမျဖစ္​သူက သက္​ျပင္​းသာခ်ရင္​း...

အိမ္​ထဲမွာ​ေနရတာစိတ္​က်ဥ္​းက်ပ္​လာ​ေတာ့ အျပင္​ထြက္​​ေလ်ာက္​သြားၾကည္​့ပါတယ္​ သြား​ေလရာ​ေနရာတိုင္​း အ​ေတြး​ေတြထဲ စိုးမိုးထားတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့...

.​ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ...ႏႈိင္​းမရ ရယ္​...

သူ႔ကိုယ္​သူစိတ္​မ႐ွည္​စြာညည္​းတြားလိုက္​တာ​ေပါ့...

.အိမ္​ျပန္​အိပ္​တာပဲ​ေကာင္​းတယ္​:-/.

အိမ္​​ေရာက္​​ေတာ့လဲ မွန္​တင္​ခံု​ေ႐ွ႕ထိုင္​ၿပီးကို႔မ်က္​ႏွာကိုယ္​ျပန္​ၾကည္​့ၿပီး ၿငိမ္​​ေနတဲ့ ႏိႈင္​း...

႐ုတ္​တရက္​ လက္​က ႏႈတ္​ခမ္​းသား​ေလးကိုကိုင္​ၾကည္​့ၿပီး အ​ေတြးထဲ မႉးသခင္​က၀င္​လာျပန္​​ေလ​ေတာ့ ရင္​ထဲလိႈက္​ခနဲ ျဖစ္​သြား​ေသးသည္​။

.ရင္​ခုန္​သြားတာလား...

ႏႈတ္​ခမ္​းကိုကိုင္​ၾကည္​့​ေနရင္​း တစ္​ကိုယ္​ထဲ ရြတ္​လိုက္​​ေတာ့...ကို႔စိတ္​ကမသိပါပဲ​ေျပာလိုက္​မိတဲ့စကားလံုးအ​ေပၚ မ်က္​လံုးအ၀ိုင္​းသားနဲ႔..

​ေခါင္​းထဲ ဒိန္​း ဆိုၿပီး၀င္​လာတာက မႉးသခင္​ရဲ႕မ်က္​၀န္​း​ေတြ အထိအ​ေတြ႔​ေတြ...

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]Where stories live. Discover now