16.sentimentele noastre

123 21 4
                                    

Author pov.

Era timpul să se întoarcă. Cei doi erau din nou cu un avion privat. Ea dormea pe umărul lui și el era pe telefon dând scroll pe Twitter,peste un timp ea își deschide ușor ochii și se uita la ceea ce el se uita până  când amândoi vad un anunț Oare el chiar e într-o relație? Oare e fericit? Oare este frumoasă iubita lui? când a vrut să dea click pe acel anunț  ,ea îl ia în brațe ca să facă telefonul să cadă pe jos. Când vede că ea îl ia în brațe și el face la fel fără să îi pese de telefon.
"Ești bine? S-a întâmplat ceva?" el o întreabă și ea chicotește.
"Nu am voie sa te îmbrățișez?" el își scutură repede capul.
"Nu asta am vrut sa zic-" ea îl întrerupe.
"Știu ce ai vrut sa zici ,doar - ups" ea îi aruncă ochelarii pe jos ca sa poată sa ia  telefonul,se apleacă în jos și șterge repede anunțul.
"Scuze" spune și îi da telefonul și ochelarii.
"E ok,um...am o idee!" spune în timp ce îi mângâie fața.
"Care ți-e ideea, geniule?" spune ea interesată.
"Vreau să te iau undeva pentru 2-3 luni ,sa fim doar noi doi" ea era acum confuză.
"De ce și cum? Adică ,ai voie?" el râde în timp ce își roșește ochii.
"Pot sa fac ce vreau" spune el rânjind și ea înghite în sec și apoi se uită pe geam.

Au ajuns la aeroport și ea nu îl mai ține de mână pentru că știau că vor fii mulți fani.
El mergea și fanii îi făceau poze ,dar ochii lui erau pe ea ,el o putea vedea și ea îi face cu mâna iar el își îndreaptă ochii către ieșire ca sa nu fie vizibil. Amândoi au ajuns afară și el îi face semn ca sa intre ea prima în mașină. Peste câteva minute vine și el în mașină și închide ușa. Se întoarce către ea și zâmbește când o vede bosumflată.
"Ce s-a întâmplat?" spune în timp ce îi atinge obrajii.
"Îți ador fanii,sunt una din ei .Dar uneori sunt prea de tot. Am văzut cum fetele alea te atingeau și te trăgeau de haine. Unde naiba sunt gorilele tale?" el râde când aude.
"Gorile?" spune zâmbind și ea oftează zgomotos
"Bodyguarzi! De aia se numesc bodyguarzi! Ca sa te protejeze,pe tine , corpul tău. Body e corp guard e garda" spune fata și el doar se uita la ea zâmbind,avea sprâncenele ridicate,ochii ei îi căutau privirea lui pentru a face contact vizual,cum buzele ei se mișcau spunând câte ceva.
"JUNGKOOK!"spune ea tare și el își revine din basmul lui preferat.
"Da? Scuze" spune și se scarpină după ceafă și urechile îi erau roșii.
"De ce nu mă asculți? E ceva mai important decât siguranța ta?" spune ea serioasă.
"Tu" spune el încet și ea își mărește ochii.
"Ce? Am spus-o tare?" spune Jungkook șocat și ea își mușcă buzele,ochii lui cad repede pe buzele ei văzând acțiunea acesteia și respirația îi dispare pentru o secundă.
"Da..." felul în care ea a spus acel da îi conduce mintea băiatul în altă parte.
"Trebuia să fie în minte" spune el repede și ea râde.

Când au ajuns amândoi acasă, s-au trântit în canapea pentru că erau obosiți.
"A fost super în Spania!" spune Mellanie.
"Mulțumesc, pentru tot" spune și se întoarce către el ce avea ochii închiși.
"Hai aici! Pune capul pe mine" îi zice el și ea ezită ,dar el mârâie la ea și ea se pune cum i s-a zis. El rânjește când îi vede latura aceea.
"M-aș putea obișnui" adaugă el fericit.
"Nu o fă" zâmbetul lui îi piere când îi aude cuvintele.
"De ce?..." spune el confuz și ea își ridică capul de pe pieptul lui și îi zice.
"Pentru că în curând îți vei găsi pe cineva și eu voi pleca curând" când aude el își deschide ochii și se uită șocat la ea.
"De ce ai pleca?" ea se ridică în șezut și așa face și el.
"Jungkook,tu ești Jeon Jungkook. Din BTS,o trupă renumită,un bărbat bogat, frumos,cu tot ce vrea. O să găsești curând o fată frumoasa și deșteaptă, o să ai copii,o familie. Și eu o să plec pentru că o să fiu inutilă-" este întreruptă de niște buze mici și fine. Ochii lui erau închiși în timp ce o săruta pe fată,ea era șocată ,dar după renunță și îl sărută și ea pe el. Amândoi erau înecați în sărutul acela. El îi mușcă ușor buza și ea îl lasă. Mâna lui dreaptă era pe obrazul ei și cealaltă pe talia ei. El încheie sărutul cu un mic pupic.
"Jungkook..." el o întrerupe.
"Te iubesc!" ea a înghețat și el continua.
"Știi că nu îmi exprim des sentimentele,dar vreau să asculți"
"Este un sentiment, în mine ce-l nu pot descrie. Și e ciudat pentru că de fiecare dată când te văd îmi simt inima că va exploda într-o secundă" ea își mușcă un zâmbet.
"Ești primul gând dimineața și ultimul când adorm. Ești în mintea mea mereu și vreau să știi că te iubesc și aș face orice pentru tine și-" el este întrerupt de un pupic.
"Vorbești prea mult" spune chicotind și el zâmbește timid.
"Jungkook,nu știam că mă voi îndrăgosti vreodată de tine,dar cu acțiunile tale către mine m-ai făcut să mă simt specială. Te iubesc" el zâmbește și oftează.
"Pfiuu. Am crezut că o să mor spunând asta. Deci,vrei să fii iubita mea?"
"Normal!" el sare pe ea de fericire și ea oftează va fii mai greu acum, Jungkook...

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum