Ten název vypadá poněkud strašidelně a smutně,ale nebojte,nikdo neumře :) xoxo :3
Část je věnována Amy <3 xoxo sis, nech sa páči :) !
Pohled Claire :
Ahoj,jmenuji se Claire Scanfieldová a jsem "dcera" Jimmyho Toshui. Je mi 16 a chodím na střední. Spolu s Jimmym (říkám mu jménem) se živíme rybolovem . Na naší práci si pronajímáme člun od jednoho takového bohatého chlápka.
Právě teď jsou tři odpoledne a já se vracím domů ze školy. Těším se až půjdem s Jimmym zase na člun. Rybolov není zrovna holčičí práce, ale živit se nějak musíme a navíc, je to celkem příjemný odpočinek :)
Konečně jsem před domem. Otevřu. "Ahoooj" zavolám na Jimmyho. "Nazdárek" odpoví mi Jimmy :) usměju se,protože ho mám moc ráda a ten pozdrav mi přišel originální :3 Otevřela jsem dveře ale co to ?! o_O v celém obýváku byly kufry :O "Jimmy, my se stěhujeme?" udiveně jsem se zeptala . "No mi ne,zlatíčko,ale já no,víš dostal jsem skvělou pracovní příležitost a je to jediný způsob jak vydělat peníze na tvoji vysokou, a tak jedu do Thajska ! :( " Dokončil svůj proslov. Já se zeptala :" to jako teď hned ? o_O " "bohožel,nemohl jsem ti to říci dřív,dozvěděl jsem se to až teď. Chtěli hned znát odpověď ."A co mám teď dělat ? " optala jsem se se slzami, které se mi pomalu hrnuly do očí . "Dokončit střední školu "
Pak mi podal mou kreditku,na které bylo dost peněz na ty 4 roky . Začala jsem potichu plakat. Jimmy byl totiž jediný,koho jsem tu měla. "Neplač." řekl a objal mě . Jen jsem přikývla a řekla : "Pa tatínku :(, budeš mi moc chybět ! " "To i ty mě, zlatíčko. Opatruj se. Budu každý den volat a přijedu o Vánocích,alespoň na ty dva týdny " "Neboj budu opatrná."
Ukončili jsme objetí a Jimmy odešel ven .
Začala jsem plakat víc než předtím,věděla jsem totiž , že teď jsem už doopravdy sama :/
Doma už mě to unavovalo. podívala jsem se na hodiny a bylo půl páté. Tak jsem popadla mikinu a vyrazila se projít do parku.
Tam jsem chodila asi půl hodiny. Potom jsem dostala hlad. Rozhodla jsem se,že si skočím pro něco do fast foodu. Koupila jsem si menu a šla pomalu domů.
Začalo pršet. A já byla teprve v půlce cesty. Rozhodla jsem se tedy , že to vezmu zkratkou.
Jen škoda že jsem tehdy na neštěstí musela jít okolo tý kavárny.
Pohled Justina :
Seděl jsem v kavárně a pil kávu. Najednou koukám na hodinky a mam pět minut zpoždění. A sakra jestli přijdu pozdě na tu autogramiádu,tak moje beliebers <3 budou nešťastné.
Položil jsem rychle na stůl peníze a rozeběhl se z kavárny ven.
Jenomže, jak jsem tak běžel najednou se mi přimotala pod nohy nějaká bláznivá holka a já ji srazil na zem.
"Dávej sakra pozor, nevidíš, že nestíhám ! " zařval jsem na ni a udělal výraz jakože ""co si to dovoluje"" Jenomže ona se nedala "A měla bych tu snad dávat pozor já ? o_O ?! Já totiž nejsem tak,která vybíhá z kavárny rychle jak něco a neřve na lidi, kteří okolo jen slušně procházejí ! Že jsi zjevně bohatý neznamená,že si tu na mě budeš dovolovat ! "
Její výpověď mě celkem šokovala,avšak já to tak nenechal "Tak hele bejbe, víš vlastně s kým to právě mluvíš ? ".....
Moc vám děkuji všem co to čtete :) Chcete abych napsala další část ? :D
XOXO, vaše EenieMeenie :****