-----------> sağ tarafta hayalimdeki Baden ile tanışın :)
merhaba
bugün bilgisayarın başına geçtim ve birkaç satır karalayabildim. sabrınız ve anlayışınız için tekrar teşekkürler. şimdilik iyi okumalar...
hatırlatma: bölüm 33 sonu
Scarlet motor üstünde olduğunu unutup refleksle kolunu göğsüne çekti. Ve o hareketi de motorun kontrolunu kaybetmesine yetti. Motor yandaki yüksek kaldırıma çarpınca yan yan sürüklenmeye devam etti. Scarlet ayağını kurtaramadığı için o da motoru ile beraber sürüklendi. Vurulan sol kolunun ve yerde yüzülen sağ elinin acısına aldırmadan motorun altından çıkmaya çalıştı. Gecenin sessizliğinde duyduğu ayak sesleri ile başını kendisine hızlı adımlarla gelen Baden'a çevirdi, sonra hala elinde tuttuğu silahı gördü. Motordan kurtulmayı bırakıp şu an tek yaşama şansına odaklandı. Kaskını ittirerek çıkardı.
Motor kaza yaptığı anda Baden arabayı kenara çekti ve hızlı adımlarla hedefine yürüdü. Blake'e kızgınlığı ayrı bir şeydi ve ailesine saldırılması kabul edilemezdi. Motorun altından çıkmaya çalışan zayıf figüre yaklaştı. Elleri kaskına ulaştığında silahını doğrultarak
"Yavaş ol." dedi.
Kaskı zar zor çıkartabilen Scarlet acı içindeki bedenini beton zemine bıraktı. Gözlerini siyah gökyüzüne dikti.
"Benim... Scarlet... Kırmızı."
part 34
Yerde yatan kişi Scarlet olduğunu söyleyince kısa bir şok geçirmişti. Her zaman tetikte olan biri olarak silahını hedefinden indirmesi için o kısa şoku atlatması gerekiyordu. Scarlet'in yüzüne doğrultulmuş silahı ile yerde yatan motorun yanına daha da yaklaştı. Emin olması için daha yakından görmesi gerekiyordu.
Scarlet Baden'a döndüğünde hala aralarında tetikte duran silahı farketti. Gözünden akan yaşı engelleyemedi. Kimsen yok Scarlet. Onun için hiçbirşeysin. Tek başınasın! Kararlılıkla başını sallayarak gözyaşından kurtuldu.
Yaralı kolunu acısı ile dişlerini sıkarak cebindeki uzaktan kumandaya götürdü. Blake'de denediğini Baden'da denemekten başka çaresi yoktu.
Baden artık Scarlet'i tamamen görüyordu.
"Scarlet sensin. Senin limanda ne işin vardı? Ben orada seni vurdum..." Baden olayları düzensiz bir akışta bakışlarını bir yola bir yerde yatan kıza çevirerek anlamaya çalışıyordu. Sonra elinde hala Scarlet'e doğrulttuğu silahı farketti. Tam yere indirecekti ki arkasından büyük bir gürültü ve parıltı ile yere itildiğini hissetti.
Scarlet yerde olduğundan patlamadan etkilenmedi. Ani bir hareketle motorun altından çıktı. Baden'ın elinden düşen silaha yöneldi. Baden yattığı yerden başını kaldırıp arkada şu an cayır cayır yanan arabaya baktı. Bakışlarını Scarlet'e döndürdüğünde onu yattığı yerde değil birkaç adım ötesinde buldu. Bu defa silah onun elindeydi ve hedef kendisiydi.
Yerden kalkmaya çalışırken
"Scarlet ne yapıyorsun sen?" dedi.
Scarlet gözlerinden akan yaşlara rağmen gözlerini kırpmadan
"Kımıldama!" diye bağırdı. Baden ellerini havaya kaldırarak dizlerinin üzerinde oturdu. Kendisine silah doğrultulmasına rağmen sakin bir sesle
"Blake'i senin vurmadığını söyle bana." dedi.
Scarlet başını hafifçe salladı. "Ben vurdum." dedi. Bir yandan da bakışları ile etrafı kolaçan etti. Bu gürültüye polis, itfaiye ya da birilerinin oraya toplanması an meselesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCARLET KIRMIZI
Mystery / ThrillerOnyedi yaşındaki Scarlet'in Kırmızı'ya dönüşme hikayesidir.