11.tu

144 21 26
                                    

Jungkook pov.

Ugh! Ce dracu de mă doare capul așa de tare?! Încerc să-mi aduc aminte ceva de ieri și tot ce-mi amintesc este că am ieșit ieri cu băieții și că am băut...și-am băut...și-am băut. Dar cum dracu de sunt în camera mea? Mellanie? Mă duc să o întreb. Am ieșit din cameră și am văzut-o cum venea spre mine ,dar apoi m-a văzut și s-a oprit. Am văzut cum mă studia din cap până în picioare? Stai! Nu aveam tricou pe mine . Când m-am uitat la fața ei am văzut cum mi-a zâmbit.

"Cum ți-a fost somnul,Golden?" când a zis asta m-am uitat la ea confuz.
"Golden e-"
"Peștele tău, știu. Dar credeam că o să îți aduci aminte de ce ai făcut aseară" ce-am făcut?
"Ar trebui să-mi amintesc ceva important?" spun speriat și ea rânjește.
"Totul a fost important" nu-mi spune?-
"Am-?" îi spun roșu și ea râde gălăgios.
"Nuu! Mă jucam cu tine. Dar mi-ai zis de peștele tău mort și erai mort de beat aseară" ce?
"Cum am fost?"

Flashback

"Ma ajuți?" spune el rânjind și ea râde ușor.
"Ai vrea tu. Nu,fugi singur și ia pijamalele astea!"
"Tsk!"face el și apoi intră în baie. Peste 10 minute ea bate la ușă puțin îngrijorată.
"Ai terminat?"
"Da! Intră!" fata ezită puțin și apoi intră și îl vede fără tricou. Ochii ei erau pe abdomenul lui neștiind dacă există ceva mai frumos decât pătrățelele lui în acel moment.
"O poza ține mai mult! Și știi că dorm fără tricou! " spune rânjind și apoi se apropie de ea cu pași lenți.
"Ești gata babygirl-" nu apucă să termine că și cade pe jos. Mellanie începe să râdă cu poftă de proasta lui încercare de a o seduce.

End of flashback

Eram șocat și apoi mă uit la fața ei și o văd cum chicotește de expresia feței mele.
"E în regula! Erai beat"
"Dar dacă nu m-aș fi putut controla? Dacă ți-aș fi făcut ceva? Nu m-aș fi iertat vreodată" ea se apropie de mine și îmi ia mâna în mână ei mică și din nou am simțit niște furnicături ce sunt mereu prezente când ea mă atinge.
"Sunt bine, Jungkook! Vezi? Sunt bine! Și sunt sigură că nu mi-ai fi făcut ceva"
"Eu - ce dracu,e așa jenant" spun și îmi pun capul în gaura dintre gâtul și umărul ei încercând să-mi ascund fața roșie și am putut să o aud chicotind.
"E ok! Nu o să spun la cineva,de parcă aș putea" eu o iau în brațe și ea îmi mângâie spatele ,dar ceva îmi atrage atenția.
"Ăsta e șamponul meu" spun rânjind după ce i-am mirosit gâtul. Am putut sa simt cum se panica.
"Era singurul și îmi pare rău că nu te-am întrebat"
"Îmi place,îmi place ca miroase corpul tau fix ca al meu" ea ma împinge ușor și se duce în bucătărie.
"Hai sa mâncăm" ce adorabilă poate fi când se rușinează.
După ce am mâncat am primit mesaj de la Jimin

Pitic hyung: Jungkook? Te-ai trezit?
Eu: nu,sunt mort:)
Pitic hyung: aishh! Gata! Deci? Ai ajuns acasă?
Eu: dacă nu aș fii ajuns crezi că ți-aș mai scrie?ce idiot
Pitic hyung: haha.nu e amuzant. Eram îngrijorat pentru tine ,beatule!
Eu: sunt bine,ce faci azi?
Pitic hyung: mă duc la club,vrei niște gagici?
Eu: neah,nu azi, sunt ocupat.
Pitic hyung: tu? Ocupat? In fine , Papa!
Eu: pa Jimin-shi

"Ce facem azi?" ea întreabă și eu mă gândesc apoi rânjesc ceea ce o face să își ridice o sprânceană.
"Ne jucam!" i-am luat mâna și am fugit în camera sa ne jucam,jocuri video

