10.beat

131 21 33
                                    

Author pov.

Jungkook se îndrepta tăcut spre restaurantul pe care băieții l-au rezervat. Dar era cu gândul altundeva. Se gândea la Mellanie,de ce nu vrea să îi dea drumul? Să o lase? E o străină până la urmă. Îi place când e lângă ea ,îi place să o ia de mână,îi place că ea îl poate face să râdă. Dansul ei,felul în care el îi admiră corpul și mișcările. Pentru el totul a fost în slow motion și când a ridicat-o în brațe a putut să vadă cum zâmbește. Se simțea ca un vis și lui îi era frică să fie un vis și nu realitate. El ajunge la  restaurant și apoi simte o mână pe umărul lui.

"Yah! Jungkook! De ce ai întârziat?" spune Taehyung și Jungkook râde.
"Am dormit mai mult!" spune zâmbind cu gândul la ea.
"Și de ce zâmbești ca prostul?" spune Jimin rânjind și Jungkook se înroșește și apoi fuge la Namjoon.
"Hyung,mă tachinează !Poți să le spui să mă lase?" spune arătând spre băieți și Namjoon râde.
"Băieți, lăsați-l în pace .Când o să vrea o să ne spună" Jungkook zâmbește drăguț și Namjoon dă din cap.
"Hai să bem!" zice Suga.
Se distrau toți, râzând, glumind. Ca în trecut. O familie ,7 frați ce se susțin în orice.

Author pov.

Ea dansa lovind fiecare beat.
El bea lovindu-i pe toți râzând.
"Băieți,e deja 12 seara. A fost frumos ,dar e târziu. Așa că nu uitați să vă odihniți că luna asta avem liber!" spune Jin și toți se bucură.
"Puteți să vă duceți singuri și în siguranță acasă?" întreabă Yoongi curios.
"Eu pot" spune Hoseok luând geaca pe el.
"Și eu" zice Namjoon și apoi toți se uită la cei mici ce râdeau ca 2 proști lovindu-se între ei.
"Îi iau eu acasă" spune Jimin și îi ia pe cei doi de guler.
"Jungkook tu ești primul" spune Jimin în mașină pornind-o. Jungkook se uita pe geam și apoi își aduce aminte de ea-
"STAI!" Jimin tresare și apoi oprește mașina.
"Ce? De ce? Ce-am făcut? Am lovit ceva!?" spune el panicat.
"Nup! Mă duc singur!" spune și fuge repede spre casă.
"Um... și acum?" spune Taehyung.
"Te duc acasă" zice Jimin și Taehyung începe să cânte tare fiind prea beat.

Jungkook a fugit până ce a ajuns în fața casei lui. El apasă pe soneria ,dar decide să intre și mai avea un pic și cădea ,dar este prins de Mellanie.
"Hehe! Upss! Mă poți duce afară? La foc?" ea face cum îi spune și ajung afară iar acolo se așează pe un mic fotoliu. El se uită la ea ,dar dupa începe să plângă dintr-o dată.
"Jungkook?! Ce s-a întâmplat?" spune luând băiatul de obraji.
"A murit...a murit!" plângea și mai tare din secundă în secundă.
"Era prietenul meu cel mai bun!" ea era confuză și speriată în același timp
"Cine? Jungkook,cine a murit?!Te rog, calmează-te!" el o ia în brațe trăgând de nas.
"Peștele meu" ea se uita la el serioasă
"Glumești!?" el încă plângea la fel de tare.
"Nu,Golden, mi-a zis mama azi că peștele meu a murit,că l-a mâncat pisica vecinului. " el era cu capul pe pieptul ei plângând ,ea dându-și ochii peste cap.
"M-ai speriat! Am crezut că cineva important a murit!" când ea a zis asta el se retrage din îmbrățișare și se uită furios la ea într-un mod mai drăguț.
"Cineva important! Era pentru mine! Mmhhp!" el se bosumfla și ea zâmbește larg.
"WoW! De aia îmi place de tine! Zâmbetul tău gummy. Și obrăjorii aia! Vreau sa îi ating atât de mult!"
"Ești beat! Hai! Trebuie să dormi!" el îi atinge obrajii și apoi rămâne șocat.
"Jeleu? Atât de pufoși!" ea râde și apoi îl ridică. Când au ajuns în dormitorul lui, el era foarte aproape de ea și ea îl miroase și apoi se strâmbă când miroase transpirația și alcoolul.
"Trebuie să faci un duș!"
"Ma ajuți?" spune el rânjind și ea râde ușor.
"Ai vrea tu. Nu,fugi singur și ia pijamalele astea!"
"Tsk!" face el și apoi intră în baie. Peste 10 minute ea bate la ușă puțin îngrijorată.
"Ai terminat?"
"Da! Intră!" fata ezită puțin și apoi intră și îl vede fără tricou. Ochii ei erau pe abdomenul lui neștiind dacă există ceva mai frumos decât pătrățelele lui în acel moment.
"O poza ține mai mult! Și știi că dorm fără tricou! " spune rânjind și apoi se apropie de ea cu pași lenți.
"Ești gata babygirl-" nu apucă să termine că și cade pe jos. Mellanie începe să râdă cu poftă de proasta lui încercare de a o seduce.
"Oh! Doamne! Ești bine?" el își ridică capul și spune mândru.
"Sunt okey ,pentru că sunt-"
"JK!" spune ea râzând și apoi îl pune în pat.
"Noapte buna, chipeșule!"
"Noapte bună, frumoaso!"

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum