Už zase ty ?! -,-

764 38 2
                                    

V minulé části :

Pohled Justina:

Nedalo mi to a já se zvedl a přišel jsem k ní. Zadívali jsme se hluboko do očí. Odendal jsem ji z obličeje pramínek vlasů,který mi tam prostě překážel. Přitáhl jsem si ji k sobě a políbil ji. Měla naprosto dokonalé rty. Polibek mi vrátila . 

"Miluju tě!" řekla mi . "Já tebe víc" odpověděl jsem. Pak jsme se začali líbat trochu víc a pak s jazyky. Mazlili jsme se a byli šťastní. 

Pak jsme spolu pomalu popošli k posteli a ..........................

____________________________________________________________________________

„Jusi, vstávej už je poledne ! „ ozvalo se za dveřmi

„CO??!, Co-cože, kde je Claire ??" "No twl :DDD" začal se mi smát podle hlasu asi Ryan               "Co je tu k smíchu bro  ?? " naštvaně jsem se ho zeptal "TY ! " odseknul a smál se dál . "Tak já tu nemůžu najít svou holku a tobě je to úplně jedno ??! Máš u mě vroubek !" {sorry já musela :DDD!}

"Žádnou holku nemáš, pokud vím a kdo je vlastně ta Claire co si jí tu volal ze spaní ? "                          " Ze spaní ? " "Jop,ze spaní ! Překvapenej ? " "Takže mě se to celý jenom zdálo ? o_O " Vytřeštil jsem na něj oči .

 "AYE Jusi,ehm,já vím že ti občas trochu hrabe, ale že až takhle ?? odpověděl mi. Protočil jsem očima a Ryan se odešel smát jinam . 

Došel jsem ke skříni  a hledal oblečení na dnešek.                                                                                         Našel jsem tam černé kalhoty,bílé tílko,býločerný Supry,černý sluneční RayBanky a černou capu s bílým nápisem "RAIDERS".                                                                                                                                    "sladěno :3" řekl jsem si sám pro sebe a usmál se nad svou poznámkou.

Sešel jsem dolů.Ryan byl kde jinde než v kuchyni a cpal se :DD .

Odkašlal jsem si aby si mě všiml. "Hmmm" odpověděl s plnou pusou . "Co mám na dnešek bro ? " zeptal jsem se . "Nic" odpověděl jednoduše . "Já mam vážně volno ? " nadšeně jsem vykřikl. "JOPE!, co podniknem ? " "Co takhle skejtování,pak pokec s Beliebers,který po cestě potkáme a na konec Starbucks a pizza ? " navrhl jsem mu "okay to by šlo" souhlasil Ryan. 

Dali jsme si k snídani palačinky a džus a pak jsme si skočili pro prkna. 

V garáži mi začal zvonit mobil.                                                                                                                               "NOOOO?!" odfrknul jsem,prtože mě  to štve, když mě někdo ruší v den dovolený. "Justine! " okřiknul mě Scooter. "Promiň" zamrmlal jsem . " V poho,jen jsem ti chtěl říct, že dneska máš volno. " "To já už ale dávno vím." "No tak to je dobře a kam se chystáš ?" "Na skejt s Ryanem a proč ? " "Takže si bereš ochranku jasný ? " "Zase ?" "Jo zase by se ti jinak ještě něco stalo! " "Tak okay " dokončili jsme hovor a típli to. 

"Kdo to byl?" vyzvídal zas Ryan. "Scoot" odpověděl jsem jednoduše. Ryan jen naznačil ústy ""Aha"

Popadli jsme prkna a ochranku a šli jsme . 

Pohled Claire: 

Bylo asi 10 ráno a já už od 7 na nohou. Uklidila jsem celý dům zavolala Jimmymu a pak jsem si vzpomněla na Amandu. Určitě už bude vzhůru, zavolám jí . 

Vzala jsem do ruky svůj telefon a vytočila amandino číslo. 

"Ahoj,tak kam půjdeme první ? A kde se sejdeme ? " ozvalo se mile. "Ahoj,tak co třeba sraz u té kavárny, kde jsme se potkaly a pak se dohodneme kam půjdeme " "Jo, to by šlo, Beru ! Tak u kavárny za hodinu,zatím"  "Pa" Dokončily jsme hovor.

Šla jsem do skříně vybrat si nějaké oblečení. Páni, vážně potřebuju něco na sebe. Pomyslela jsem si. 

Nakonec jsem si vybrala jednoduché modré džíny,bílé tílko  a černobílé kecky.Vlasy jsem si učesala a daly si na oči jen trochu řasenky . {líčidla jinak nepoužívám, protože na to nemém čas a ani peníze. }

Měla jsem ještě takových 30 minut,tak jsem si pustila Tv . 

Když už jsem uznala, že je čas vyrazit, popadla jsem peněženku, mobil a klíče a vyrazila. 

_______________________________________________________________________

Amanda přšla akorát na čas "Čauky" "Ahoj" pozdravily jsme se . "Tak můžu vybrat první obchod ? " "Jo jasně " byla jsem ráda, že se toho ujala, já totiž nakupovat neuměla. Dělala jsem to jen,když jsem to nezbytně potřebovala. 

"Tak pojď " s úsměvem mě pobídla. Šla jsem s ní a byla jsem ráda, že konečně nejsem sama. 

Došly jsme do pěkného obchodu s oblečením. Zkoušely jsme si na sebe všechno možné. Nikdy mě nenapadlo,že mě může nakupování takhle bavit. Fotily jsme se a vybíraly. 

Nakonec jsme si koupily stejný šaty, každá několik triček, kraťásky a topánky. 

Pak bylo 12, tak jsme si došly na oběd. 

Celou dobu jsme si spolu povídaly a sdělovaly si svoje dojmy. Koukala jsem se přitom chvíli z okna. Přes ulici od restaurace byla kavárna. TA KAVÁRNA, kde jsme se s Amandou poprvé setkaly. Zároveň ale také ta, u které jsem se srazila s tim  praštěnym klukem, který tvrdil, že je "Justin Bieber " . A já jsem asi "Miley Cyrus " co ? Pomyslela jsem si a začala se smát. 

"Co je ? " zeptala se mě Amanda . "Ale.." mávla jsem rukou " Myslela jsem na toho týpka, co mě včera smetl na zem. Takovej ten "Narcis" , co si myslel, že je Justin Bieber nebo to alespoň tvrdil " "Jo, tak ten byl dost dobrej ! " přisvědčila Amanda a začaly jsme se smát obě :D 

"Doufám že už ho nikdy nepotkám ! " konstatovala jsme " Jo no ! " 

Takhle jsme se tam bavily celou dobu .                                                                                                              Dojedly jsme oběd, zaplatily a šly ven. 

"Já budu muset " řekla Amanda "V pořádku, zase se uvidíme " "Jojo jasně, hned jak mi to naši dovolí " " Jojo, fajn tak pa :) " Řekla jsem a objaly jsme se.

Šla jsem pomalu domů a hlavu jsem měla plnou myšlenek. NAŠI , rodiče, ty já nikdy nepoznala. Nechci se ale nějak litovat. Alespoň, že mám teď Amandu, je úžasná. Nebýt toho trouby u tý kavárny...... 

A sakra přemýšlím o něm ! To mě tak naštval ?! Asi ano ! Choval se jako namyšlený,  povrchní pánko. Ani omluvit se člověku nedokázal a radši na něj házel vinu. 

Divný myšlěnky se mi v hlavě honily ! Když v tom mě smetl někdo na zem...

Otočila jsem se . Fialový supry, býlý kalhoty, fialový tričko, capa brejle... 

Zase ON ! Ten "rádoby BÍBR " mě zase smetl na zem. Napadlo mě !

Jenomže já byla tentokrát chytřejší a začala " Tak hele, ty "rádoby BÍBRE " ... slušnost je se holce omluvit když jí smetu na zem a pomoct jí vstát a nezáleží na tom z jaký je společnosti ! Hrát si na Justina je pěkně dětinský. Oba dva víme, že Justin Bieber nejsi ! A-a-a vůbec ?! proč takhle lítáš jak splašenej ?? !! Hmmm ?! Už si mě srazil dvakrát za poslední dva dny! " Vychrlila jsem na něj než vůbec stačil něco říct . 

"A-a-ale já... " "chm ? co ty ? " byla jsem naprosto nesnesitená jelikož mě už vážně štval "No já ............." 

Tak schválně jak myslíte, že to bude dál ? a jaký na to máte názor ? mám ještě psát ? xoxo LUV :***

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat