Objetí *_*

582 28 3
                                    

V minulé části : 

Pohled Claire : 

"Chápu, že teď určitě utečeš a možná mi ještě stihneš dát facku, tak prosím . " řekl mi smutně a vypadal, že se každou minutu rozbrečí. Asi i POP STAR JUSTIN BIEBER má city . 

Bylo mi ho líto a tak jsem si jen povzdychla a nevím proč, ale objala jsem ho ! 

"Ty, t--t o neuděláš ? " zeptal se s dost překvapeným výrazem. "Ne, neudělám, bylo by to ode mě nefér. " usmál se ! Má tak dokonalý úsměv. 

"Zůstaneš tu se mnou, když už jsem tě sem pozval  ? " "Ovšem, jestli to budeš chtít . " "Já potřebuju, aby si zůstala. " Oba dva jsme se usmáli. Už je to oficiální : JÁ + JUSTIN = MÍR <3 . To je skvělé slovo : MÍR ! Pomyslela jsem si a pousmála se nad tím . 

"Claire ? " "Ano ? " "Něco jsem ti přinesl, smím ti to dát ? " "Samozřejmě, že smíš, přece bych ti teď nedala košem, babe ! " mrknula jsem, načež se neskutečně roztomile zazubil. 

"Tumáš, otevři to :) " podal mi balíček. Otevřela jsem to a byl tam parfém ! Nádhernej parfém, kterej vážně musel stát majlant ! No, ale když je to Justin Bieber, tak proč ne ? Ono je celkem výhoda s ním uzavřovat mír . Ne, že bych ho využívala, ale výhoda to je. 

"Děkuju, je úžasný " objali jsme se, dneska už podruhý . "Nemáš zač, já jsem hlavně šťastnej, že jsme se udobřili. " "To já taky " 

"Tak, co teď spolu podnikneme ? " "No, tak to já nevím, já jsem tě nepozvala ven " "Chtěla bys vědět, jak bydlí Justin Bieber ? " "No, dost luxusně, to je mi jasný . To je jinej svět než ten můj. A to mě jako chceš brát k tobě domů ? " "Tyjo, tobě to ale pálí Baby ! " protočila jsem nad ním očima "Tak klidně, veď mě ! " zavelela jsem a už se šlo ! 

Chytl mě za ruku. Chvilku jsem přemýšlela, jestli se mu vytrhnu z ruky a něco mu řeknu, ale neudělala jsem to . Moje svědomí mi to nedovolilo, když je odpuštěno, tak nebudu dělat problémy.

Měl by si ale uvědomit, že odpustit neznamená, že mě bude držet za ruku a říkat mi Baby. No a nebude se ke mě chovat tak všeobecně jak ke svý holce ! 

Šli jsme spolu ruku v ruce a najednou mi zapípal mobil . SAKRA ! Vybitá baterka, už zase ! No nedá se nic dělat. Budu se muset obejít  bez telefonu ! Vážně už bych potřebovala novej, protože tahle baterka už prostě nic nevydrží ! Mám už holt ten mobil moc starej a vysloužilej . 

Pohled Jimmyho : 

Achjooo. Nedostupná, zase ! Nemůžu se jí už druhý den dovolat. Jenom doufám, že je v pořádku, kdybych teď nebyl uprostřed oceánu, tak bych za ní nejradši jel . Jenomže ono to bohužel nejde.  Ale co. Vždyť je to velká holka, už má 16. Postará se o sebe . Vždycky se o sebe postarala, je dost samostatná. Ale tak rodičovská starostlivost se prostě vždycky dostaví ! 

Z přemýšlení mě vytrhl poměrně velký záběr, to asi bude pořádná ryba, pomyslel jsem si a dál se věnoval práci. Zkusím jí večer zavolat znova ! 

