După o săptămână.Mellanie povEram acasă. Acasă? Ha. Asta nici măcar nu e locuința mea și eu o numesc casă. Trebuie să plec de aici cât mai curând. Nu pot sta aici la nesfârșit și să îi distrug intimitatea lui Jungkook. Ma simt ca o străină aici,nu am vreun motiv pentru a mai sta. Eram pe canapea uitându-mă la TV. Jungkook mi-a zis că astăzi vor performa și că ar trebui să mă uit și eu . Și normal că am acceptat,ei sunt preferații mei pana la urmă. Dupa câteva minute am văzut la TV pe ele,pe Blackpink. Urmau să cânte pretty savage. M-am ridicat repede în picioare și am început să dansez cu ele.
"You better run, run,run" am spus făcând aceleași mișcări. După ce au terminat de cântat le-am aplaudat . Prezentatoarea spune.
"WoW! Blackpink! Cât de talentate sunt! Blink ,nu uitați să le votați"
"Aș fi făcut-o dacă aș fi avut telefon" spun și apoi am chicotit iar ea zice.
"Acum urmează BTS!" când a spus asta cameramanul îndreaptă camera către ei. Și-au luat pozițiile și apoi începe melodia Fake love. Când a fost partea lui Jungkook el se apropie de ecran și zice.
"Ne vedem curând și îmi e dor de tine" toți fanii au început să țipe și eu am înghețat,dar după mi-am dat seama că nu era pentru mine.
"Idioată mai ești, Mellanie! Nu era pentru tine!" spun după ce-mi dau o palmă.
"WoW,army! Cât de buni sunt băieții voștri! Nu uitați să vă votați favoriții pentru cel mai bun grup 2021!" da i-am zis că n-am telefon.
"Și acum grupul ce a șocat lumea din cauza talentului. Demons!" ce...? grupul meu?
Pe scena au urcat fetele,fetele ce îmi erau prietene, dar mai era o persoană...Ellie. Ce naiba caută ea aici? Toată lumea începe să țipe și să zică.
"BORA,INNA,ELLIE,LIA" Bora se apropie de microfon și zice cu o expresie tristă.
"Acest cântec este pentru fata ce nu mai e pe lume ,fata ce ne-a fost prietenă. Mellanie,asta e pentru tine! Sper că ne vezi de sus !" ochii îmi erau deja înlăcrimați."Mmmmh~ Tu,mereu ai fost tu~
Aș da orice să fii cu mine
Aș veni direct la tine
Când mă uit la poze și văd
Fata ce adora cântând
Copilul ce nu mai e .
Plângând și țipând,
Nu știu ce să fac fără tine .
Te-am pierdut
Și aș fii făcut
Totul doar ca tu
Să fii cu mine
Și să trăiesc cu tine
Nu pleca
Nu mă părăsi
Am nevoie de tine
Sper că și ție ți-e dor de mine
Nu pleca
Doar mai stai
La o ceașcă de ceai
Să știu cum ești
Să știi că îmi lipsești"A terminat cântecul șoptind și eu plângeam,ele plângeau și m-am mirat când am văzut-o pe Ellie plângând ,pe ecran au apărut BTS și l-am văzut pe Hoseok plângând, Jimin mușcându-și buza tremurândă de jos , Taehyung uitându-se în jos ,Rm mângâind spatele lui Jungkook pentru că el plângea,știam că e sensibil ,dar nu așa de mult. Apoi camera era pe seniorii noștri, Blackpink, Lisa plângea pe umărul lui Rosé ,Jennie avea câteva lacrimi în ochi ,apoi am realizat că acest cântec i-a făcut să plângă. Eu eram pe podea plângând,nu am avut șansa de a știi ce e dragostea. Acum când îi văd pe toți plângând mă face să mă simt apreciată.
"Yah!De ce cântecul asta e așa trist?" spune prezentatoarea ștergând lacrimile de pe fața ei.
"Hai să fim fericiți că ea a scăpat" spune zâmbind trist.După două ore de performanțe și premii eram în pat și mă holbam în tavan gândindu-mă încontinuu la multe lucruri.
Dar dacă atingerea lui mă poate face vizibilă , atunci ce mă poate face vizibilă pentru totdeauna? Un sărut? Sau -...Nu! Gata! Mă voi opri din gândit, Mellanie nu o să mai poți fii vreodată în viața. Și dacă încearcă,tot nu o să poată! Bagă-ți asta in cap!Așa arăta el acum
CITEȘTI
My girlfriend is a ghost
Romance"Reflexia lui era acolo ,a mea nu era" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Atingerea mea te face vizibilă..." °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Poate într-o zi o sa pot sa te readuc la viață!" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...