După o săptămână. Mellanie pov

Eram singura în casă. În tot acest timp, cu el totul a fost magnific și frumos. Mă face să râd din lucruri mici. El era inspirația mea . Nici nu știu unde e. Nici nu mi-a zis...de ce ar face-o? Eram în living și mă uitam afara ,ploua și era 9 seara. E bine? Unde e? Mellanie! E adult! Nu trebuie să îți faci griji!
A trecut o oră și nu mai ploua așa de tare. Dar el tot nu e aici. Dacă e cu alte fete? Așa cum spunea Jimin? Da...i-am umblat prin telefon și am văzut cum Jimin îi spunea acum o săptămână să iasă împreună la club cu niște fete. Sunt proastă pentru că am crezut că are timp pentru mine... Nu vreau să mă îndrăgostesc. Oricum acest sentiment nu îmi este posibil.
Eu eram tot în living și mă uitam afara la ploaie. Din depărtare am văzut un băiat ce avea o pungă și un buchet de trandafiri în mână...Fugea spre casă și mi-am dat seama că e Jungkook. M-am dus repede și am deschis ușa. Când m-a văzut mi-a zâmbit printre picaturile de ploaie cu cădeau din păr pe fața lui.
"Scuze! Traficul era plin de mașini și m-am străduit să ajung acasă ca să petrec timp cu tine" spune și ma ia în brațe eu simțind niște furnicături in corp.
"Hai să-ți punem lucrurile înăuntru" am ajuns înăuntru și eu mă tot uitam afară pe geam
"Ești bine?" îmi spune și își pune capul pe umărul meu ceea ce este deja un obicei între noi.
"Da,sunt doar pierdută,îmi place atât de mult ploaia și mereu am vrut sa fac asta" spun și îl iau de mână cu un zâmbet entuziasmat.
"Mă poți ajuta?" el îmi zâmbește neștiind ce vreau.
"Oricând"
"Vreau să dansez in ploaie,dar...cu atingerea ta...vreau să simt ce fac" el pare un pic șocat, dar apoi îmi atinge obrazul ușor.
"Să o facem!" i-am luat mâna și am fugit afară,era așa de rece ,dar am putut simți asta. Apoi simt cum cineva mă ia pe la spate în brațe
"Îți place? Vrei să dansezi cu mine, prințesa?" mă face să simt lucruri pe care nu ar trebui să le simt,mai ales pentru el.
"Da" mă întoarce și se pune în genunchi iar apoi îmi dă jos papucii de casă zâmbind drăguț când vede că sunt papucii cu iepurași.
"Nu o să ai nevoie de ei" spune și se ridică și își dă și el jos pantofii și cravata. Ne-a dus acolo unde apa ne ajungea mai sus de talpa. Își pune mâna pe talia mea și eu îmi pun mâna în jurul gâtului său. El începe să cânte Euphoria. Dansam ca doi nebuni în ploaie ,dar era nemaipomenit de frumos. Doar noi doi,de parcă nimeni nu mai exista. După ceva timp am intrat în casă râzând.
"Trebuie sa facem un duș" spunem amândoi și apoi fiecare pleacă în camera lui .
După ce timp am auzit o ciocănitură și am deschis ușa ca sa intre.
"Hey! Te simți mai bine?" mă întreabă zâmbind și îi văd parul ud ce îi dădea culoarea feței sale.
"Mult mai bine,tu?"
"La fel...trebuie să-ți dau ceva" el ia din pungă o cutie mică și apoi o deschide iar în ea erau doua mici brățări.
"E...pentru cupluri și m-am gândit că o să îți placă, dacă vrei poți să zici nu." nu am putut spune ceva,ci doar mă holbam la ele șocată.
"Bestia ei?" spun eu și el zâmbește timid.
"Și frumoasa mea" îmi spune și îmi pune brățara pe mâna mea și eu îi o pun pe a lui.
"Ți-am luat și trandafiri,dar sunt cam uzi. Am luat și mâncare!" spune și ne așezăm în pat împreună.
"Sper că mai e bun" spune în timp ce își scarpină ceafa rușinat.
"E în regulă,hai doar să mâncăm" am luat cutiile și le-am deschis.
"Lasagna?" era portia mea,el își ia cutia sa tăcut.
"Tu ai lasagna, eu am o mică salată" eu ma încrunt.
"Asta e tot ce vei manca?"
"Da...e în regula" ba nu e,am luat furculița și i-am pus o bucată în gura din porția mea,el privindu-mă uimit.
"Mănâncă!"

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum