အပိုင္​း + 12 +

6K 157 8
                                    

At Mr.Guitar,
~မႈးသခင္​ရဲ႕ ၂၃ ႏွစ္​​ေျမာက္​​ေမြး​ေန႔ျဖစ္​တဲ့အတြက္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြရယ္​ ႏိႈင္​းမရ တို႔ရယ္​နဲ႔ Birthday Party လုပ္​​ေနက်တာ​ အဲ့ဒီမွာ မိုးစက္​က​ေနၿပီး...

.ဟဲ့ ႏိႈင္​း...နင္​လဲ မႉး အတြက္​ ​ေမြး​ေန႔လက္​​ေဆာင္​သီခ်င္​း​ေလးဘာ​ေလး ဆို​ေပးလိုက္​ပါ့လား...
.ဟာ...မိုးစက္​ နင္​လူၾကားထဲငါ့ကိုအ႐ွက္​မခြဲနဲ႔ ငါမဆိုႏိုင္​ဘူး ဟြန္​႔...

~သီခ်င္​းဆိုရမွာ႐ွက္​​ေနတဲ့ ႏိႈင္​း အဲ့​ေတာ့မွ ႏိႈင္​း သီခ်င္​းဆိုတက္​တာကို အံျသ​ေနတဲ့ မႉးက...

.အမ္​...မ က သီခ်င္​းဆိုတက္​တယ္​ ဟုတ္​လား...

~မ်က္​​ေမွာက္​ႀကီးကုတ္​ၿပီး​ေမး​ေနတဲ့ မႉး စိတ္​ဆိုးလဲစိတ္​ဆိုးခ်င္​စရာ​ေလ အရင္​က သူ သီခ်င္​းဆိုျပလို႔​ေျပာရင္​ အ​ေၾကာင္​းတစ္​ခုမဟုတ္​တစ္​ခု႐ွာၿပီး ​ေ႐ွာင္​​ေ႐ွာင္​ထြက္​သြားတာကို အဲ့​ေတာ့စိတ္​ဆိုးၿပီ​ေပါ့ အဲ့​ေတာ့မွ စပ္​ျဖဲျဖဲနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်ိဳ​ေတြ​ေသြးၿပီး​ေတာ့...

.ဟီး...သခင္​ ကလဲ မ က ဆို​ေတာ့ဆိုတက္​ပါတယ္​အသံမ​ေကာင္​းလို႔ပါ သခင္​ကလဲ ဟီး...

~ၾကား​က​ေန​ေျမာက္​ထိုးပင္​​့​ေကာ္​မ မိုးစက္​ကထပ္​ၿပီး...

.ဘာကိုအသံမ​ေကာင္​းတာလဲ ႏိႈင္​း ငါနဲ႔နင္​သင္​တန္​း​ေတာင္​အတူတူတက္​ထားခဲ့ဖူးတာကို နင္​ပဲအဲ့တုန္​းက...

~မိုးစက္​ဆက္​​ေျပာလာမဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုသိတဲ့ ႏိႈင္​းက​ေတာ့ ႀကိဳတင္​လက္​ဦးမႈယူၿပီး မိုးစက္​ပါးစပ္​ထဲ မုန္​႔​ေတြသြတ္​သြင္​း​ေလရဲ႕(သနားစရာမိုးစက္​​ေလး) ၾကားကမႉးက​ေတာ့ နိ​ႈင္​းကိုတလွည္​့မိုးစက္​ကိုတလွည္​့အလိုမက်တဲ့မ်က္​ႏွာနဲ႔​ေပါ့...အဲ့​ေတာ့မွ သူ႔ခ်စ္​သူကိုအၿပီအျပင္​အစားနဲ႔နိ​ွတ္​ဆက္​​ေနတာကိုျမင္​မွ ညီ​ေစထူးတစ္​​ေယာက္​၀င္​တားရမွန္​းသိပါ​ေတာ့တယ္​ အစက​ေတာ့ သူလဲ ၾကည္​့​ေကာင္​း​ေကာင္​းနဲ႔ၾကည္​့​ေနတာကို...

.yrrrr....ႏိႈင္​းစုတ္​ႏိႈင္​းပဲ့...
.​ေတာ္​ၾကပါ​ေတာ့ မမ တို႔ရယ္​ ဒီမွာ ကြၽန္​​ေတာ့ မမ နင္​ကုန္​ၿပီ ဟက္​ ငမႉး နင္​့မမ နင္​ၾကည္​့ထိန္​း ဒီမွာ ငါ့မမကိုလုပ္​​ေနတာျမင္​လား...

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن