13.acolo

116 20 20
                                    

Author pov. Doua săptămâni mai târziu

Băieții se antrenau pentru concert. Dar când au luat o pauză Jungkook îi întreabă.
"Deci,e în regulă dacă iau avionul privat?" Namjoon se uita ciudat la el.
"Da,dar de ce? Ce e atât de privat?" toți se uitau la el ciudat și el le zice.
"Totul! Am realizat că și eu am nevoie de intimitate. Nu trebuie să te întreb pe tine" spune arătând spre Namjoon "Sau pe tine" spune arătând spre Hoseok acum.
"Vreau și eu intimitatea mea. Și dacă aduc vreo fată nu e problema voastră ci a mea,hai capito- adică, ați înțeles?" ei acceptă ,dar Namjoon se uită încruntat la Jungkook așa că se ridică și merge către el . Jungkook când vede își îndreaptă umerii și nu se retrage ba chiar stă drept lăsând de seamă ca nu îi este frică.
"Asculta aici, tinere! Cu toții suntem o familie,daca tu intri în probleme intrăm și noi. Dacă tu suferi cu toții o facem! Dacă tu ești fericit și noi suntem! Așa că nu îndrăzni să ascunzi ceva de noi,noi suntem familia ta și nu te vom judeca. Așa că dacă ai o iubita sau un iubit ne poți spune. Nu o să îți interzicem vreodată ceva" Jungkook asculta cu atenție cu ochii pe podea,dar apoi simte cum toți l-au îmbrățișat.
"Mulțumesc! Când voi fii pregătit am sa va spun" spune cel mic și băieții zâmbesc.

După ce luna s-a încheiat.

Băieții erau în aeroport. Doar 6 din ei . Jungkook aștepta al doilea avion. Hainele ei erau în geanta lui. Ei doi erau in mașina așteptând. Ea avea emoții. El de-abia aștepta. Amândoi erau îmbrăcați în negru și cu măști. Ochii lui observă cum paparazzi pleacă așa că îi ia mâna și gențile îndreptându-se către avionul în care nu era nimeni, doar pilotul.
"Ești bine? Vrei ceva? Ți-e foame?" ea râde și își pune degetul pe buzele lui pentru a-l opri. El rămâne blocat și se uită la degetul ei tăcut.
"Te oprești? Sunt bine, dacă sunt cu tine, sunt bine. Nu mai am nevoie de nimic" el își mușcă buza ca să se abțină din a nu o săruta.
"Daca ai nevoie de ceva să-mi spui. Ah,da, hainele tale sunt la mine"
"Dar eu unde stau?" el îi zâmbește și ea se uită confuză la el.
"În camera de hotel...cu mine" el începe să râdă când îi vede fața șocată.
"De ce? Nu pot să stau cu tine și să te deranjez mereu"
"De parcă îmi pasă dacă îmi deranjezi intimitatea"
"De ce se simte ca un vis?" șoptește ea.
"Nu e. Sunt aici, ești aici" spune și își pune mâna pe obrazul ei și apoi cei doi simt cum avionul deja decolase.
"Nu pot să cred că zbor" spune Mellanie în timp ce se uita pe geam și el era pierdut în inocența ei.

După ce au aterizat

Băieții erau deja la hotel și Jungkook a ajuns și el cu fata. Când au deschis ușa ea era șocată de frumusețea camerei. El închide ușa și-o încuie iar ea se întoarce confuză.
"De ce ai închis-o?" întreabă ea și el îi zâmbește jucăuș.
"Crezi că am să-ți fac ceva?" spune în timp ce merge ușor către ea,ea era aproape de pat.
"Nu...de ce ești așa de aproape?" spune ea panicată și lui îi plăcea și știa.
"Nu pot?" șoptește și ea cade pe pat speriată și când vrea să sară pe ea aude un ciocănit și răspunde în engleză.
"Yes?" Mellanie se uita la ușa curioasă.
"Sir,we wanted to know how you feel in that room?" o spanioloaică întreabă și el rânjește uitându-se la fata de pe patul ce o sa îl împartă.
"Very good. Now bye" apoi își îndreaptă toată atenția către Mellanie.
"Acum,ce sa fac cu tine?" și când sa se lase pe ea.
"Puți!" el se oprește și se miroase jenat și ea rânjește.
"Nu pot sta în același pat cu tine, așa". Curaj,îmi place își spune el. El își ia geanta și în loc să își scoată hainele lui scoate ceva mic și roșu.
"Pune înapoi" cei doi înroșesc și el îi pune lenjeria înapoi și fuge în baie.

A doua zi.

Mellanie era în genunchi pe pat și Jungkook în fața ei.
"Concertul e mâine,ești gata?" spune in timp ce se aranja la par.
"Eu sunt,tu?" răspunde fata zâmbind.
"Sunt. Dar am și emoții,dar nu din cauza concertului" îi spune zâmbind.
"Pai și atunci? O sa fii perfect" el râde când vede că nu își dă seama.
"Voi avea emoții pentru că vei fii tu acolo" ea simte cum ceva se joaca în stomacul ei când aude aceste cuvinte venind de la el.
"Mmh, fugi și antrenează-te" el pleacă la antrenament zâmbind.

Jungkook ajunge camera de antrenament zâmbind și băieții observă.
"Bro,cine te-a făcut să zâmbești așa?" spune Taehyung rânjind și el își scutură capul.
"Nimic si nimeni. De ce ? E evident?" spune fără să-și dea seama și băieții râd.
"Normal că da!" spune Yoongi încălzindu-se.
"Cum îți e piciorul?" spune încercând să schimbe subiectul.
"Mai bine,dar cum ți-e inima?" băieții râd și el se smiorcăie.
"Aishh! Gata! Hai să incepem!"


(Sir,we wanted to know how you feel in that room?= Domnule,am vrut sa vedem cum va simțiți în acea cameră?)

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum