Mellanie pov.
Ce? Vrea să mă ajute? O fată singura și moartă? Foarte tare.
După ceva timp am ajuns la el acasă. Eram șocată, adică știam că e bogat ,dar casa asta e chiar frumoasă. Am intrat și era la fel de frumos. Mă conducea spre dormitorul lui tăcut.
"Wow! Ești foarte bogat" am spus uitându-mă prin camera lui.
"Mmmmh,asta nu e singura mea casa ,dar e locul unde mă pot simți acasă...chiar dacă nu sunt" nu am ascultat tot ce zicea pentru că eram fascinată de camera lui. Toți oamenii ăștia bogați!
"Intră! Poți să te uiți oriunde vrei tu!" îmi spune făcându-mi loc să intru ,dar singurul lucru ce mă atrage este oglinda cea mare din cameră lui. Mă apropiam speriată să văd ceea ce nu voi putea vedea. Jungkook se apropie și el ,dar el se putea vedea , reflexia lui era acolo ,a mea nu era.
"Îmi pare rău" spune ,dar apoi îmi aduc aminte de ceva. Atingerea lui.
"Jungkook! Atinge-mă!" el se uită confuz la mine fiind deodată roșu și timid.
"Ce? De ce!?"
"Doar fă-o!Atinge-mă acum!" el îmi atinge mâna și apoi privirea mea zboară spre oglindă, acolo unde mă pot vedea. Cum e posibil!?
"Nu mă mai atinge" el își retrage mână și reflexia mea dispare.
"Atinge-mă!" el asta face și își lasă mâna pe umărul meu privindu-mă făcut.
"Mă pot vedea,cu atingerea ta..." el se uită îngrijorat spre mine ,dar apoi zice entuziasmat.
"Am o idee." își scoate telefonul și se așează pe pat sunând pe cineva."Hyung! Cum ești?" spune și se aude cum cineva râde.
"Aish, Jungkookie, tocmai am ajuns de la club,știi am văzut multe fete sexy pe acolo ,dar au venit paparazzi și am fugit de acolo!" stai ăla e-
"Jimin! Daca ți-au făcut poze și o să le pună pe internet?! Te gândești măcar și la noi?Cum poți fi atât de iresponsabil?!" spune el fiind serios iar Jimin doar râde așa că eu mă apropii și îi ating pielea lui Jungkook la semnalul lui.
"Ooh! Cine e frumoasa domnișoara?" spune beat Jimin și eu îi zâmbesc iar Jungkook tușește.
"O poți vedea?"
"Da ,idiotule, pot!" spune Jimin puțin enervat.
"Ea...ea e prietena mea și am invitat-o pe la mine" spune Jungkook, dar Jimin se apropie cu fața de ecran și eu îmi iau mâna de pe Jungkook stând tot lângă el.
"O mai poți vedea?" Jimin se îndepărtează de ecran și îi zice.
"Sunt eu ăla beat aici sau.? Ești prost! Normal că nu mai e!" eu chiotesc și Jungkook își scarpină urechile lui roșii.
"Ah! Da e în bucătărie gătește! Știi ceva? Trebuia să închid! Ai grijă pe drum!" după închide și se uită spre mine zâmbind.
"Deci...alții te pot vedea dacă pielea ta face contact cu pielea mea. Atingerea mea te face vizibilă..."
"Așa se pare..."
"Vrei să mergem la mall?" spune zâmbind.
"Um...nu..." normal că vreau,dar nu am bani și nu văd rostul acestei ieșiri.
"Am bani deci poți veni" huh? el ghicește și mințile?
"Adorabilă" șoptește uitându-se la fața mea confuză apoi mă ia de mână hotărât.
CITEȘTI
My girlfriend is a ghost
Любовные романы"Reflexia lui era acolo ,a mea nu era" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Atingerea mea te face vizibilă..." °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Poate într-o zi o sa pot sa te readuc la viață!" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...