Mellanie pov.
Tocmai m-am trezit din cauza razelor de soare ce erau în fața mea. Când m-am trezit eram in camera mea și cred că Jungkook m-a adus aici. Ce-i cu zâmbetul ăsta pe fața ta, Mellanie?! Îmi scutur capul și fug la baie. Îmi era frica să-mi ridic privirea pentru că eram sigură că nu am să fiu prezentă în oglindă.
După ce mi-am terminat treaba la baie m-am dus în bucătărie și am văzut niște sanvișuri pe masă. El a făcut asta? Când am vrut să mă apropii am auzit ceva din alta cameră. Mă apropiam ușor și apoi m-am pitit după ușă și l-am văzut pe Jungkook cum dansa. Dansa pe Nothing like us de Justin Bieber. Dansează atât de frumos și grațios. Fiecare beat și notă erau atinse de el. În timp ce dansa ochii lui s-au oprit pe mine și s-a oprit din dansat.
"Oh! Scuze!" am spus vrând să plec .
"Nu,e ok,vino! Vreau să...dansez cu tine" ce vrea? Am ezitat ,dar m-am apropiat de el ușor. El după ia telecomanda și pune Falling de Harry Styles.
"Unul din preferatele mele" spun ușor și el se mută mai departe de mine,se așează pe podea cu capul pe jos și începe cu o mână ridicând o ușor în sus. Se mișca atât de lent și de tandru. M-aș putea uita mereu la el. Ochii lui cad pe mine și îmi face semn să mă mișc.Jungkook pov.
I-am făcut semn să danseze și asta face. A ridicat un picior în sus și a început să danseze ca o lebădă neagră,mișcăndu-se ca o zână. Mă uitam atent la fiecare mișcare de a ei. Ochii mei erau fixați pe corpul ei. Când privirile ni s-au întâlnit amândoi ne îndreptăm unul spre altul și când e în fața mea o ridic și o învârt în sus luând talia ei în mâinile mele. Mâinile sprijinite de umerii mei ,eu o învârteam ușor. Am pus-o ușor pe picioarele ei și mi-a zâmbit. Am tras-o spre mine și am început să dansez lent împreună cu ea ,mai mult ne legănam pe ritmul melodiei. I-am văzut reflexia în oglindă și am văzut cum și-a închis ochii zâmbind. Chiar dacă melodia se terminase eu tot nu i-am dat drumul .
"Ai mâncat?" îi spun când îi aud stomacul.
"Nu încă." a spus după ce a ieșit din brațele mele.
"Haide, mâncăm împreună" am luat-o de mana și am dus-o în bucătărie,m-am așezat lângă ea și mi-am pus ușor piciorul lângă piciorul ei.
"Scuze ,nu știu să gătesc." când am spus asta a scuipat mâncarea înecându-se.
"Dar știu să fac un sandviș!" îi zâmbesc jenat și ea râde bând apă.
"Și toți anii ăștia?" eu îi răspund imediat?
"Jin hyung!" spun mândru și ea râde.
"Pe bune!? Tu chiar îl puneai pe Jin sa lucreze atâta?" spune râzând iar eu m-am înecat în râsul ei. Mă uităm la ea fără să clipesc preț de ceva minute bune...
"Jungkook?...um?...hello? JUNGKOOK!" țipă ea și eu tresar și îmi dau seama de ce am făcut.
"Scuze, pierdut în gânduri, în fine tu chiar dansezi bine!" când am spus asta o văd cum înroșește puțin
"Știu" spune zâmbind jucăuș.
"Dar eu sunt mai bun" îi spun rânjind și ea e de acord cu mine.
"Um...îți pot folosi camera de dans când nu ești aici? Ca mereu ma plictisesc!" eu îi ciufulesc părul și îi zic mușcând din buza mea.
"Normal că poți! Astăzi ies cu băieții mei,e în regula?"
"Normal că e! Nu trebuie sa mă întrebi,nu sunt mama ta sau iubita ta." zâmbetul îmi piere și apoi m-am dus în camera mea lăsând-o pe ea acolo.
CITEȘTI
My girlfriend is a ghost
Romance"Reflexia lui era acolo ,a mea nu era" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Atingerea mea te face vizibilă..." °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Poate într-o zi o sa pot sa te readuc la viață!" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...