V minulé části:
Pohled Claire:
Charlie zamknul a pokračovali jsme v tom v čem jsme začali v tom výtahu. Po celou tu dobu jsme občas usrkávali z té lahve Jack Daniel´s a já už byla dost na šrot, tak si nepamatuju úplně všechno. Vím jen to, že jsme se pomilovali a pak jsme tam přespali.
Co by na to asi řekl Justin ? No já si myslim, že nic ! Podle mě tam beztak teď spí se Selenou.
Měl jsem dát Charliemu šanci rovnou a zbytečně nesnít .....
S Charliem jsem konečně po dlouhé době měla pocit, že jsem šťastná. Kvůli němu jsem se rozhodla, že na Justina zapomenu !
Ještě záleží na tom, na jak dlouho mi to vydrží….
Pohled Justina:
Ráno jsem se probudil vedle Sel. Ještě spala a byla u toho neskutečně roztomilá.
Rozhodl jsem se, že nám udělám kakao a vezmem si k tomu sušenky. To jí totiž vždycky chutnalo a mě taky.
Potichu jsem teda vylezl z postele, abych jí nevzbudil.
Neobtěžoval jsem si brát oblečení, tak jsem tam chodil jen v boxerkách. Však jsem u sebe doma, tak mi do toho nemůže nikdo kecat, ne ? :D A Sel už mě takhle několikrát viděla…
Došel jsem do kuchyně, připravil kakao a sušenky.
Mezitím jsem uslyšel, jak nahoře někdo otevírá dveře, takže to znamená, že se Sel vzbudila.
„Ahoj, lásko.“ Pozdravil jsem ji, když došla za mnou do kuchyně. „Ahoj.“ Oplatila mi pozdrav a já jí dal pusu na tvář.
„Co to tu voní ?“ zeptala se. „Co myslíš ?“ „Kakao ?“ „Jo, pro tebe Sel.“ „Děkuju, Justinku, tys prostě vždycky věděl jak mě potěšit.“
Nad touhle větou, která se mi zdála poněkud dvojsmyslná jsem se musel pousmát.
Asi mě pochopila, tak se taky pousmála.
Snědli jsme spolu sušenky a vypili kakao.
Napadlo mě, že spolu půjdeme do studia. Sel s tím souhlasila, tak jsme se oblíkli a vyrazili.
Bylo mi divný, když vedle mě najednou nesedí Claire, nýbrž Sel, ale na Claire bych te´d asi vážně myslet neměl….
„Jusi ? „ „Hm.“ „Co ti je ? Ty přemýšlíš ? „ „Jo, tak trochu, neřeš to.“ Usmál jsem se na ní a pokračovali jsme v cestě .
Když jsme dorazili do studia, měl jsem najednou takovej blbej pocit … Jako bych byl puzzle, kterým chybí dílky…Všude jsem tam viděl Claire. Na všech místech, ne kterých stála nebo seděla..Viděl jsem jak se usmívá a pak její úsměv mizí, když vidí mě a Selenu. Moje vnitřní já plakalo, ale to vnější se radovalo.
No nic, zahodil jsem tyhle stupidní myšlenky a šli jsme pozdravit Scoota.
Byl rád, že Sel po dlouhý době vidí.
Nakonec jsme se dali do zpěvu, dali jsme si několik duetů a byli šťastní….
Pohled Claire:
Ráno jsem se probudila na šílenou bolest hlavy. Ležela jsem vedle Charlieho a většinu včerejšího večera jsem si vůbec nepamatovala. To asi po tý láhvi whiskey a spoustě dalších panáků a drinků…
Bylo mi ale jasný, že jsme spolu spali.
Bohužel jsem si vzpomněla na Justina …
Co asi teď dělá? Stýská se mu a hryže ho svědomí nebo se muchluje se Selenou a ani po mě neštěkne…?? Řekla bych, že spíš to s tou Selenou. Stejně je to hnusný jak je ten svět nespravedlivej.. je to taková mrcha a přesto dostala co chtěla, včetně mojeho Justina.