Ta z druháku, co jí šikanujou ? o_O

649 26 5
                                    

V minulé části : 

Pohled Justina :

Dojel jsem na místo, kde bydlela ta moje "Shawty " a zazvonil jsem .

Otevřely se dveře a v nich stálo něco tak nesmírně krásnýho a roztomilýho, že se to nedalo popsat, úplně mi vyrazila dech. Měla bílý šaty a bílý lodičky na platformě . A dlouhý černý rovný vlasy. Zkrátka krásná a dokonalá aspoń na chvíli jsem nemusel myslet na Claire.

"Ahoj, tak jenom ještě, jak se jmenuješ Baby ? " "Faith" "To je dokonalé jméno " "Děkuju" pousmála se a já jí úsměv oplatil. Chytl jsem ji za ruku a vyrazili jsme spolu k mému autu....

Otevřel jsem jí dveře a počkal jsem až si sedne. Pak jsem je zase zavřel. 

"Kam vlastně jedeme ? " zeptala se "Překvapení " mrknul jsem na ní  . Načež se pousmála. Byla moc roztomilá když se usmívala . Pousmál jsem se nad svojí poznámkou a věnoval se dál řízení. 

Asi po deseti minutách jsme dorazili před mou oblíbenou restauraci . "Wow" vydechla. "To je..." "Dokonalé ? " "Ano ! To je to správné slovo . " "Tak pojďme " usmál jsem se a zase jí otevřel dveře. Rád se chovám jako gentleman . "Děkuju " nevinně se na mě pousmála. "Nemáš zač " opětoval jsem jí svůj úsměv . Vystoupili jsme a já jí chytl za ruku. Zamknul jsem auto a šli jsme. 

V restauraci bylo volno úplňě v zadu u stolu pro dva. Jo, super příležitost . Hned jsem tam s ní namířil . 

Sedli jsme si. Dostali jsme jídelní lístky a vybírali si . 

Koukal jsem tak na ní a viděl jsem, že vůbec neví co si má vybrat. "Faith ? " "Hmm? " "Ty nevíš co si vybrat ? " "Jo, nevím " "Necháš to na mě ? " "Radši jo " 

Dokončili jsme rozhovor a já nám objednal sushi . 

"Justine ? " řekla po chvíli ticha . "Ano zlato ? " začervenala se a řekla : " Je pravda to co mi řikala Amanda ? To, že si se srazil před kavárnou s tou z druháku co jí šikanujou a ona na tebe ječela ? " "Co myslíš tím, ""ta co jí šikanujou ""? " "Myslím Claire, šikanujou jí kvůli tomu že je chudá. " "Claire ? " "Ano " "Proboha živýho,tebe mi nebe poslalo Faith ! " "To proč ? " "To proto, že já jsem se choval jako h*vado a rád bych se jí omluvil, ale nevím kde ji hledat. Pomůžeš mi ?? " "Že váháš, od čeho jsou beliebers ? Aby ti pomáhali ne ? " "Jo" "Tak vidíš " mrkla a dál jsme se věnovali naší večeři . 

Když jsme dojedli tajk jsme jí řekl, že jí zítra zavolám a ona mi sežene kontak na Claire. 

Potom jsme opustili restauraci a já jí odvezl domů . 

Když jsem dojel domů, dal jsem si sprchu a pak si lehl do postele i s notebookem a věnoval se svojim beliebers na twitteru a instagramu . 

Asi ve dvanáct už jsem byl utahanej jak pes, tak jsem si šel lehnout . Věděl jsem totiž, že ráno budu muset zase pracovat . Mám svou práci rád , ale odpočinkový dny jsou fajn. 

Zavřel jsem oči a po chvilce jsem usnul . 

Pohled Claire : 

 Ráno jsem se probudila kvůli vyzvánění telefonu. "Chjoo, kdo to může po ránu bejt ? " Zvedla jsem mobil z nočního stolku a podívala se na displej. Jimmy ! Sakra já na něj včera úplně zapomněla . 

"Ahoj Jimmy " Zvedla jsem konečně ten telefon . "Ahoj zlatko, Proč jsi včera nezavolala ? " "Promiň, já jsem si tu našla kamarádku a kamaráda a byli jsme včera venku " "Aha tak to chápu "

Takhle jsme tam kacali asi 30 minut . Po skončení hovoru jsem šla dolů na snídani . 

Koukla jsem se na hodinky a zjistila,že mám asi jen 20 minut na to se připravit do školy .

Snídani jsem si hodila do tašky. Došla si vyčistit zuby a učesat se . 

Popadla jsem tašku a mobil, zamkla jsem a běžela jsem do školy.

Ve škole za mnou přišla nějaká holka, vypadala, že je asi z prváku. 

"Ahoj, já jsem Faith "  "Já jsem Claire, potřebuješ něco  " "Mnoo, já bych si potřebovala zavolat  mamce, nechala jsem si doma mobil a nikdo mi tu nechce pomoct, tak mě napadlo, že ty jsi taková sympatická a nepovrchní, že by si mi třeba pomohla. " "Jo ovšem, ráda. " Podala jsem jí svůj mobil a ona si zavolala . 

Pohled Faith : 

"Ahoj mami " začala jsem mluvit do telefonu, jakože si volám s mamkou. Samozřejmě jsem navolala mamce, ale sobě na mobil, měla jsem ho samozřejmě ztišený aby mě neprozradil. Sháněla jsem totiž její číslo Justinovi. "Jo jasně hned jak přijdu domů" pořád jsem předstírala hovor s mámou. "Dobře, ahoj . " Dokončila jsem "hovor" a vrátila Claire mobil . 

Pohled Claire

"Děkuju moc " řekla a věnovala mi úsměv . "Nemáš vůbec zač " 

V tu chvíli zazvnilo a my jsme si šly každá svojí cestou.

O hodině se mi rozsvítil mobil a byla tam SMSka od neznámého čísla a v ní : 

Just as sure as the stars in the sky

I need you to show me the light

Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it - J

No co to má znamenat ?? Kdo mi to mohl napsat ? o_O Pokroutila jsem nad tím hlavou a dál se věnovala hodině. 

Jenomže o velké přestávce zase, zase to samé číslo : 

I like how your eyes complementing your hair 

The way that them jeans fit is making me stare 

Promise I'll be here forever I swear 

Our body's touching while you love me like you do - J 

Ježiš ! Už toho mám tak akorát dost ! Mám chuť na to číslo zavolat, jestli si ho náhodou nespletl.

Jenomže najednou  se tam objevila Brittany - největší pipka školy ! "Hele, Scanfieldová dostala SMSku " 

Hned se kolem mě všichni shromáždili . A parta třídních blbečků mi chtěla sebrat mobil . 

Rozbrečela jsem se a utekla . Sedla jsem si na lavičku vedle školy a v tom :

I don't want - want nobody when I got-got your body

Baby no no nobody, has got what I need - J

 Další SMSka, už toho mám dost . 

Došla mi totálně trpělivost a já na to číslo zavolala . "Ahoj Shawty " řekl celkem příjemný klučičí hlas. Vlastně ne, nádherný klučičí hlas ! "Kdo jsi ?" "Ty si mě nepamatuješ " "Ne, měla bych snad "

V tu chvíli to položil a někdo mi dal ruce před oči a já nic neviděla .........

Tak new part is out :D 

BTW. kdo si všimnul, z jakých písniček jsou smsky od - J a napíše mi to ve správném pořadí do komentu, má věnování další části :** xoxo

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat