At TLMM home,
~ဒေါ်ဝတ်လွှာ တစ်ယောက် duty off ဖြစ်၍အိမ်၌အုန်းနို့ခေါက်ဆွဲ ချက်စားဖြစ်သောအခါ.
.သမီး တိမ်လွှာ မောင်ဘုန်း တို့အိမ်ကို ဒီအုန်းနို့ခေါက်ဆွဲလေးသွားပို့ပေးပါအုန်းမေကြီးကို.
.ဟုတ်ကဲ့မေကြီး.~Sunday ကျောင်းပိတ်ချိန်။ခြံထဲမှာတစ်ယောက်ထဲ Boyfriend ရဲ့ 'JANUS' သီချင်းကို feel အပြည့်နဲ့ဆိုနေသူ နှိုင်းမရ တစ်ယောက် ခြံရှေ့၌ အုန်းနို့ခေါက်ဆွဲလာပေးသူ တိမ်လွှာအားမမြင်။တိမ်လွှာ မှာလဲ korea သီချင်းကို feel အပြည့်နဲ့ဆိုနေသူ နှိုင်းမရ အား ရုတ်တရက်တွေ့ပြီးထရယ်ပါတော့သည်။ထိုအခါမှပတ်ဝန်းကျင်ကိုသတိထားမိတဲ့ နှိုင်းမရ တစ်ယောက် တိမ်လွှာ ရီနေတာကိုမြင်သသောအခါ...
နှိုင်းမရ's mind + Wtf ဘွားတော် ရီနေတာလား အင်း..ဒီလိုလေး ရီနေတော့လဲချစ်ဖို့ကောင်းတာပဲကိုငါ့ရှေ့ရောက်ရင်မျက်နှာကြီးဆူပုတ်ထားတာမပင်ပန်းဘူးလားမသိ..wait ခုနက ဘွားတော်ကို ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်လို့တွေးလိုက်တာလား ဟာ နှိုင်းမရ နင်ဘာဖြစ်နေတာလဲ နင်ကသူ့ကိုကြည့်မရတဲ့သူနော် သတိလေးဘာလေးထားအုန်း
~နှိုင်းမရ သတိလက်လွတ်နဲ့ငေးပြီးတွေးနေတာ ဟိုဘက်က တိမ်လွှာ တောင်ရှက်သလိုဖြစ်ပြီးချောင်းဟန့်ရပါတော့တယ်။
.အဟန့်..ဟို..ဟို နှိုင်းမရ အိမ်မှာလူကြီးတွေရှိတယ်မလား.
~အဲ့တော့မှ
.အန်..ဟင်..အင်းအင်း..ရှိတယ် အိမ်ထဲမှာ မမ.
နှိုင်းမရ's mind + what! မမ ဟုတ်လားငါမမလို့ခေါ်လိုက်တာလား
တိမ်လွှာ's mind + ဘယ်လို မမ ဒီကောင်မလေး စာတွေကျက်တာများပြီး လွှတ်သွားတာလား နေပါအုန်းငါကကောသူက မမ လို့တစ်ခွန်းပြောလိုက်တာလေးကိုဘာလို့အဲ့လောက် serious ဖြစ်သွားရတာလဲ ဘာလဲဟာဘာလဲဟာရူးနေပြီလား..ဂါ...ဒီဟာမြန်မြန်ပေးပြီးမြန်မြန်ပြန်မှပဲ.
.ဟယ် တိမ်လွှာ လေးလာလေ အဲ့အိမ်ရှေ့ကြီးမှာဘာလုပ်နေတာလဲ.
~နှိုင်းမရ အမေ မှဒီအနေခတ်တဲ့အခြေအနေကြီးကနေကယ်ပေးလိုက်သလိုပဲ။အခုမှစိတ်ချမ်းသားသွားတဲ့ တိမ်လွှာကတော့.