အပိုင္​း + 9 +

4.1K 142 4
                                    

~ႏိႈင္​းမရ အိပ္​ယာကႏိုး​ေတာ့...သူသိတာ အ၀တ္​အစားမ႐ွိတဲ့ သူခႏၵာကိုယ္​...ၿပီးမွသတိရလိုက္​တာ ညကအျဖစ္​အပ်က္​ တစ္​ခုခ်င္​းစီ...

ျပန္​​ေတြးရင္​း ငိုခ်င္​စိတ္​​ေတြတစ္​ဖြားဖြား​ေပၚလာ ဒါ​ေပမဲ့အသံထြက္​မငိုပဲ ပါးစပ္​ကိုလက္​နဲ႔ပိတ္​ရင္​း ​​​ေဘးက ဖတ္​ထားတဲ့သူကိုဖယ္​လိုက္​ၿပီး ​ေဘးကဖုန္​းနဲ႔တစ္​​ေနရာကိုလွန္​းဆက္​လိုက္​ပါတယ္​...

ၿပီး​ေတာ့​...ေရးခ်ိဳးခန္​းထဲ​ေျပး၀င္​ၿပီးအခန္​းထဲ​ေရာက္​မွ ​ေရပန္​းဖြင္​့ခ်ကာ ​ေရပန္​းငို​ေနတဲ့ သူမ...

အိပ္​ယာ​ေပၚက မႉးသခင္​က​ေတာ့ ​ေရသံ​ေတြ​ေၾကာင္​့ႏိုးလာၿပီး...သူဘယ္​​ေရာက္​​ေနတာလဲအရင္​စဥ္​းစား ၿပီးမွ သူ႔ကို္​ယ္​ပၚ​မွာအ၀တ္​မ႐ွိမွ ညကႏိႈင္​းနဲ႔သူ႔ရဲ႕အ​ေၾကာင္​းကိုျပန္​​ေတြးမိ...တခ်က္​ျပံဳးလိုက္​မိပါတယ္​...

​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ၀င္​သြားတာ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ​ေနၿပီ အခုခ်ိန္​ထိထြက္​မလာ​ေသးတဲ့ ႏိႈင္​းမရကိုစိတ္​ပူကာ ခုတင္​​ေဘးကမွန္​တင္​ခံုမွာတင္​ထားတဲ့ bathrobe ကို၀တ္​ကာ ​ေရခ်ိဳးခန္​းတံခါးသြား​ေခါက္​​ေတာ့...

.မ...မ...ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ...​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ၀င္​သြားတာၾကာ​ေနၿပီ​ေနာ္​...

~အဲ့​ေတာ့မွ bathrobe ​ေလး၀တ္​ကာထြက္​လာတဲ့ ႏိႈင္​း ္​ေလာက္​​ေတာင္​ငိုထားလဲမသိ မ်က္​လံုး​ေတြဆို ရဲလို႔...

မႉးက မ်က္​ရည္​​ေတြသုပ္​​ေပးဖို႔ လက္​လွမ္​းလိုက္​​ေပမဲ့ ႏိႈင္​းရဲ႕ဖယ္​ထုတ္​ခ်င္​းကိုခံလိုက္​ရ​တယ္​...

.မ...ရယ္​..မငိုပါနဲ႔​ေနာ္​ မႉးက မ..ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔​ျဖစ္​သြားတာပါ...
.နင္​ငါ့ကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုတာ ဒီလို အႏိုင္​နဲ႔ပိုင္​းပို႔လား မႉးသခင္​ အမ္​...

~ႏိႈင္​း စိတ္​တိုတိုနဲ႔​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ မႉးကလဲ ​ဘယ္​သူ႔မွသူ႔ကို​ေအာ္​ဖူးတာမဟုတ္​ မိဘ​ေတြက​ေတာင္​ဖူးဖူးမႈတ္​ထားတဲ့ သူ႔ကို ႏိႈင္​းက​ေအာ္​​ေျပာလာ​ေလ​ေတာ့...

.မ...မႉးကိုအဲ့လိုမ​ေျပာနဲ႔​ေနာ္​...မ..က တစ္​ျခားသူနဲ႔လက္​ခ်င္​းခ်ိတ္​ မ်က္​ႏွာကျပံဳး​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ေလ အဲ့တာကို ဘယ္​လိုခံစားခ်က္​မ်ိဳးနဲ႔ ၾကည္​့​ေနရမွာလဲ...
.ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ ဘယ္​ကတစ္​ျခားသူလဲ...
.မ..နဲ႔ညက ပြဲကိုအတူတူတက္​လာတဲ့​လူ​ေလ မ​ေန႔က​ေန႔လည္​​ေလာက္​က မႉးညစာဖိတ္​​ေကြၽးမယ္​ဆို​ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔ခ်ိန္​းထားတာ႐ွိလို႔မအားဘူးတဲ့ ညလဲ​ေရာက္​​ေကာ​ေတြ႔လိုက္​ရတာ တစ္​​ျခား​ေကာင္​တစ္​​ေကာင္​ရဲ႕ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ဘာလဲအဲ့တာ မ...​ေျပာခဲ့တဲ့ ကိုကိုဆိုတဲ့​ေကာင္​လား...သူက မႉးထက္​ဘာ​ေတြသာ​ေနလို႔လဲ ဘာလဲ​ေယာက္​်ား​ေလးျဖစ္​​ေနလို႔လား...ဟမ္​..မ..​ေျပာပါ...

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]Where stories live. Discover now