Tizenhetedik rész

17.7K 379 25
                                    

Már eltelt a project hét és nagyon jól éreztem magam. Ezt a lányok is észrevették és kérdezgették is, hogy mi tett ilyen boldoggá.

Maxim barátait még nem ismertem meg annyira de engem ők nem is érdekelnek. Elkezdtem sokkal stílusosabban öltözködni Maximnak köszönhetően. Kb már 2 hete vagyunk barátok és a tesóinak bemutatott, én is bemutattam a tesóimnak és egyszer találkozott anyával is.

Esküszöm nem gondoltam volna, hogy ez lesz. Én csorgattam a nyálam Maxim után de most tök jó, hogy csak ennyi van, vagyis én így érzem.

-Betudnád dobni a törölközőt légyszi? -kiabálom és kilépek a kádból. Most Maximnál vagyok és anya megengedte, hogy tovább maradjak egy kicsit. Filmet fogunk nézni aztán majd elmegyünk sétálni ha sötétebb lesz, vagyis ez a terv.

És igen kérdezheted,hogy miért tusolok épp Maximéknál. Tök egyszerű okból. Miközben sétáltam hozzájuk egy busz ment el mellettem és rám fröcskölte azt a koszos pocsolyát. Nem volt elég, hogy esett az eső de még teljesen el is áztam és koszos lettem.

-Pillanat! -hallom Maximot, tuti még mindig a gépe előtt ül... Eltelt kb 5 perc és már kezdek nagyon fázni.

-Maxim!!Megfagyok! -mondom és hallom ahogy feláll a székéből és kezd az ajtó felé sétálni. Kopogás nélkül berontott és csak annyit tudtam csinálni, hogy megfordulok..így látta a fenekem.

-Uh bocsi, itt van. -mondja és hátranyúlók de nem érem el. Najó most nagyon kínosan érzem magam. Meztelenül állok Maxim előtt.

-Ohm a kezembe raknád? -nevetek fel és próbálom a kínos csöndet megtörni ezzel. Maxim megmozdul végre és a kezembe nyomja a törölközőt, menj már ki légyszi.

Pár másodperc eltelt és elkezdett kifelé menni,na végre.

Maxim szemszöge :

Miért érzem ezt az érzést?Mintha valami mást éreznék Aria iránt. Kurva jó alakja van, nem tudom, hogy tudom kontrolálni magam majd körülötte.Mi a fasz,áll a fa-

-Na kész is vagyok. -lép ki a fürdőből. Kurvára előjött az az énem mikor egyből rámásznék, de az van, hogy vele minden más.

Ül le az ágyamra és csak azt látom,hogy egy hosszabb póló van rajta,van egyáltalán rajta bugyi? Gyorsan magamra terítettem egy takarót mielőtt meglátná, hogy mik történnek lent.

Vissza Ariahoz:

Nagyon furán viselkedik most Maxim, tuti amiatt ami történt a fürdőben..én is kurva kínosnak tartom, biztos nem tart szépne-

-Geci jó alakod van. -jelenti ki a semmiből és érzem, hogy kezd forrni a pofám. Most erre, hogy a fenébe válaszoljak? Miért kell mindig ilyen helyzetekbe kerülnöm. A szívem persze megint elkezdett nagyon gyorsan verni és nem akarom, hogy észrevegye.

Most meg mit néz? Lenézek a pólómra mert a szeme nem akar távozni onnan. Baszki..kurvára átlátszik a mellbimbóm. Gyorsan eltakarom a kezemmel és Maxim szeme az én szememmel találkozik.

-Van rajtad bugyi? -kérdezi és majdnem félrenyeltem. Elkezdtem köhögni, mint egy állat és ő erre mosolyra húzza a száját. Feláll az ágy másik oldaláról és odasétál elém.

-Mi-mit csinálsz? -kérdezem, ahogy Maxim felém közelítve leveszi a pólóját és rámászik az ágyra.

-Azt amit már rég megkellett volna csinálnom. -mondja és felém hajol. Elkezdi csókolgatni a nyakam és a kezét a nyakamhoz tapasztja.

-Maxim,ne -próbálom elhúzni a fejem.

-Könyörögj, hogy hagyjam abba! -mondja és a keze jobban megszorítja a nyakam.

-Kérlek hagyd abba. -kinyögöm végre és ő erre egy pimasz mosolyra húzza a száját.

-Uhh ezzel csak mégjobban beindítottal. -jelenti ki és a kezét már lent találom...

Barátok Extrákkal Where stories live. Discover now