15.venind la ea

128 21 11
                                    

Author pov.

După concert,el o duce la hotel și când au intrat el este surprins de o îmbrățișare.
"A fost super" spune Mellanie și el închide ușa cu ea în brațe.
"Ți-a plăcut? Știi ce am văzut acolo?" ea se retrage și se uita în ochii lui.
"Și tu le-ai văzut?" el a dat din cap la întrebarea ei.
"Dar asta e chestia pe care nu o înțeleg" el o ia în brațe și se pune în pat lângă ea.
"Care chestie?" întreabă ea curioasă.
"Înainte să te cunosc nu puteam să văd fantome,dar de când te-am cunoscut și de când te-am atins am început să le vad, să le aud." nici ea nu știa de ce și cum era posibil așa ceva.
"Nici eu nu știu de ce și cum e posibil,dar o să aflam noi"
"Ai dreptate,mă duc să fac un duș și apoi ies în oraș cu băieții" spune el încruntat și trist.
"Și de ce pari trist?" ea râde și el se  uită în jos.
"Jungkook, uită-te la mine. Sunt bine , nu-ți fă griji. Sunt bine , du-te și distrează-te"

După 10 minute

Când a ieșit din baie ea este șocată când îl vede și gura ei era larg deschisă. Era îmbrăcat în niște blugi negri și o cămașă neagră prin care poți vedea totul. El mai purta și o geacă neagră și niște cizme bărbătești negre ,el se duce la oglindă și se verifică și se parfuma iar ea era pierduta în el.
"Ai terminat?" spune rânjind uitându-se în oglindă văzând fața ei roșie.
"Nu-adica da-NU ma holbam" el râde și se întoarce către ea.
"Stai calma,sunt tot al tău" el vede felul în care ea a zâmbit și era foarte fericit.
"Nu am nevoie de tine" spune ea glumind.
"Nici eu"zâmbetul ei îi piere și își zice în gând  știu
"Acum pe bune,ești sigură că este okey daca stai singura?" spune el serios și ea râde.
"Sunt sigură! Fugi! Distrează-te!"

Jungkook pov.

Am ajuns la club , l-am rezervat pentru azi ,nu pe tot ,doar jumătate. L-am văzut pe Hoseok cum îmi făcea semn cu mâna.
"Aici erai sexy boy!" îmi spune și eu doar râd iar apoi Namjoon spune.
"Deci , suntem toți aici-" se oprește când auzim pe cineva cum țipă.
"STAȚI!" dap, Jimin.
"Am-am ajuns" spune respirând greu.
"Jimin,din nou?" spune Yoongi și eu râd.
"Jimin a făcut-o din nou" după simt o palmă la ceafă și îl văd pe Jimin cum își rotește ochii.
"De câte ori să-ți mai spun! HYUNG e pentru tine" eu îmi frec ceafa și Jin zice.
"Copii proști" hyung line sunt de acord și apoi eu zic.
"Bătrâni proști" noi trei râdem și eu le rânjesc.
"Tu!" spune Jin arătând spre mine și eu îmi ridic sprâncenele ca sa îl provoc.
"Gata" râde Namjoon.
"Suntem aici să ne distrăm" apoi ne așezăm toți jos și vedem cum spre noi vine o fată rânjind. Noi toți ne uitam la ea,daca crede că mă poate cuceri atunci se înșela. Dar am văzut ce efect are asupra lui Jimin. Își lingea buzele uitându-se la ea. Purta o rochie roșie cu niște tocuri negre, mergea spre noi cu șoldurile legănându-le cu un pahar de alcool în mână.
"Nu vorbim spaniolă" spune Taehyung uitându-se in scârbă la ea
"Pot sta cu voi, domnilor?" spune ea în engleza, tonul ei era atât de vizibil. Yoongi o lasă să se așeze cu noi.
"Ce aș putea să fac pentru voi?" spune in timp ce bea din șampania ei.
"Mă poți ajuta pe mine" îi spun rânjind și ea își fixează poziția punând un picior lângă al meu,ochii mei cad pe piciorul ei și mă abțin să nu fac vreo scena pe aici de scârbă.
"Luându-ți fundul de aici ,din fața mea prețioasă" zâmbetul ei piere și al meu crește
"Nu-ți face griji,cred că e gay" spune Jimin și eu zic repede.
"Nu sunt. Doar că nu-mi fetele ca...ea" spun zâmbind.
"Ești rău" imi spune și eu îmi iau paharul cu alcool în mână.
"Poate, nu-ți place?" îi zic și Jimin o ia de mână.
"Hai să dansăm" amândoi se duc să danseze lipindu-și corpurile lor unul de altul,dar gândul meu era la ea,fiind singură în camera de hotel.
"Yo,de ce ești așa de rău cu ea?" zice Yoongi și atenția mea acum era pe el.
"Pentru că nu-mi plac curvele" spun eu serios.
"Ți-au plăcut acum 3 luni" Jin zice și eu zâmbesc.
"Exact. Mi-au plăcut,acum nu."
"Ce ți s-a întâmplat?" mă întreabă Hoseok și eu chicotesc cu ochii pe podea.
"Nici eu nu știu. Acum ,îmi pare rău ,dar mă voi duce la mine în camera mea. Am ceva mai important de făcut decât să dansez cu ... alea" arăt cu degetul spre fetele bete ce veneau spre noi.
Am ajuns și am fugit repede în camera de hotel, lumina era stinsă și nu puteam vede ceva. Era deja în pat,dormea. Mi-am dat geacă și cizmele jos și m-am pus ușor langa ea. Doarme,nu o să știe. Hai Jungkook. Ușor! Mi-am pus mâna pe talia ei și am adus-o lângă mine.
"De ce ești atât de frumoasă? Toate imperfecțiunile tale sunt perfecțiuni pentru mine. Cred că mă -" eu șopteam, dar ea se întoarce și își deschide ușor ochii.
"Te-ai întors?" spune cu vocea ei adormită și eu îi mângâi fața și îi pun capul pe pieptul meu.
"Da,acum dormi" ea își închide ochii și se apropie de mine.

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum