Tizennyolcadik rész

19.2K 378 30
                                    

Akármennyire is próbálnám tagadni,tetszik amit csinál és nem akarom,hogy abbahagyja. Miközben a nyakamat csókólgatja a keze már a lábamon van.

-Maxim. -fújom ki a levegőt és próbálok minél nyugodtabbnak tűnni. Mielőtt válaszolt volna feljebb jött és megcsókolt.

-Nem tetszik amit csinálok? -kérdezi és érzem,hogy a kezével a combomat simogatja.

-Hát..de -mondom és elmosolyodik.

-Akkor hagyd,hogy csináljam a dolgom. -mondja és a szeme nem hagyja el az enyémet. A pólómat feljebb húzza és a hasamat kezdi el csókolgatni.Érzem ahogy a pillangók a hasamban már mindjárt felrobbanak.

-Ímádom az illatod. -mondja és felnéz rám. Én erre csak elpirosodom és nem mondok semmit.

Lehúzza a nadrágomat és szétnyitja a lábam és én erre egyből összecsukom a lábam.

-Hé, nyugi már, nincs para. -nyugtatgat de ez engem egyáltalán nem nyugtat meg. Most egy fiú előtt nyissam szét a lábam?

Megfogta a kezeivel a lábam és szétnyitotta.

-Ne akard,hogy lefogjalak -mondja és majdnem megakadt a nyál a torkomban. Nem mondtam semmit csak figyeltem amit csinál. Lejjebb ment és a combom belsejét kezdte el csókólgatni amitől hirtelen elkezdtem mocorogni. Morgott egyet és lenyomta a lábam, hogy ne mozogjak.

-Még a nyelvem ott sincs mit mocorogsz. -néz fel és elkezdtem még gyorsabban venni a levegőt. Közelebb hajol a nemiszervemhez és a fogával lehúzza a bugyimat. Már rendesen hallom ahogy a szívem ver.

Nem szólt semmit hanem egyből kidugta a nyelvét és már éreztem a nyelvét.Mikor felgyorsított a hasam mintha összeszorult volna, még sose éreztem ilyet.Ez a legelső alkalom mikor egy fiú hozzám ért, a legelső alkalom mikor megtapasztalhatom ezeket a dolgokat.

-Nyögj hangosabban, ímádom hallani. -mondta és már az újját is használni kezdte. Nem bírtam bent tartani a nyögéseket és Maxim ezt élvezte.

Az az érzés mikor bedugta az újját.. azt hittem összerogyok. Teljesen új dolgokat érzek és nagyon élvezem. Túlságosan is.

-Úristen Maxim. -lihegem és mielőtt megszólalt volna a lábaim elkezdtek remegni és a szemem majd fennakadt.

-Aztakurva,ez szexi volt. -mondta. Annyira kínosan érzem magam de szerencsére Maxim nem tartja ezt a helyzetet annak.

Nekem se kéne annak tartanom,végülis ez mindenkivel megesik, csak furcsálom, hogy pont Maximmal .Azzal a fiúval aki már régóta a kiszemeltem volt, dehát úgy látszik van Isten és meghallgatta az imáimat.

Barátok Extrákkal Where stories live. Discover now