V minulé části :
Pohled Claire :
Našel můj pokoj ! Mrsknul se mnou do postele a začal nás oba svlíkat . "Proboha, nech mě, já nechci, já - já - já " "Co ? Mě se nevymluvíš ! "
Začal mě zase dravě líbat . Pak se dohrabal svojí odpornou potetovanou prackou až k mému rozkroku a začal do mě surově strkat jeho prsty . Brečela jsem, řvala a vzlykala zárověň, protože to strašně bolelo.
Pak se nade mě nahnul . Podepřel se rukou aby mě nezalehl a násilím mi roztáhl nohy . Nechtěla jsem, ale byl prostě silnější.
Naprosto necitlivě do mě vniknul a začal přirážet já jsem se jen modlila, ať už to brzo skončí....
Jenomže ono to ne a ne skončit :( . Pořád to bylo tvrdší a tdrdší a taky horší a horší ! "Auuu" vykřikla jsem, zavzlykala a upadla mi další slza . Bylo to fakt hrozný.
V tu chvíli jsem spadla z postele ! WTF ?! Spadla jsem z postele ?? Jak je to možný, když se po mě válel ten píp ?! o_O A ten pád mě probudil. Uff díkybohu ! Jenom hloupá noční můra !
"Áááá" vykřikla jsem, když mi začal zvonit mobil. Bylo tam jen nějaký neznámý číslo - no po tom snu jsem to prostě nedokázala zvednout.
Asi deset minut na to mi přišlo :
Yeah, you are my dream,
There's not a thing I won't do.
I'll give my life up for you,
Cos you are my dream. - J
Pousmála jsem se nad tím a začervenala se !
Cože ? Začervenala jsem se ?! o_O WTF ?! :O
Nevím proč ale ty smsky se mi začaly líbit.
A to i přesto, že ještě včera mi to vadilo. No moment ! Co to se mnou je ?
Vypadá to jako by mě přitahoval. Ale co to plácám, vždyť je to nafoukanec a úplně z jiný společnosti než já ! A VŮBEC ! Určitě by se stalo to co v mym dnešnim snu ! Akorát by mě ojebal a odjebal (btw. netušim kde jsem na to přišla :DDD) .
Takhle jsem tam bojovala jak malá. Sama se svýma myšlenkama a pocitama. Najednou se mi v hlavě vybavila vzpomínka na to u školy. Na náš polibek a taky na to jak jsem mu pak dala facku. Při vzpomínce na to mnou proběhl mráz a já z toho dostala husinu !
Pak mi došlo, že místo vypravování do školy tu celou dobu přemejšlim o nesmyslech, a že já za nim rozhodně nepolezu ! Mám totiž nějakou svojí hrdost, ikdyž nejsem bohatá, slavná , ani oblíbená. Došla jsem si do skříně pro oblečení, učesala si vlasy, vyčistila zuby, popadla jablko k svačině, hodila do tašky a mazala do školy.
Pohled Justina :
Ráno jsem se probudil asi v osm. Zase jsem totiž kvůli ní nemohl spát. Myslel jsem nas ní !
Včera jsem kvůli ní dokonce přišel pozdě na to focení, a tak jsem musel fotit až asi do dvanácti v noci.
Je to zvláštní. Zamiloval jsem se ! Tu holku musím prostě dostat.
Ráno jsem jí volal, ale nezvedla mi to. Ani mě to upřímně nijak nepřekvapilo, takže jsem měl plán B - nezvedne mi to, pošlu SMSku. Poslaj jsem jí tedy textovku, ve které byl kousek textu z next 2 you. Ten kousek totiž přesně vystihoval mojí nynější situaci .
Bylo už tři čtvrtě na devět, takže jsem se rozhodl, že vylezu z postele a půjdu si dát sprchu .
Pak zavolám Faith a zjistím přes ní, kde bydlí moje Claire.No upřímně ? -nelíbí se mi, že Faith stále využívám, ale ona je jediná, kdo mi může pomoct.
Šel jsem si teda dát sprchu.
Vylezl jsem z koupelny jenom v ručníku a popadl jsem mobil. Vytočil jsem číslo a zmáčkl zelený tlačítko .
"Čus bro " ozvalo se z telefonu. Ryan - podle hlasu. "Ryane ? " "Jo, co chceš ? " "Faith . " "Ta je zadaná - teda přesněji moje. " "Ale né ty blbe, k telefonu . Jo a to, že jsi mi to neřekl si vyřídíme pak . " "Jo jasně . "
"Jusi ? " ozvala se konečně Faith "Faith ? Víš, kde bydlí Claire ? " "Jo hele, tak to netušim . " Sakra Faith to neví ! Plán B -> budu jí sledovat ! Jo, je to naprostá šílenost, ale tak co mi zbejvá. "No neva, ale nemohla by si mi zjistit, kdy končí ve škole a co má dneska na sobě ? Hodlám jí totiž sledovat. Neboj vrah nejsem ani žádnej úchyl nebo tak něco. Jen jí chci překvapit a urovnat si to u ní . " "Jo to zvládnu, neboj, pak brnknu jo ? A Ryane nelechtej ! " Začala se smát do telefonu. Lechtání - typickej Ryan no -,- "Jasně, děkuju. " Ukončil jsem hovor.
Oblíknul jsem se vzal si mobil, klíče a peníze a šel jsem chvíli ven, do práce beztak musím až odpoledne. Doufam teda :DD Nerad bych znova naštval Scoota, spolu s celým týmem pro tu reklamní kampaň a s mojí mámou a kámošem -,-
Pohled Claire :
Ve škole to probíhalo stejně jako každý jiný den. Jen s tím rozdílem, že dneska jsem na obědě neseděla sama, ale přisedla si ke mě ta z prváku - Faith .
Během oběda jsme si spolu povídaly a já zjistila, že je moc fajn . Alespoň tu nejsem sama. Mám jí a ještě Amandu a Charlieho, ale ti nechoděj do téhle školy. Bohužel :/ .
Po obědě jsme se spolu rozloučily a já šla domů.
Pohled Justina :
Seděl jsem ve Starbucks - ano, už zase :D. Já to tam prostě miluju. Najednou mi začal zvonit mobil . Podíval jsem se na displej a bylo tam "Shawty" , tak jsem měl uloženou Faith.
"Jusi ? " "Ano ? " "Kde jsi ? " Ve Starbucks, kousek od tvojí školy. " "Tak se připrav nejspíš půjde okole tebe " "Fajn, děkuju ti, seš zlatíčko . " Ukončil jsem hovor.
Zaplatil jsem. Nasadil jsem si kapucu a sluneční brýle. Musel jsem teda vypadat zatraceně nenápadně ! :DD
Stoupnul jsem si před Starbucks a čekal až půjde .
Netrvalo to ani deset minut a objevila se . Wow ! Dneska jí to vážně moc slušelo. já tu ale nejsem kvůli jejímu vzhledu, ikdyž - to vlastně taky, ale kvůli tomu, abych zjistil kde bydlí ! Počkal jsem chvíli a nenápadně jsem vyrazil za ní .
Šla asi 20 minut. Pak zastavila před domem, takovým obyčejným. Vyndala si klíče a odemkla ! A mám to ! Našel jsem její dům ! Jsem na sebe hrdý. Vlastně na sebe a na Faith, je to zlatíčko .
Počkal jsem chvíli a pak jsem si opsal číslo jejího domu a název ulice.
Chtěl jsem jí totiž překvapit .
Pohled Claire :
Seděla jsem doma a poslouchala rádio. Zrovna tam hráli As long as you love me . Nevím co se to se mnou stalo ale začala jsem si zpívat spolu s Justinem.
Když v tom mě vyrušil zvonek. Děsně jsem se vylekala. Bála jsem se, kvůli tomu svojemu včerejšímu snu. Nakonec jsem sebrala všechnu svou odvahu a došla otevřít .
Co to ? o_O Nikdo tam nestál ! Mám snad halucinace?? Chjoo -,- ! Povzdechla jsem si . Chtěla jsem zavřít, ale pak jsem si něčeho všimla......
Tak lásky, co myslíte, že tam bude ? :DD (Amy se nepočítá, to je jasnověděc ! :DDD )
Chcete další část ?
*A jinak promiňte za slang, ale já jsem na to už prostě zvyklá :DD Chápete že jo ? :DD A ještě omluva, jestli jsem moc neslušná, ale je to 13 plus :D