အပိုင္​း + 5 +

3.5K 154 0
                                    

At Bar,
.ဥာဏ္​ဘုန္​း မင္​း တိမ္​လႊာ့ကိုဖြင္​့မ​ေျပာ​ေသးဘူးလား...

~​အ​ေတြး​ေပါင္​း​ေသာင္​း​ေျခာက္​နဲ႔​ေခါင္​းခဲ​ေနတဲ့ ဥာဏ္​ဘုန္​းတစ္​​ေယာက္​ ​ေကာင္​းထက္​ယံ စကားၾကားလိုက္​​ေသာအခါ ​ေသာက္​လက္​စ၀ိုင္​ခြက္​အား ျပန္​ခ်ထားရင္​း သက္​ျပင္​း႐ွည္​တစ္​ခုခ်မိလိုက္​သည္​။

.အင္​း...ငါဖြင္​့မ​ေျပာ​ေတာ့ရင္​​ေကာင္​းမလားလို႔ပါ...
.ဘယ္​လို ဥာဏ္​ဘုန္​း မင္​းပဲ တိမ္​လႊာ့ကို ခ်စ္​​ေနတာဆို ဘာလို႔ဖြင္​့မ​ေျပာခ်င္​ရတာလဲ ငါ​ေတာင္​မ​ေန႔ကပဲ ျမစိမ္​း ကိုဖြင္​့​ေျပာထားတယ္​ မင္​းလဲ​ေျပာ​ေတာ့​ေလကြာ တိမ္​လႊာ့ကို ငါတို႔​ေက်ာင္​းၿပီးဖို႔ကသိပ္​မလို​ေတာ့တာ...

~​ေကာင္​းထက္​ ဘက္​ကအားတက္​သ​ေရာ​ေျပာ​ေန​ေသာ္​လဲ။

.​ေကာင္​းထက္​ မင္​းနဲ႔ငါကသူငယ္​ခ်င္​းအရင္​း​ေခါက္​​ေခါက္​ႀကီး​ေနာ္​...

~၀ိုင္​းအစား ၀ီစကီ​ေျပာင္​းမွာရင္​း​ေျပာ​ေန​ေသာ ဥာဏ္​ဘုန္​း။

.အင္​း​...ဟုတ္​တယ္​​ေလ မင္​းနဲ႔ငါနဲ႔ကသူငယ္​ခ်င္​းအရင္​း​ႀကီးပဲ ၿပီး​ေတာ့ မင္​းညီမနဲ႔ငါ့ညီမ​ေလးကလဲ​ငယ္​​ေပါင္​းႀကီး​ေဖာ္​​ေတြပဲ​ေလ...မင္​းညီမလဲငါ့ညီမ ငါ့ညီမလဲမင္​းညီမ ငါတို႔ကမိသားစုလိုပဲဟာ...ဘာလဲျပႆနာတစ္​ခုခု႐ွိ​ေနလို႔လား...

~ဥာဏ္​ဘုန္​းတစ္​​ေယာက္​မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းထဲကရိပ္​မိ​ေနတဲ့​ေကာင္​းထက္ စကားလမ္​း​ေၾကာင္​း​ေဖာက္​​ေပးလာကာမွ။

.မင္​းဘက္​ကပြင္​့လင္​းမွ​ေတာ့ငါလဲ အခုတ​ေလာခံစား​ေနရတာ​ေတြရင္​ဖြင္​့ ရ​ေတာ့မယ္​...အဟက္​...

~​ေျပာရင္​း​ေသာက္​ရင္​း။​

.ငါတို႔ကညီကိုသံ​ေယာဇဥ္​​ေတြနဲ႔​ေနလာတာ ၁၅ ႏွစ္​နီးပါး႐ွိ​ေနၿပီ မင္​းငါ့ကိုမွရင္​မဖြင္​့ရင္​ဘယ္​သူ႔ကိုသြားရင္​ဖြင္​့မလဲ...
.မင္​း​ေျပာတာမွန္​တယ္​ ငါလဲတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကိုမွရင္​မဖြင္​့ရရင္​ ငါ့ဒီရင္​ဘက္​ႀကီးထဲမွာတစ္​စို႔​ေနတဲ့အစိုင္​အခဲႀကီးကတစ္​ျဖည္​းျဖည္​းႀကီးလာမွာ...
.ဒီ​ေလာက္​ဆို ငါသ​ေဘာ​ေပါက္​ၿပီ...ကဲပါ ​ေျပာပါအုန္​းမင္​းဒီတစ္​​ေလာ စိတ္​ညစ္​​ေနတဲ့အ​ေၾကာင္​းကို...

❦ The Law Of Love ❦ [Completed-1]Where stories live. Discover now