Author pov.
Jungkook dormea pe burtă și se trezește atunci când cu mâna o căuta pe Mellanie. Când nu o simte pe pat lângă el își deschide ochii încruntat iar apoi își freacă ochii încercând să se acomodeze cu lumina. Ochii lui inspectează toată camera și nu o vede. În cameră hainele ei nu mai sunt. Își ia niște pantaloni pe el și fuge la baie. Nu o vede nici acolo,se uită de lucrurile ei și nu le vede. Parfum,haine, prosop,nimic. Se duce în cameră și caută geanta cu haine. O găsește și apoi îi caută hainele și nu găsește nimic de al ei acolo. El fuge repede jos și strigă.
"Mellanie? Unde ești? " când ajunge jos vede totul la locul lor, la fel și când au ajuns. El caută prin casă tabloul lui. Tabloul pe care el l-a pictat, Jungkook a pictat-o pe ea . Când nu îl găsește el își deschide telefonul și caută în galerie.
"Nu! Unde sunt pozele? Tabloul?" în galeria telefonului nu vede nicio poză cu ea. Nicio poza împreună. Nimic . Când se uită la ultimele conversații ,ele sunt de acum 3 luni .
"Nu! Mellanie?! " el fuge afară și se uită peste tot speriat și cu lacrimile curgând pe obrajii lui.
"Mellanie! Nu! Spune-mi că nu e un vis!" striga în timp ce se uita prin pădure. Apoi ochii lui cad pe mâna lui.
"Brățara? Unde e?" nu își vede nici brățara la mâna și atunci el cade în genunchi cu mâinile în cap.
"Nu sunt nebun! Nu am visat! Era real ! Este real! Te rog, spune-mi că e real" spunea el cu ochii injectați de lacrimi uitându-se în sus .
"Jimin! El știe de ea! Trebuie să îl sun" spune și fuge repede în camera și când ajunge își dă seama că cearceafurile erau curate,miroseau a nou. Nimic nu se întâmplase. Când vede el se pune în genunchi lângă pat și strânge cearceaful în mână. Se uita atent și își dă seama că așa erau când a ajuns aici. Mirosul ei ,nu mai era. Nimic de al ei nu mai era.
"Te rog,Jimin. Răspunde" spunea tremurând cu mâinile pe telefon.
"Alo? Da, Jungkook?" când răspunde Jimin îi aude suspinele și e confuz.
"Hyung.... "
"Jungkook? Ce s-a întâmplat? Ești bine? De ce plângi?" Jungkook când își mușcă buza de jos și începe să plângă mai tare.
"Îți mai aduci aminte când te-am sunat și tu ai venit de la club iar eu eram cu o fată și m-ai întrebat cine e? Mai știi?" spune el sperând că totul era real.
"Jungkook, calmează-te. Tot ce îmi aduc aminte este că m-ai sunat...da,dar nu mai era nimeni cu tine. Erai singur în camera și în casă și mă certai că de ce sunt iresponsabil,doar atât." când aude Jungkook scăpa telefonul și se prăbușește de tot pe jos și începe să plângă . Peste 4 ore el era tot pe jos și nu spunea nimic,dar după aude ușa și ochii i se măresc și un zâmbet i se ivește pe față. Așa că fuge jos bucuros,dar când ajunge zâmbetul îi piere și ochii i se întristează.
"Jungkook?!" spune Taehyung și ceilalți intra în casă iar el vrea să se ducă sus ,dar Namjoon îl oprește.
"Ce s-a întâmplat cu tine?" Jungkook se uită ușor la ceilalți și apoi râde și zâmbește.
"Jungkook? Ești bine?" spune Yoongi speriat de starea lui iar el râde și mai tare cu lacrimile curgând.
"Eu?! Eu sunt nebun?! Eu mi-am imaginat totul?!" spune și apoi urla de nervi și ceilalți îl privesc triști.
"Nimeni nu a fost cu mine! Eu sunt nebun?! Nu sunt nebun! Era reală! Puteam să o readuc la viață! O iubeam! Mă iubea! Aseară totul a fost real! Nu era fals! Era real! Înțelegi?!" spune și îl ia pe Jimin de bluza iar el avea lacrimi în ochi.
"Jungkook...? Ce ți s-a întâmplat? Ce tot spui?" zice Jimin trist iar ceilalți se uitau cu tristețe la cel mic iar el îi dă drumul lui Jimin și se duce și ia un pahar și îl sparge.
"Nu sunt nebun! " zice el și ia o bucată din paharul spart și se taie în palmă iar ceilalți erau șocați și aproape plângeau.
"Oprește-te! Te rănești!" spune Jin iar Jungkook deschide toate dulapurile și aruncă tot pe jos și sparge toate farfuriile și toate cănile. Se îndreaptă către geamul cel mare și trage draperiile cu putere iar apoi dă cu pumnul în geam și îl sparge și se rănește fără să îi pese. Când să mai dea o dată cu pumnul este oprit de Hoseok care plângea.
"Jungkook,gata! Te rog ! Te rănești!" el se uită către mâinile pline de sânge și râde trist.
"Nimic nu doare mai tare decât inima mea!" băieții se apropie de el și îl iau ușor la mașină ca să îl ducă la spital.
Tot ce zicea el pe drum era doar "Nu sunt nebun. O iubesc și mă iubește și ea."Au trecut 3 luni.
Ei aveau azi un concert în Londra și fiecare își pregătise un cântec si acum era randul lui Jungkook. El canta dancing with your ghost de Sasha Sloan.
Yelling at the sky
Urlând la cer
Screaming at the world
Țipând la lume
Baby, why'd you go away?
Iubito,de ce ai plecat?
I'm still your boy
Sunt încă băiatul tău
Holding on too tight
Ținând prea tare
Head up in the clouds
Capul sus în nori
Heaven only knows
Numai cerul știe
Where you are now
Unde ești tu acum
How do I love
Cum mai iubesc
How do I love again?
Cum mai iubesc eu din nou?
How do I trust
Cum mai am încredere
How do I trust again?
Cum mai am încredere eu din nou?
I stay up all night
Stau treaz toată noaptea
Tell myself I'm alright
Spunându-mi că sunt bine
Baby,your just harder to see than most
Iubito, ești mai greu de văzut decât majoritatea
I put the record on
Am pus înregistrarea
Wait till I hear our song
Așteptând până când aud cântecul nostru
Every night I'm dancing with your ghost
În fiecare noapte dansez cu fantoma ta
Every night I'm dancing with your ghost
În fiecare seară dansez cu fantoma ta
Never got the chance
Nu am avut șansa
To say a last goodbye
De a zice un ultim rămas bun
I gotta move on
Trebuie să trec mai departe
But it hurts to try
Dar doare să încerc
How do I love
Cum mai iubesc
How do I love again?
Cum mai iubesc din nou?
How do I trust
Cum mai am încredere
How do I trust again?
Cum mai am încredere eu din nou?
I stay up all night
Stau treaz toată noaptea
Tell myself I'm alright
Spunându-mi că sunt bine
Every night I'm dancing with your ghost.
In fiecare noapte dansez cu fantoma taEl termina cântecul cu o lacrimă și cu multe aplauze și țipete. Când ajunge în camera de machiaj se uita în oglinda și își dă seama că el nu mai e cine era o dată. Că băiatul ce zâmbea și glumea mereu nu mai e. Chiar dacă lumea îi zicea că era doar un vis el refuza să creadă asta.
31.12.2021 ora 11:58
El era singur acasă într-o cameră stând la o masă cu două scaune,doua pahare de vin...
Unul era a lui și altul era pentru ea.
"Dacă la 00:00 nu ai să fii aici cu mine , înseamnă că nu a fost real...Că totul era un vis și nimic mai mult. " el era cu ochii pe ceas și în 10 secunde urma să fie 12 fix și în mâna cealaltă stătea cu paharul lui de vin.
Când ceasul a sunat de ora 12 ,el își bea paharul și pe al ei îl ia și îl aruncă pe podea acesta spărgându-se ,apoi se duce cu paharul lui către geam și vede artificiile și un mic zâmbet îi apare pe față după 3 ani. El a renunțat la ea.
CITEȘTI
My girlfriend is a ghost
Romance"Reflexia lui era acolo ,a mea nu era" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Atingerea mea te face vizibilă..." °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Poate într-o zi o sa pot sa te readuc la viață!" °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...