Znovu zadaný :)

348 21 6
                                    

V minulé části:

Pohled Claire:

Když sem uvidila Justina, netušila sem co mu mám říct, jako bych najednou ztratila slova a schopnost mluvit, měla jsem okno ! 

"Claire, já ..." "Justine, nic neříkej myslím si, že tohle tvoje chování nebylo opravdu nutný a ke všemu ...." "Co ? " "Já bych se k tobě vrátila i tak, chyběls mi..." přiznala a sklopila oči. "Ty mě taky shawty."

Objal sem jí a najednou se okolo nás vytvořil hlouček lidí a všichni začali tleskat a pískat.

No v tu chvíli se nedalo ji nepolíbit....

Během našeho polibku přišla do třídy učitelka.

Museli sme si teda všichni zase sednout a "soustředit se na hodinu".

No nebyl bych to já, rebel, abych si nehrál na mobilu pod lavicí.

Najel sem na twitter a ten byl plnej hastagů typu : #bieberandclaire #bieber'sgirlfriend #bieberandscanfield ....

Kromě hastagů tam bylo hafo našich fotek a dokonce i vidoe s našim polibkem.

Na facebooku se vytvořila stránka Jaire shippers a likes na ní přibejvaly doslova rychlostí světla. 

Hastagů byl samozřejmě plnej i instagram, shots a vine.

Na vztahu s Claire se mi narozdíl od ostatních holek líbilo, že i přesto, že beliebers vždycky měli v hlavě myšlenku : THAT SHOULD BE ME, pokaždý, když mě viděli s jinou, tak mi to s Claire přály a bylo to vidět, nejen na sociálních sítích, ale i venku. Třeba, když nás posledně vyděli, jak jsem Claire zval na drink.

Jedna věc se totiž musí nechat. Moje beliebers opravdu vědí, kdo pro mě je a neni dobrej. 

No zpátky do reality.

Po skončení školy sem se rozhod, že pozvu Claire na hokej. 

Tedˇ, když sme se dali zase dohromady, chci s ní trávit co nejvíc času.

Hodil sem teda Claire k ní domu a dohodnul se s ní na čtvrtou , tady před barákem.

Než se vydáme na ten hokej pojedu se sebou ale radši něco udělat. Ta blonďatá kštice na mě fakt neni moc sexy. 

Vzal sem to teda ke kadeřníkovi a nechal se obarvit zpátky na bruneťáka.

Normal Bieber!

Huff. Teď je to mnohem lepší. Konstatoval jsem před zrcadlem v koupelně. 

Dal sem si sprchu a zjistil sem, že už je půl čtvrtý. Claire ode mě bydlela celkem daleko - v překladu nejvyšší čas vyrazit.

Teď když už ví, že sem Justin a ne šprt Jason, moh sem si vzít Lambo (lásku mojí).

Claire na mě už čekala. 

"Ahoj lásko." pozdravil se. "Ahojky." 

Dali sme si pusu na přivítanou a jelo se.

Dneska hráli Atlanta knights a Toronto maple leafs. Oba dva týmy mám rád, takže je mi celkem jedno kdo z nich vyhraje. 

Nakonec vyhráli Leafs a já i Claire sme si to náležitě užili.


Po zápase jela nečekaně ke mě domu.


No nebyly bysme to my dva, kdyby sme se navzájem nepřisáli tomu druhýmu na rty už ve vchodu.


Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat