1.cum a început

485 26 0
                                    

2019

Mellanie pov.

Eram în apartamentul meu. De curând m-am mutat în Coreea pentru visul meu. De mică mi-am dorit să fiu un idol pentru că îmi plăcea să cânt și să dansez. Nimeni nu mă ajuta și toată lumea îmi spunea că nu are rost . Dar cui îi pasă?! Dacă îmi place ceva o să o fac. Și nu o să îi ascult pe ceilalți. Pot să vorbească cât vor. Deci,mă pregăteam pentru antrenament. Astăzi era etapa de cantat și am mari emoții să fiu sinceră. Dar știu că o să reușesc.Mi-am ales cântecul Titanium. M-am schimbat în niște jeanși și un hanorac alb pentru că nu am chef de rochie azi...STAI am nevoie de rochie ! Sunt proastă! Am uitat că tema era să fim îmbrăcate elegant și drăguțe. Cred că îmi iau o rochiei albă . Dap,acum hai să mergem.

Pe stradă am auzit câteva țipete de fete și o limuzină neagră ,lucioasă și după au ieșit niște gorile de oameni (adică bodyguarzi) când m-am apropiat mai mult am văzut 7 băieți. OH ,DOAMNE?! BTS! Sunt preferații mei! Îi ador,le ador personalitatea și vocile lor.
Ei chiar mă făceau să zâmbesc când nu îmi era bine și când mă simțeam singură .Chiar îi ador. După am auzit fanii cum țipau, adică cine nu ar țipa?! Fanele țipau și le făceau cu mana...dar am căzut! Proastele astea se împing și fix eu am căzut "proasto" am șoptit ,dar după văd o mână tatuată în fața mea . Când mă uit în sus îl văd pe el.
Jeon Jungkook. Stătea în fața mea și se uita la mine cam îngrijorat. Mi-am făcut curaj și i-am apucat mâna ,m-a ridicat cu toată forța lui și și am aterizat cu mâna dreaptă pe pieptul lui și cu cea stângă în mână lui. M-am uitat în ochii lui și se vedea cât de șocat era. Când am auzit fetele țipând mi-am ieșit din tranșă și l-am împins apoi am fugit de acolo speriată către compania YG.

Jungkook pov.

Eram în limuzina noastră,aveam emoții ,dar eram și fericit. După atâta timp puteam vedea Army din nou.
"Hyung,sunt foarte fericit" i-am spus lui Yoongi.
"Jungkookie, toți suntem. Știi că tuturor ne-a fost dor de ei,dar ai grijă să nu fi foarte apropiat cu ele pentru că știi cât de geloase vor fi după. O să se bată ca niște femei nebune și gravide când sunt reduceri la Pampers" toți am început să râdem. Și da ,știu cât de nebune pot fi fanele și fanii noștri ,dar eu tot îi iubesc. După ceva timp am ajuns și am auzit.
"AAHHHH! KIM NAMJOON! KIM SEOKJIN! MIN YOONGI! JUNG HOSEOK! PARK JIMIN! KIM TAEHYUNG! JEON JUNGKOOK! BTS!" guys, ăștia sunt Army . Nebunii noștri! Hihi! Mai întâi ,liderul nostru a ieșit din mașină apoi ceilalți și ultimul am fost eu. Și când m-au văzut au țipat și mai tare. Nu știu de ce...bine poate pentru că aveam o cămașă transparenta și niște blugi negri rupți. Toți zâmbeam în timp ce paparazzi ne făceau poze. Ahhh,ce dor mi-a fost. În timp ce mă uitam la fanii noștri aud un mic țipăt de fată și observ o domnișoară ce a căzut pe jos. Nu știu de ce ,dar am fugit să o ajut. Era pe jos și eu mi-am întins mâna apoi am văzut cum mi-a luat-o timidă ,am ridicat-o cu toată forța mea și ca să nu cada din nou mi-am pus mâna pe talia ei și mana ei era acum pe pieptul meu. Am rămas blocat când m-am uitat în ochii ei. Am văzut cum și-a scuturat capul și m-a împins pe urmă fuge iar eu chiar voiam să mă duc după ea ,dar simt o mână grea pe umărul meu și îl văd pe Namjoon cum se uită serios la mine așa că am am lăsat-o să fugă și m-am întors către Army zâmbind.

După ce au intrat în compania lor (Hybe/Big Hit)

"Cine era fata aia?" Taehyung mă întreabă uitandu se ciudat la mine.
"Nu știu! Doar am ajutat-o!" am spus ,dar după aud.
"O sa faci un nou scandal pe internet!" Jin spune aproape țipând.
"Dar nu e vina mea că am vrut să o ajut!" mă apăr eu.
"Ba este!" îmi spune Jimin și deja mă enervez.
"Hey! Opriți-vă! Nu e vina lui dacă are o inima buna!" Hobi spune și mă întorc către el recunoscător și jur că e cel mai bun hyung.
"Băieți! Gata! E totul okey! O să vorbesc eu cu managerul că doar ai ajutat-o pe fata aia!"
Namjoon spune și după mi-am luat geanta să mă schimb pentru a mă antrena.

My girlfriend is a ghostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum