Hetedik rész

17K 341 53
                                    

Nem csinálok belőle nagy ügyet, nem csinálok belőle nagy ügyet. Tuti más lányokkal is ezt csinálja.

A mai nap csak 4 óránk lesz megtartva mert lesz valami bemutató a sulinkba. Nem is értem, hogy minek keljek fel négy óra miatt na mindegy. Felkeltem és megcsináltam az ágyam.

Már egy hete busszal járok suliba és már a megállóban várakozom.

-Jó reggelt! -hallom és hátra fordulok, Levi az. Amúgy vele egész jól kijövök, őt mondanám az első fiú barátomnak.

-Jó reggelt! Hát te? Nem tudtam, hogy itt szállsz föl. -mosolyogtam.

-Itt lakom igazából egy 6 percre és ma anya nem tudott elvinni szóval nem volt más választásom csak a busz. -jelenti ki és a busz meg is érkezik. Felszállunk és szerencsére nincsenek olyan sokan.

-

A mai óráim angol, fizika, töri és magyar lesz, elég rossz mindegyik, jó mondjuk az angolt szeretem, a fizika meg elmegy mert úgyse csinálunk semmit.

-Délután ráérsz? -kérdezi Levi és leül mellém.

-Ohm aha, hova akarsz menni? -kérdezem. Remélem nem akar nagyon kiruccani mert én inkább otthon maradnék.

-Feljöhetnél hozzám, anya úgyse lesz itthon, elutazott valahova munka ügyben. -mondja és én meglepedten nézek rá. Még egy fiú se hívott fel magához.

-Okés persze, jó ötlet. -mondom egy mosollyal és Levi feláll és elmegy mert a tanár belép a terembe.

Ez a négy óra ahhoz képest, hogy csak négy elég lassan telt el. A lányokkal végig beszéltük a fizika órát és piknikeztünk a hátsó padsorban, mondjuk ez nem sokáig tartott mert kifogytunk a kajából.

A többi órát valahogy túléltem és a szekrényemnél vártam Levire.

-Mehetünk? -kérdezi és mellém áll. Én bólintok egyet és elindulunk. Felszállunk a buszra és ott is beszélgetünk, tök jó fej és a humorát is birom.

-

Miután megcsináltuk együtt az angol házit leültünk az ágyára és néztünk ki a fejünkből. Utálom a csöndet de vele még ez se volt kínos.

-Akarsz nézni valamit? -kérdezi megtörve a csendet, rázom a fejem beleegyezésként.

-Szereted az animét? -kérdezi.

-Igen,nézzük a Narutot? -kérdezem és a szeme felcsillan.

-Te vagy az én emberem. -mondja röhögve.

-Hol tartasz? -kérdezem

-Én már kétszer végignéztem de te hol tartasz, honnan nézzük? -kérdezi kedvesen.

-Még csak a hatodik évadnál. -mondom és már indul is a sorozat.

-

Megnéztünk úgy 15 részt és a szemem már alig bírt nyitva maradni. Ahhoz képest, hogy ma alig csináltam bármit eléggé elfáradtam.

Levi fekszik az ágyán és ha jól látom már az ő szeme is alig van nyitva. Pár perc múlva látom, hogy elaludt.

Jó még csak 3 van, anya úgyis 5 után ér haza. Ráírtam azért, hogy Milához átmentem, és mikor már tettem volna le a telóm jött egy üzenet messen.

Maxim
-Mit csinálsz?

Én
-Valamit

-Ne idegesíts!

-Én?Dehogy.

-Na!?

-Levinél vagyok most mit érdeklődsz?

-Hm,mit csináltok?

-Semmi közöd nincs hozzá!

És ezzel le is raktam a telóm.De idegesítő tud lenni. Lefeküdtem Levi mellé és én is lassan elaludtam....

Barátok Extrákkal Où les histoires vivent. Découvrez maintenant