Kamarádka <3

853 41 3
                                    

V minulé části : 

Pohled Justina : 

"Dávej sakra pozor,nevidíš, že nestíhám ?! " zařval jsem na ni a udělal výraz jakože : """co si to dovoluje ?! """  Jenomže ona se nedala  : " A měla bych tu snad dávat pozor já ?! o_O ?!  Já totiž nejsem ta,která vybíhá z kavárny rychle jak něco a řve na lidi, kteří okolo jen slušně procházejí ! Že jsi zjevně bohatý neznamená, že si tu na mě budeš dovolovat !

Její výpověď mě celkem šokovala, avšak já to tak nenechal : "Tak hele,bejbe,víš vlastně s kým to právě mluvíš ? "

"šmarja, ty jsi to řekl,jakobys byl snad Barack Obama " Odsekla mi drze a začala se chichotat. "Jsem Justin Bieber! Ha a máš to ! TOS NEČEKALA ! " začal jsem a doufal,že ji rozruším, jenomže ona : "a co má být ?! " a smála se dál

Měl jsem už vážně nervy na pochodu a v tom  tam přišla ta holka ! Pomohla té ""bláznivé"" vstát a spustila : "Ahoj já jsem Amanda " a začala se smát taky "Já jsem Claire, ráda tě poznávám " "I já Claire,jo a z něj si nic nedělej,to si jen zase nějaký další kluk trochu upil a hraje si že je "BÍBR" " "No mě to bylo hned jasný..."

Přible se tam pochechtávaly a kecaly. Měl už jsem toho tak akorát dost a tak jsem se vypařil. Beztak už jsem měl zpoždění 15 minut. Chjooo moje lásenky Beliebers budou zklamané. Rychle jsem zavolal scootovi a vyrazil jsem do zdejšího nákupáku,kde měla být autogramiáda. 

Pohled Claire :

Amanda byla vážně super. Byly jsme asi tak stejně starý.

Měla jsem z toho úžasný pocit. Asi mám konečně kamarádku :) Šly jsme spolu do parku a daly si telefonní čísla. Dlouho jsme si povídaly, a pak jsem zjistila, že bydlí asi jen dva bloky ode mě.

Domluvily jsme se, že zítra spolu půjdeme nakupovat a rozloučily jsme se.

Šla jsem domů a v tom jsem si vzpomněla na Jimmyho. Jejda ! Měla bych mu zavolat. Přidala jsem do kroku a upalovala jsem domů.

Doma jsem vytočila Jimmyho číslo. "Ahoj miláčku" ozvalo se z telefonu "Ahoj Jimmy, tak jak je v Thajsku ?" optala jsem se  "Nádherně jen je škoda, že jsem tu bez tebe " pousmála jsem se do telefonu "taky mi tu moc chybíš......." povídali jsme si ještě hodně dlouho

Pohled Justina :

Scoot byl strašně naštvanej: "Jusi,sakra,říkal ti někdy někdo co je to dochvilnost ?! " vyjel na mě "sorry bro" odfrknul jsem mu. "a nebuď takovej Justine,ale teď se přestaňme hádat,musíš za Beliebers" "To je pravda bro,chudinky moje malý :/ ja sem trouba :( "

Vešel jsem do budovy "Ahoj lásky moje,omlouvám se,ale měl jsem takový menší problém,zlobíte se ? " "Neeeee nezlobíme,milujeme tě! " zakřičely všechny najednou "taky vás miluju " oh jak já je miluju jsou prostě užasný. Poslal jsem jim vzdušnou pusu a začal jim dávat podpisy. 

Bylo to tak nádherný. Jak se usmívaly, některé plakaly štěstím. Objímal jsem je a líbal na líčka. Miluju svou práci a miluju svoje Beliebers ! 

Samozřejmě tam byli i Boybeliebers. S těma jsme si udělali fotky .

Bylo to úžasný. Skončili jsme asi o půlnoci.

Pak jsem jel domů.

Doma jsem si zalezl do koupelny. Vlezl si do sprchy . Nechal jsem na sebe dopadat kapičky vody a myslel jsem na svoje beliebers. Vzal jsem si šampon a vmasíroval jsem si ho do vlasů.   Opláchl jsem si vlasy a vylezl ze sprchy.

Plácnul jsem sebou na postel jelikož jsem byl nesnesitelně unavenej ! 

Začal jsem pomalu přivírat oči. 

Najednou se otevřeli dveře a stála tam Claire (myslím že se tak jmenovala) . Byla tak krásná. Naprosto k zulíbání. "Ahoj lásko" pozdravila mě a usmála se . Měla kouzelný úsměv a celou dobu se mi koukala do očí. "Ahoj Shawty" Odpověděl jsem a usmál se taky. "Pojď sem" řekl jsem ji a žádostivě se na nii podíval. "Dojdi si pro mě" odpověděla, mrkla na mě a udělala takový svůj speciální úškleb.

Nedalo mi to a já se zvedl a přišel jsem k ní. Zadívali jsme se hluboko do očí. Odendal jsem ji z obličeje pramínek vlasů,který mi tam prostě překážel. Přitáhl jsem si ji k sobě a políbil ji.                 Měla naprosto dokonalé rty. Polibek mi vrátila . 

"Miluju tě!" řekla mi . "Já tebe víc" odpověděl jsem. Pak jsme se začali líbat trochu víc a pak s jazyky. Mazlili jsme se a byli šťastní. 

Pak jsme spolu pomalu popošli k posteli a ..........................

Chichi :D ste nečekaly takovej konec co ? :) pro pokračování votes a koments :) xoxo :D miluju vás Eenie Meenie :3 !

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat