V minulé části:
Pohled Claire:
Popadla jsem teda tašku a šla se obout, kdežto najednou někdo zazvonil.
Otevřela jsem a ti dva, co tam stáli mě .. nooo... Překvapili je slabý slovo !
"Jimmy ! " vykřikla jsem, když jsem ho spatřila. "Ahoj zlatíčko, proboha, proč si mi nezavolala ? Měl jsem o tebe pořádný strach ! Kdyby tady Justin .... " "Moment, co Justin ? " "No Justin mi dal peníze na tvojí školu a chtěl, abych se za tebou vrátil, prý jste s Justinem dobří přátelé. Já bych to nepřijal, ale vzhledem k tomu, že už jsem s tebou neměl třetí den kontakt a bál jsem se o tebe, tak jsem to přijal. Doufám, že se nezlobíš... " "Ne nezlobím, na tebe se nezlobím, to spíš na Justina, ale to už si s ním vyříkám neboj. Jo a nevolala jsem ti, protože jsem neměla čas a ráno jsem měla úplně vybitej mobil. " "Jo to chápu, ale už mě takhle neděs, měl jsem o tebe strach. " "Promiň." zatvářila jsem se provinile.
"Tak už pojďte dál, ať tu nestojíte mezi dveřma. " pokynula jsem po chvilce ticha. Justin celou tu dobu mlčel, ale já byla neskutečně šťastná, že se táta vrátil, protože mi tu bez něj bylo moc smutno a byla jsem ráda, že mi Justin zaplatil školu. Sice jsem ho nechtěla využít kvůli penězům, ale víte, no.., on je paličatej a když si umíní nikdo mu to nerozmluví. Chápu teda, že to Jimmy nakonec přijal.
"Claire, jdu si nahoru odnosit věci jo ? " řekl Jimmy a já přikývla.
Zůstala jsem s Justinem sama v obýváku. Měl pohled upřený do země. "Justine ? " promluvila jsem opatrně. "Copak Claire ? Já vím, že jsem kretén, takže jestli mi chceš říct tohle tak se ani neobtěžuj ! " odsekl mi ! Ten zmetek !
Napřáhla jsem ruku, že mu dám facku, ale nakonec jsem ho místo toho objala a políbila ho . Nevím co to do mě vjelo, ale prostě jsem tak nějak cítíla, že by bylo správné mu odpustit.
Po pobliku se na mě sladce usmál a pak mě na oplátku políbil on.
"Odpouštím ti " řekla jsem. "Vážně se už nezlobíš ? " "Ne, nezlobím a přijmi odpuštění, dřív než si to rozmyslim ! " mrkla jsem a oba jsme se zasmáli.
"Tak věci už jsou nahoře. " přerušil nás Jimmy.
"Ehm." odkašlal si Justin. Kývla jsem hlavou jakože co potřebuje. "Můžeš se mnou jít na chvilku ven ? " "No, já ... a proč ? " "Překvapení." mrkl.
"Jimmy ? " zeptala jsem se. "Jasně, že můžeš, já mezitím zaskočím za Jeffem, slíbil jsem mu, že se stavím až se vrátím z Thajska. " "Tak fajn díky."
(*Jeff je Jimmyho nejlepší kamarád¨, rybář)
Popadla jsem z věšáku bundu, já i Justin jsme se obuli a šli jsme ven. Sice jsem vůbec netušila, co má v plánu, ale byla jsem rozhodnutá mu věřit.
Pohled Justina:
Chtěl jsem ji překvapit a dokázat jí, že jí mám moc rád.
Měl jsem u ní v garáži schovanou kytaru, Jimmy my ji tam dovolil schovat.
Řekl jsem jí teda ať na mě počká na lavičce, která byla přes ulici, že si ještě pro něco musím zaběhnout.
V garáži jsem popadl kytaru a pomalu šel za Claire. Když už jsem od ní stál asi metr tak jsem začal hrát a zpívat :
Uh-oh, just as sure as the stars in the sky