~ဒီေန႔...ဒီေန႔က မႉး နဲ႔ ႏိႈင္းတို႔ေလးေယာက္ အျပင္သြားဖို႔ ခ်ိန္းထားတဲ့ေန႔...
.ညီေစ...သူတို႔မလာေသးဘူးဟင္...
.လာေတာ့မွာပါ မႉးရယ္ နင္ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ ဂနာကိုမၿငိမ္ဘူး...~ညီေစေျပာတာအမွားေတာ့မပါ အိမ္ကေန JS ကိုစထြက္လာထဲက ကားေပၚပါလာတဲ့တစ္ေလ်ာက္လံုး ဟိုလုပ္ဒီလုပ္နဲ႔ၿငိမ္ၿငိမ္ကိုမေန...
.နင္ကလဲဟာ....
.နင္ကလဲမဟာနဲ႔ တကယ္ပဲ...နင္ သူတို႔လာလို႔႐ွိရင္ မမႏိႈင္း ကို ၾကည္တာ လူလိုၾကည့္ေနာ္ စြတ္စက္ ငမ္းမေနနဲ႔...
.ေအးပါ ေအးပါဟာ..~JS က Secret Garden မွာထိုင္ေစာင့္ေနတာ ခဏ ၾကာေတာ့ ေရာက္လာပါၿပီ ႏိႈင္းမရ နဲ႔ မိုးစက္...
မိုးစက္ကဂ်င္းေဘာင္းဘီ႐ွည္ကိုမွ အခုေခတ္ style ဒူးျပဲပံုစံကိုမွ shirt အျဖဴနဲ႔တြဲ၀တ္ထားတာ...
ႏိႈင္း ကေတာ့ လုပ္ငန္းခြင္ထဲကပံုစံလို ျမန္မာ၀တ္စံုနဲ႔မဟုတ္ပဲ လူငယ္ဆန္ဆန္ shirt အ၀ါႏုေလးနဲ႔ ဒူးေပၚစကက္ေလးနဲ႔ တြဲ၀တ္ထားၿပီး ဆံပင္မစီးထားပဲ ခ်ထားေတာ့ ေႂကြၿပီေလ မႉးတို႔က...
ညီေစနဲ႔မွူးကေတာ့ လူငယ္ပီပီ free style နဲ႔
မႉးက T-shirt ကိုမွ အေပၚက coat ထပ္၀တ္ၿပီးလက္ကိုေခါက္တင္ထားတဲ့ပံုစံ...ႏိႈင္းတို႔စေရာက္လာထဲက ညီေစနဲ႔မိုးစက္က တတြဲျဖစ္ေနေလေတာ့ မႉးက ႏိႈင္းရဲအနားကပ္ေနၿပီေလ...
.ကဲ...အခု မုန္႔အရင္သြားစားမယ္ေနာ္...အဲ့တာခင္မင္မႈေနနဲ႔ ညီေစတို႔ဘက္က ေကြၽး...ဟီးဟီး...
~အဲ့လိုေျပာေတာ့ ႏိႈင္းက ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲဆိုတဲ့မ်က္ႏွာေဘး ဒါကိုမိုးစက္တို႔ကမသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ...
.ရပါတယ္ မႉး ဒကာခံ ပါမယ္ ဒီေန႔တေန႔လံုးစာကို...
.၀ိုး...မႉးက Boss လို႔မေျပာရဘူးေနာ္ ရက္ေယာလိုက္တာ...~ေျပာက်ရင္းဆိုက်ရင္းနဲ႔ JS ထဲက မုန္႔ဆိုင္မွာပဲ မုန္႔အရင္စားက်ၿပီး စားေသာက္ၿပီးေတာ့ ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္မယ္ဆိုၿပီး ႐ုပ္႐ွင္၀င္ၾကည့္ေလရဲ႕...
႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ေတာ့ ႏိႈင္း၀တ္လာတဲ့၀တ္စံုကိုၾကည့္ၿပီး မႉးသခင္ ဘ၀င္မက် အဲ့ေတာ့ ထပ္၀တ္လာတဲ့ အက်ီ ၤကို ေပါင္ေပၚထပ္ေပးလိုက္တာေပါ့...