Ez is megtörtént.
Egy hete történt meg és azóta is nehéz felfognom. De ami most fontosabb, hogy tegnap volt a szülinapom és már csak egy év és nagykorúnak mondhatom magam.
Nagyon gyorsan telik az idő, az egyik pillanatban még barbi babákkal játszom, a másikban pedig egyetemeket nézek. Nehéz lesz dönteni már előre látom. Még mindig nem alakult ki bennem az, hogy mi akarok lenni, mi az amit úgy csinálnék éveken keresztül, ami érdekel is.
Szülinapom alkalmából egy 1 hetes utazásra mentünk a White Beachre, ami Boracay, Fülöp-szigeteken van. Egyik legnagyobb álmom volt, hogy ide egyszer eljöjjek és az az öröm amit éreztem mikor megtudtam, hogy megyünk leírhatatlan.
A repülőút 12 óra volt, igen elég hosszú. Azt hittem meghalok az unalomtól. Nyilván volt átszállás útközben de 12 óra az mégis 12 óra.
Miután megérkeztünk a szállásra mindenki ágynak esett és másnap mindenki frissen és kipihenten kelt. Emma és Logan már azzal nyaggattak minket korán reggel, hogy leakarnak menni a tengerpartra de megbeszéltük, hogy majd csak reggeli után megyünk.
Visszamentem a szobámba és felvettem egyik bikinimet, amit még barátnőimmel együtt vettem és felvettem rá egy pólót és egy rövidgatyát ameddig reggelizünk.
Még volt időm ezért gyorsan bekapcsoltam a wifi-t, nem számítva semmi üzenetre de mikor megláttam, hogy volt egy messenger értesítésem, és nem is bárkitől a szívem egyből hevesebben vert.
Remélem minden okés és épségben odaértetek! ❤️
Igen Maximtól volt az üzenet és, hogy őszínte legyek meglepődtem, hogy írt. Valamiért azt hittem, hogy nem fogja érdekelni őt.
Sziaa minden okés nemsoká megyünk reggelizni utána a tengerpartra.
Válaszoltam és rendesen izgatott voltam a válaszára. 5 perc után feladtam és tettem volna le a telefont mikor egy bejövő messenger hívást láttam.
Szemem majdnem kiesett annyira meglepődtem. Elkezdtem vacicálni, hogy felvegyem e vagy nem. Mit mondjak? Nem lesz kínos?
A gondolataim megint uralni akartak engem de egy pillanat alatt felvettem a telefont az ágy széléről és már hallottam is Maxim hangját.
-Remélem nem baj, hogy így random felhívtalak - mondja Maxim és annyira jó volt újra hallani a hangját. Nem tudtam, hogy hiányozhat egy hang.
-Dehogy baj, veled minden okés? -kérdezem és hátra dőlök az ágyon.
-Minden zsír, bár igazából oka van annak, hogy felhívtalak -mondja és most nem tudom eldönteni, hogy ez most jót jelent vagy rosszat.
Mikor vele beszélek elég kuszák a gondolataim. Sokszor nem tudom eldönteni, hogy mik a szándékai és mindig vegyes jeleket ad. Egyszer egy közeli barátomnak tekintem, máskor meg egy fuck buddy- nak. Igen még ugyis, hogy nem feküdtünk le.
-Miért hívtál? -kérdezem bár kicsit unottnak tűnt a hangom pedig egyáltalán nem úgy akartam, hogy átjöjjön. A tenyereim izzadtak és alig vártam, hogy végre kinyögje mit akar.
-Elég horny vagyok épp - mondja és egyben meglepettség volt látható az arcomon de leginkább egy pimasz mosoly. Eszembe jutottak a múltkor történtek és egyből én is az lettem.
Maximnak van egy olyan képessége, hogy csak a szavaival olyan érzéseket tud bennem kelteni, amiket el se tudok képzelni.
Eszembe jutottak azok a nyögések, az a nyögés, ami zene volt füleimnek. Majdnem egy perc csönd volt azután, hogy mondta és fura mert nem volt kínos.
-És én mit tehetek az ügy érdekében? -kérdezem kihívó hangon.
-A hangodra akarok elmenni.
Sziasztoook, végre tudtam folytatni. Nagyon szépen köszönöm a sok pozitív visszajelzést és, hogy ennyien akarjátok a sztori folytatását. Bocsi a késésért de próbálom bepótolni a lemaradást! Raktam bele egy-két angol szót és valószínű lesz még ilyen mert néha úgy érzem magyarul ezek nem hangzanának olyan jól.
Jó olvasást, kellemes ünnepeket mindenkinek és boldog új évet 🤍 -K
YOU ARE READING
Barátok Extrákkal
Fanfiction-Mi-mit csinálsz? -kérdezem,ahogy Maxim felém közelítve leveszi a pólóját és rámászik az ágyra. -Azt amit már rég megkellett volna csinálnom. -mondja és felém hajol.Elkezdi csókolgatni a nyakam és a kezét a nyakamhoz tapasztja. -Maxim,ne -próbálom e...