Dva meseca kasnije
-Neka istupi advokat gospodina Radovanovića. I neka iznese optužbe protiv gospođice Tošković. Rekao je sudija.
-Naravno poštovani sudija. Da krenem ovako. Gospođica Jana Tošković je seksualno napala mog klijenta Filipa Radovanovića, pretila mu da ako bilo kome kaže može doći do većih problema. I na samom kraju udarila ga je u polni organ. Hvala.
Širom sam otvorila oči kada sam slušala šta ovaj nalaz kaže. Dobro ovo zadnje je tačno i jako volim kad je na kolenima ovaj Filip. Ali ja njega da silujem? Bože me sačuvaj, ni pijana.
-Šta kaže odbrana? Sudija je pogledao ka nama.
-Gospođica Tošković mi je priznala samo jednu stvar, a to je udarac kolenom u polni organ gospodina Filipa Radovanovića. Za seksualno uznemiravanje ne postoje nikakvi dokazi. Mi smo ovde da bi rešili nesuglasicu oko otkaza koji je moja klijentkinja dobila bez ikakvog razumevanja.
-Dobila je otkaz jer je neuračunljiva kokoška eto zato je dobila otkaz. Povikao je Filip.
Sudiji je malo prekipelo pa je počeo da udara čekićem. Jao šta bih dala da mogu tim istim da pretucam Filipu sve prste.
-MIR U SUDNICI.
Dva sata kasnije, prvo ročište je završeno i nalazim se ispred svog automobila i krećem da ulazim kada me nečije ruke obaraju na pod. Jako sam tresnula glavom o beton. Sad mi se sve muti.
Osećam kako me te ruke pretražuju i traže nešto. To nešto nisu pronašli. Nastavljam da ležim na hladnom betonu. Samo da bih utvrdila da li je onaj lik pobegao.
-O moj Bože, gospođice Radosavljević da li ste dobro? Neka žena je potrčala ka meni.
Kakva Radosavljević puta ostala ova žena.
-Dobro sam i ne prezivam se Radosavljević, moje prezime je Tošković.
-Aha, izvinite moja greška, dajte da vam pomognem.
Pružila mi je ruku. I uspela sam da ustanem.
-Pa vi krvarite. Ciknula je. I u tom trenutku sam osetila kako mi nešto toplo i vlažno curi sa čela.
-Izgleda da da, biću dobro, samo ako možete da mi dodate prvu pomoć iz gepeka mog auta . Zamolila sam ženu.
Otključala sam auto i žena kojoj ne znam ni ime dala mi je prvu pomoć.
Obrisala sam svu krv i očistila ranicu, na kraju sam zalepila flaster.
Da li želite da vas odveze do kuće?
-Nema potrebe, mogu i sama. Hvala vam puno.
Pričale smo još par minuta i ja sam krenula ka svom stanu.
Zašto bi neko hteo da me napadne? Možda Filip, ali ni on ne bi išao ovoliko daleko. Šta je ta osoba u stvari tražila?
Ušla sam u svoj stan, Đoletu i Živojinu sam dala neku hranu.
Neću zvati Milu da je opterećujem ovim događajem. Na medenom mesecu je sa Petrom i Darijom.
Ali projaviću policiji.
-Halo.
-Dobro veče, zovem se Jana Tošković i želim da prijavim napad koji se dogodio pre sat vremena. Napao me je jedan čovek, nisam mu videla lice, ali kao da je nešto tražio.
-Da li ste povređeni?
-Ništa ozbiljno samo mala ogrebotina pri padu.
-U redu Jano. Gde se to dogodilo?
-Ispred vrhovnog suda u Beogradu.
-U redu, sve sam zapisao. Obavestićemo vas kada pronađemo nešto. Do tada, da li mislite da imate neprijatelje?
-Tužim se sa Filipom Radosavljevićem, ali nema osnovane sumnje da bi me on napao i povredio.
-U redu onda. Obavestićemo vas za sve. Do tada čim osetite da ste ugroženi pozovite nas i mi ćemo dođi u roku od 5 minuta.
-Hvala vam, do viđenja.
-Do viđenja.________
Jutro devojkee uživajte 💙😉🌙✨❤️
YOU ARE READING
Mržnja do sledeće tužbe
RomanceOna je aroganta, voli da je sve po njenom, i nikada, ali nikada ne dozvoljava da bude poslednja u nizu. On je zna duže no što ona misli. Još u vreme studenskih dana. On želi da joj se osveti, ali da li će se osvetiti na kraju? Ne znaju da imaju zaje...