Jungkook pov.
Sunt fericit că în sfârșit pot merge acasă,am dansat și a fost greu pentru că Suga s-a forțat și după ce am terminat el a căzut în canapea plângând de durere . Simt că cineva mă rănește pe mine când îi văd pe ei răniți. Ne-am forțat astăzi să fim perfecți pentru fani,a fost greu ,dar am vrut să fim perfecți. Chiar dacă doctorul i-a zis lui Yoongi să nu danseze sau să se miște el n-a ascultat,la fel cum a făcut și cu umărul lui. E atât de încăpățânat.
Azi am plâns mult și din cauza oboselii ,dar și din cauza acelui cântec. Taehyung s-a gândit la bunica lui ,și ceilalți s-au gândit și la familia lor ,dar și la Mellanie. Eu m-am gândit la ea ,era tânără și nu merita asta, sunt sigur că a plâns și ea când a văzut.
Eram spre casa și apoi am ajuns,am intrat și m-am uitat in living
"Mellanie? Ești trează?" era 10 seara ,dar cred că deja doarme. Mă îndreptam spre dormitor,dar după văd o umbră afară pe scaun lângă focul de afară. Acolo e ea.Author pov.
El a deschis ușa ,dar ea nu a auzit ,dar simte o pătură pe umerii ei.
"E frig aici, Mellanie" ea se uita în sus către el și îi zâmbește.
"E ok, și așa nu simt. Și iartă-mă, ăsta e locul tău . Vrei să stai aici ,nu?" spune în timp ce vrea să se ridice ,dar Jungkook îi atinge ușor umerii și o așează înapoi.
"Nu,stai aici" spune în timp ce se uită în jurul lui. Se duce și ia un mic fotoliu și îl pune lângă ea. El se așează și îi face semn să se așeze lângă el.
"Stai jos, vreau să te fac să simți căldura" ea nu se mișcă și el îi prinde încheietura și o aduce pe canapea în brațele lui . Ea era șocată și respirația îi dispărea cu fiecare secundă petrecuta in brațele lui.
"Stai așa,așa poți simți căldura și poți simți cum e să fii în viața din nou" spune încercând să o calmeze ,dar cuvintele lui o rănesc.
"E mereu asa?" îl întreabă ea.
"Cum?" se uita în jos la ea și ea îi zâmbește.
"Liniște,calm . E frumos să fii în viața și să ai pe cineva lângă tine. Cred că iubita ta e norocoasă" spune zâmbind trist și el zâmbește puțin.
"Nu am o iubită,dar o să am și eu voi fi cel norocos" capul ei era pe pieptul lui , picioarele lor erau lipite ,mâna lui era pe părul ei"Jungkook?"
"Mmmmh" spune el cu ochii închiși.
"Te fac să te simți inconfortabil? Nu trebuie să faci asta dacă nu îți place" el râde și se uită la ea cu un mic zâmbet.
"Nu, Mellanie. Nu mă simt inconfortabil. Îmi place-adică e bine sa stau in brațele tale "
"Mulțumesc"șoptește fata
"Mmmmh"el fredona un cântec
"Fredonezi still with you?"spune ea zâmbind
"Dap,acum pune capul pe pieptul meu și închide ochii"ea face cum ii spune și adoarme in timp ce el îi cântă cântecul său. Îi mângâia capul ușor și apoi o vede cum doarme
"Deci asta nu simțeam eu până acum? Mulțumesc pentru că mi-ai adus o in viața"spune uitandu se către cer ,după ia pătură și o învelește pe fata in timp ce se culca
CITEȘTI
My girlfriend is a ghost
Romance"Reflexia lui era acolo ,a mea nu era" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Atingerea mea te face vizibilă..." °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Poate într-o zi o sa pot sa te readuc la viață!" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...