Pohled Justina : 

"wow " vydechla, když jsme došli k mojemu domu ! "Líbí ? " "Děláš si srandu ? Je naprosto dokonalej ! Ten musel stát peněz . " "Tak pojď zlato. " odemkl jsem dveře a vešli jsme společnš dovnitř. 

"Tady je to ještě lepší jak venku, nádhera. " "A tos ještě neviděla postel ! " mrknul jsem "Co prosím ? " podívala se na mě vyděšeně. "Nic, nic ! " "Já to slyšela, perverzáku ! " "Já to tak nemyslel, zlato ! " "Už jsem se lekla, tohle mi nedělej ! " "Neboj, chceš třeba koukat na film ? " "No, klidně, ale nedávaj dneska hokej ?  " "Wow, neřikej mi, holka, že taky koukáš na hokej ? " "Jo koukám, miluju to ! " "V tom případě jsem všema 10 pro ! " 

Zapnul jsem hokej a koukali jsme spolu. Znám jí asi 3 dny, bavim se s ní den a připadá mi to, jako bysme byli kámoši už jak dlouho ! Zvláštní pocit ! 

Koukali jsme asi 30 minut, pak mi zazvonil mobil. 

"Hmm ? " řekl jsem celkem nepříjemně, protože mě to zrovna rušilo a já neměl náladu na telefonní hovory ! "Hej bro, co děláš ? "Ryan, kdo taky jinej, žejo ?  "Bys chtěl vědět jo ? A nebudeš žárlit ? " "Proč, měl bych snad důvod žárlit ? " "Jo, asi jo ! Já tu totiž se svojí holkou koukam na hokej ! Auu . " "Počkej fakt ?? A proč to auu ? " začal se smát do telefonu . 

To auu jsem zakřičel proto, že mě Claire praštila do hrudi, potvůrka podivná, ale to jsem samozřejmě Ryanovi nemohl přiznat ! "Kopnul jsem se do palce " zalhal jsem . Pitomá výmluva ! Jenomže nic lepšího mě prostě v tu chvíli nenapadlo ! 

"Jo jasně to ti tak žeru "

"GOOOOL! " zařvali jsme oba najednou, jelikož jsme jim to právě nandali. Claire jen seděla na pohovce a smála se, jak jsem s Ryanem sehranej . Kdo by taky nebyl po kámošení od jakživa . 

"Musím končit . " prohlásil Ryan . "V poho, bro, já taky ! " "Zatim " "Čus " 

Ukončil jsem hovor a otočil se ke Claire. "Ehm ehm ! " Odkašlala si . "Co ? " "Tak holkou jo ? Takhle já to neberu ! " "No však já taky ne, jenom jsem chtěl prostě podráždit Ryanka ! "udělal jsem puppy face . 

"Abych já nepodráždila tebe, Bieber ! " tohle mi řekla ! Líbí se mi když je taková a taky když mě oslovuje "Bieber ", je to sexy ! 

"Tak jen do toho, Scanfieldová ! " 1:1, ha ! 

"Řekl sis o to ! " mrkla, zvedla se z gauče, podívala se mi do očí a udělala úšklebek. "Pak mi tu ale neplakej " zase mrkla . 

Nevěděl jsem co mám od ní čekat, ta holka je nevyzpytatelná !  

Samozřejmě jsem nečekal to, že mě začne lechtat. Začal jsem se smát jako debil . Potřeboval jsem se ale bránit, tak jsem jí začal taky lechtat a bingo, to nečekala. 

Skončilo to tak, že jsme se po sobě váleli na gauči až do začátku třetí třetiny. Přestali jsme s tím až když už jsme nemohli popadnout dech smíchy ! 

Potom jsme dokoukali hokej. 

Vlastně ne ! Nedokoukali, ona mi tam totiž usnula ! Dokoukal jsem ho teda jen já ! 

Budit jí samozřejmě nebudu . Hmm ..Vezmu si jí do postýlky...

Tak co myslíte, že bude dál ? A další část ? Votes a koments potěší :) :** XOXO Rori :) 

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat