အပိုင္​း + 7 +

4.1K 144 0
                                    

7 Year later~~~

~ရန္​ကုန္​​ေဆးရံုခြဲစိတ္​ဌာနတစ္​ခု၌...%

.ဟဲ့နင္​တို႔စားတာ​ေတြျမန္​ျမန္​သိမ္​းက် ဟိုမွာ​ေဒါက္​တာ ႏိႈင္​းမရ လာ​ေနၿပီ ​ေတာ္​ၾကာမိသြားရင္​ Night duty ဆင္​း​ေနရမယ္​...
.ဟုတ္​ကဲ့ပါ​ေဒါက္​တာရယ္​ ညီမတို႔က ဗိုက္​​ေလးနဲနဲဆာလို႔စားမိတာပါ...
.နင္​့ဟာနင္​စားတာမစားတာအ​ေရးမႀကီးဘူး ​ေတာ္​ၾကာသူမိသြားရင္​ အဖြဲ႔​ေခါင္​း​ေဆာင္​ဘယ္​သူလဲဆိုငါ့​ေခါင္​း​ေပၚက်မွာ...
.ဟုတ္​ပါၿပီ​ဆို​ေဒါက္တာ ​မိုး၀ႆန္​ရယ္​ ဆင္​ျခင္​ပါ့မယ္​တကထဲ မိန္​းမႀကီးက်​ေနတာပဲ...!

~အဲ့လို​ေျပာ​ေတာ့မွ​ေဆြ႔​ေဆြ႔ခုန္​သြား​ေသာ မိုး၀ႆန္​။

​doctor ႏိႈင္​းမရ...ႏိႈင္​းဆိုတာဒီလိုမ်ိဳးပဲ​ေလ လြန္​ခဲ့တဲ့ ၇ ႏွစ္​ထဲက​ေျပာင္​းလဲသြားတာ...​ေဆး​ေက်ာင္​းတက္​​ေနတုန္​းကလဲ တစ္​ခ်ိဳ႕သူ​ေတြ​ေျပာတာ အျပံဳးအရီမ႐ွိတဲ့သူတဲ့...

မဟုတ္​ပါဘူး...ျပံဳးတက္​ပါတယ္​ရီတက္​ပါတယ္​...အခု​ေနာက္​ပိုင္​းသူျပန္​ၿပီးျပံဳးလာပါတယ္​ ပါးခ်ိဳင္​့​ေလး​ေတြထင္​း​ေန​ေအာင္​​ေပါ့...

.ဒီ​ေန႔ meeting ႐ွိတာသိတယ္​​ေနာ္​...

~ဇီးကြက္​မ်က္​မွန္​ပံုစံ​ေလးကိုတက္​လို႔ အျမင္​သင္​့တဲ့​ေခတ္​ဆန္​ဆန္​ျမန္​မာ၀တ္​စံု​ေလးနဲ႔ လူႀကီးပံုစံဖမ္​း​ေနတဲ့ ႏိႈင္​း ဂ်ဴတီcoat ​ေလးလက္​မွာခ်ိတ္​လို႔...တကယ္​့ကို႐ိုး႐ိုး​ေလးနဲ႔ယဥ္​ယဥ္​​ေလး

.​ေနာက္​ၿပီး ဒီ​ေန႔ meeting မွာ ႏိုင္​ငံျခားကို ပညာ​ေတာ္​သင္​သြားရမဲ့ သူကို​ေၾကညာ​ေပးမယ္​လို႔​ေျပာတယ္​...
.ဟုတ္​ကဲ့ မမႏိႈင္​း...
.ဒါနဲ႔ မမႏိႈင္​း Golden Star Com. နဲ႔တြဲလုပ္​ထားတဲ့ Project ကို မမႏိႈင္​းနဲ႔ မမမိုးစက္​ တာ၀န္​ယူမယ္​လို႔ၾကားတယ္​...
.ဟုတ္​တယ္​...​ေဆးရံုအုပ္​​ေျပာတာမမလဲသိၿပီးၿပီ...
.ဟဲဟဲ...ဒါဆို ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔စားရ​ေတာ့မွာ​ေတာ့​ေနာ္​...တာ၀န္​ခံျဖစ္​တဲ့အထိန္​းအမွတ္​​ေလးနဲ႔...
.ဟုတ္​ပါၿပီ...ႏိႈင္​း ..မိုးစက္​နဲ႔တိုင္​ပင္​ၿပီး​မင္​းတို႔အတြက္​စီစဥ္​​ေပးပါ့မယ္​...
.​ေရး....ဒါမွ မမႏိႈင္​းကြ...

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]Onde histórias criam vida. Descubra agora