V minulé části:
Pohled Claire:
Neznámý číslo ? WTF?!
Zvedla jsem to .
"Slečna Scanfieldová ? " "Ano, kdo volá ? " "Tady nemocnice Los Angeles." V tu chvíli se mi všechno zatočilo o 360 stupňů ! OMFG Co se sakra stalo ?
"Co-co-co se stalo ? " zděsila jsem se. "Je pan Jimmy Toshua váš adoptivní otec ? "
Najednou mi ještě víc zrychlil tep. "Co se mu stalo ? " rozplakala jsem se do telefonu .
"Měl nehodu se žralokem a přišel o pravou ruku. " "Vy si ze mě děláte srandu žejo ? " potají jsem doufala, že je to jenom nějakej hloupej žert od někoho od nás ze školy.
"Přijeďte do nemocnice prosím. Bude to možné ? " "Ovšem že bude." s pláčem jsem zavěsila.
Pohled Justina:
Pozdě v noci zazvonil Claire telefon. Netušil jsem, kdo volal. Během hovoru ale sypala samý zmatený otázky a dokonce se i rozplakala...
Bál jsem se co se stalo.
S každou odpovědí, která jí z telefonu přišla se rozplakávala ještě víc.
Když to položila hned jsem jí objal.
"Co se stalo Shawty ? " "Jusi," vzlykla "Jimmy právě přišel o ruku. "
Probodlo mě u srdce. Proč zrovna někdo, kdo je tak hodnej a milej ? Ten chlápek je úplně úžasnej člověk a pomáhá kde může a ono se mu musí stát tohle ?
"Shhh, neboj se. To se nějak spraví. " setřel jsem jí slzičky a zesílil objetí.
Přitulila se ke mě a plakala mi do hrudi. Bylo mi líto Jimmyho, bylo mi lííto Claire...
Strašnej pocit...
Flashback z pohledu třetí osoby:
Když se Jimmy s jeho kamarádem potápěli, narazili na moc zvláštní skupinu rybiček...
Byli zvědaví a tak je následovali. Obklopovala je krása oceánu a spousta barevných rybiček. Skvělej pocit.
Jenomže nebyli sami, kdo rybičky sledoval. Přímo za nima totiž hledal zábavu obří žralok.
Jak tak plaval za rybičkama, dostal chuť na svačinu a ohnal se po nejbližší rybičce. Naneštěstí však netrefil rybičku, ale Jimmyho pravou ruku.
END OF THE FLASHBACK
Pohled Claire:
"Justine ? " špitla jsem. "Ano lásko ? " "Mohl bys mě dovézt do místní nemocnice ? Říkali, že tam mám přijet." "Jasně, že dovezu, pojď ." podal mi ruku a šlo se.
Do nemocnice jsme dorazili asi po deseti minutách.
Došli jsme na recepci, kde nám řekli kam máme jít hledat toho doktora, co má Jimmyho na starosti.
"Jděte po chodbě rovně a na konci do prava, ty první dveře. " zopakovala pro jistotu sestřička na recepci, abysme trefili.
"Děkujeme, nashledanou."
Justin mě chytl za ruku a šli jsme.
Když jsme našli ty dveře, do kterých nás ta sestřička poslala, zaklepali jsme a čekali na to jestli doktor otevře.