Miután megerősítést kaptam tőle megfogom és elkezdem járatni a kezem rajta. Felnézek, hogy lássam élvezi e és amikor látom, hogy a feje hátra van hajtva egy vigyor megjelenik az arcomon.
Ezt észreveszi és álla megfeszül.
-Csak annyira legyen nedves, hogy minél könnyebb legyen a továbbiakban használni. -Mondja és azzal megfogja a hajamat egy copfba és a csípője elkezd mozogni. Érzem, ahogy a torkom megtelik és meglepődök azon, hogy milyen hangok jönnek ki a torkomból.
Miután már elég nedves elmondása szerint visszafekszem az ágyra és szétnyitom a lábam.
-Biztos, hogy szeretnéd?
Nem gondoltam volna, hogy Maximot ennyire érdekelné ez. Meglep, hogy mennyire jól akar teljesíteni.
Bólogatok és közel húzom magamhoz.
-Erre várok már mióta.
Előhúz a nadrágzsebéből egy gumit és felrakja. Annyira izgatott vagyok, hogy testem már ég. Félek de mégis kíváncsiság tölt el.
-Nekem ez az első. -Jelentem ki a nyilvánvalót. Nyilván az első, hiszen egy fiúval se beszéltem annyit, mint vele. És ő ezt tudja. Tisztában van vele, hogy nekem ez egy nagy pillanat és nagyon tetszik, hogy ennyire tisztelettudó.
Annyi minden változott. Annyi minden történt, hogy már arra se emlékszem, hogy hogyan jutottunk el idáig. Elvesztem a szüzességem azzal a fiúval akivel akartam.
És Maxim megváltozott. Tudom mert látom rajta. Amióta közelebb kerültünk egymáshoz kevesebbet piszkál, kevesebbszer szól be másoknak és én ennek nagyon örülök.
-Ne aggódj, óvatos leszek.
És ezzel bent is van. Nem teljesen de pont eléggé mélyen, hogy megint felszisszenjek.
-Fáj. -Mondom és szemem könnybe lábad. Egy puszit nyom a fejemre és mindketten hevesen vesszük a levegőt.
-Tudom, de hidd el sokkal jobb lesz. Csak egy kis idő és élvezni fogod.
Kicsit kihúzza magát majd vissza. Így próbálja csinálni, hogy hozzátudjak szokni. Már annyira nem fáj de még mindig nem kellemes.
Majd úgy 3 perc után elkezd jobban mozogni bennem és már nem érzem azt a fájdalmat. Igaza volt, élvezem. És ez rohadtul jó érzés.
Gyorsabban mozog és a szám nyitva marad. Lenéz rám és olyan pimasz mosollyal néz, hogy muszáj ráharapnom a számra.
-Mehet erősebben?
Szavakat nem találok. Szótlan vagyok. Csak kis hangok jönnek ki belőlem és egy rendes mondatot nem tudok megformálni.
Elkezdek gyorsan bólogatni, hogy igen. Igen. Hallgat rám és szemem tágra nyílik. Annyira tetszik neki a reakcióm, hogy lehajol, hogy megcsókolhasson. Levegőért kapkodok és a nyakába fúrom az arcom. Belelihegek a nyakába és kezdem elengedni magam.
Már nem tartom vissza a nyögéseket és egyre hangosabban tudatom vele, hogy mennyire élvezem. A lábaimat felemeli a kezével és ráhelyezi a vállaira. Így most sokkal mélyebbre tud kerülni és nem gondoltam, hogy lehet ennél is jobb.
A két lábam között kinyújtja a kezét és a keze a nyakamon landol. Megfogja, nem túl erősen de pont olyan mértékben, hogy jól essen a szorítása.
-Maxim..
Erre önkéntelenül felnyög és gyorsabb lesz. A lélegzetem elakad és már nem bírom sokáig. Istenem ennél jobb érzés nincs a világon.
-Érzed már? -Kérdi.
-Érzed már, hogy lassan elmész?
Az őszintét mondva már csak másodpercekre vagyok tőle. Érzem, hogy lábaim megfeszülnek és minél jobban ellazítom magam annál jobban érzem, hogy ki kell adnom magamból.
De neki ezt nem kell tudnia.
-Még nem. -Hazudom és meglepetten néz. Nem akarom, hogy ennek vége legyen. Még érezni akarom őt, azt a melegséget. Ezért olyat teszek amire nem is gondoltam volna.
A lábam leemelem a válláról és hirtelen megáll nézve, hogy mit csinálok.
-Most ha nem probléma én most megfordulok. -Mondom lágy hangon és annyira csábító hangon szólok hozzá, hogy megszólalni nem tud.
Megfordulok és most háttal vagyok neki. Valószínű meglepte, hogy mennyire hirtelen belejöttem ebbe. De ő csak térdel az ágyon és még mindig sokkban van.
-Na mi lesz? Azt hittem az akarod, hogy elmenjek.
Mosolygok és tudom, hogy erre már felkapta a fejét. Az ujjait végigfuttatja lent és becsúszik. Olyan hangos hangok törnek fel belőlem, hogy félek, hogy mások is meghallják.
-Most ha nem probléma gyorsabb leszek. -Mondja, használva az én szavaimat. Megfogja a csípőmet és olyan tempót vesz fel, hogy előre dőlök.
-Tudod.. ezt azért nem néztem volna ki belőled. -Lihegi és végigfuttatja a kezét a hátamon. A szőr feláll a hátamon és ahogy összeér a testünk csak csattogásokat hallok.
-Nem gondoltad volna, hogy ennyire jó lesz? -Kérdezem és hátrapillantok. A szeme úgy csillog. Szájába harap és megfogja a hajam. Nagyon mély, nagyon mélyen van.
-Úristen...
-Aria..
Egy pillanat volt az egész. A mozgása megáll és bennem van. Érzem sokkal jobban szorítja a csípőmet és hangosan nyög fel, annyira, hogy ez nekem is pont elég volt ahhoz, hogy elmenjek.
Lerogyok az ágyra, hason fekszem és ő mellém fekszik. Rárakja egy zsepire a gumit és mindketten lihegünk.
-Ez...
-Kurva jó volt.
YOU ARE READING
Barátok Extrákkal
Fanfiction-Mi-mit csinálsz? -kérdezem,ahogy Maxim felém közelítve leveszi a pólóját és rámászik az ágyra. -Azt amit már rég megkellett volna csinálnom. -mondja és felém hajol.Elkezdi csókolgatni a nyakam és a kezét a nyakamhoz tapasztja. -Maxim,ne -próbálom e...