17.noi

132 21 6
                                    

Author pov.

Au trecut două zile de când cei doi au ajuns înapoi și azi era ziua când Jungkook o ducea pe Mellanie acolo unde și-a propus. El era în mașina și a așteptat să vina și ea. Când a venit în mașina el i-a zâmbit și apoi a pornit mașina. Nimeni nu zicea nimic ,el conducea și ea se holba pe geam știind că nu o poate vedea cineva. Ea se întoarce și el vede pe Jungkook zâmbind conducând.
"Jungkook?" el își întoarce capul spre ea câteva secunde și apoi la drum ,dar îi răspunde.
"Da?" ea se uita la el atentă și apoi îl întreabă.
"De ce eu?" el se încruntă și apoi își drege vocea.
"Cum adică de ce tu?" ea își umezește buzele și zice.
"Adică...de ce sunt eu iubita ta. Te-ai gândit vreodată că eu sunt doar o fantomă și că nu știm calea de a mă aduce la viață. Tu chiar vrei să stai cu o fantoma? Nu te-ai gândit vreodată că poate este doar un vis, că poate îți imaginezi totul" el oprește mașina deodată și se întoarce către ea încruntat.
"Nu sunt nebun! Eu știu ce simt, știu ce văd! Te iubesc și nimic din toate astea nu sunt false. O să găsesc eu o cale și dacă nu găsesc vei sta cu mine tot timpul,nu m-ar deranja deloc!" ea se uită în jos tristă și el îi ridică fața luând bărbia ei cu două degete de a le lui
"Uită-te la mine! Vom fii bine! Ești in siguranță" ea se uita in ochii lui și apoi îi zice.
"Nu de mine îmi pasă! Ci de tine! Mie nu au ce să îmi facă! De tine îmi pasă!" el îi zâmbește când își dă seama cât ține ea la el.
"Ești cea mai minunată persoană!" ea îi zâmbește și el se apropie de ea și îi sărută fruntea,apoi pornește mașina și își pune mâna pe piciorul lui și ea se uita în jos timidă.
Peste 4 ore au ajuns la destinația propusă de el și Mellanie era confuză când vede mulți copaci și multă iarbă.
"Pădure? Aici m-ai adus?" el râde și închide portbagajul luând bagajele. Se apropie de ea și apoi o ia de mână.
"Aici putem fii doar noi" ea rămâne tăcută și îl urmează pe Jungkook în tăcere. Peste 10 minute ea zice.
"Mai e mult?! Deja am obosit!" el râde și își scutură capul ,dar apoi se uită într-un loc fix.
"Jungkook! Cu tine vorbesc!" ea vede că el nu se mișcă și apoi se uită la ceea ce el se uită.
"Am ajuns" ea rămâne surprinsă de ceea ce vede și apoi Jungkook o ia înainte.
"Vii sau nu?" ea fuge după el și apoi se uita uimită la casa în care vor sta.

"Vii sau nu?" ea fuge după el și apoi se uita uimită la casa în care vor sta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook urcă primul cu ea in urmă. Când au intrat el pune jos bagajele și se uită la fata ce se uita la fiecare detaliu din aceea casă. Când o vede pierdută în luxul casei el se apropie pe la spate și o ia in brațe iar ea tresare ușor.
"Îți place așa de mult?" ea râde și apoi își întoarce capul spre el.
"O ador" el ii sărută nasul și apoi zice încruntat.
"E rece. Nasul tău e rece. Hai să ne schimbam și să dormim împreună ca să te încălzesc" ea acceptă și apoi el o conduce în cameră și atunci ea e și mai șocată când vede.

 Hai să ne schimbam și să dormim împreună ca să te încălzesc" ea acceptă și apoi el o conduce în cameră și atunci ea e și mai șocată când vede

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Doamne!" el râde și se trântește în pat.
"Chiar îți place?" ea se apropie ușor de el și apoi se pune în pat.
"Foarte mult! Mă simt de parcă am fi numai noi doi aici și că putem face ce vrem" spune în timp ce se holba afară iar el se așează în fund și îi da parul de pe spate într-o parte ca să îi vadă micul tatuaj.
"Chiar putem" ea nu zice nimic ,dar parul i se zbârlește când simte cum el ii sărută gâtul, acolo unde avea acel tatuaj. Ea îi simte respirația caldă pe ceafa și apoi el îi șoptește.
"Ești doar a mea acum și mereu vei fii!" apoi ii sărută obrazul și ea râde ușor.
"Jungkook...ce o să faci daca o să plec vreodată? O sa îți fie greu fără mine?" el râde și apoi se uită la ea.
"Crezi că o să îmi fie frică să te pierd? Crezi că nu o să mă descurc fără tine? Ei bine ai dreptate! Nu vreau să pleci vreodată! Sunt terifiat! Așa că nu te gândi să faci asta vreodată dacă nu vrei să îmi faci rău! Acum,mă duc să fac dus!" ea îi zâmbește,dar apoi zâmbetul îi piere și se întoarce către geam gândindu-se adânc la ceva.
Peste ceva timp Jungkook vine îmbrăcat în pijamale și ea face la fel ca mai apoi să se pună împreună în pat și să se culce îmbrățișați.

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum