Celková proměna

339 23 3
                                    

V minulé části:

Pohled  Justina:

Musím něco vymyslet, takhle už to dál nejde...

Trvalo mi to asi deset minut....

Mám nápad !

Je to sice geniální, ale bude mě to něco stát...

Bude mě to stát spoustu trpělivosti a snahy, ale když to vyjde, budu ten nejšťastnější člověk na světě. 

Změním se vzhledem i duší. 

A můj plán ? 

1) Přihlásit se na školu, kam chodí Claire jako nový žák

2) projít přijímací zkouškou

3) sehnat si brýle

4) sehnat si neznačkové oblečení a NORMÁLNÍ auto (sbohem lambo..:/)

5) změnit vlasy

6) vypadat k nepoznání

7) spřátelit se s Claire

8) zaujmout ji

9) dostat zpátky

10) žít spolu šťastně až do smrti

Vypadá to jednoduše a trochu jako pohádka, ale věřte, že to jednoduché nebude, Claire totiž umí být velice komplikovaná dívka.

Doufám, že se mi všech deset bodů podaří splnit, kde ale začít ? 

Po několika minutách dumání jsem popadl telefon a vytočil číslo na ředitelku školy, kam chodí Claire. 

Odkašlal jsem si, změnil ton hlasu a spustil. "Dobrý den, mluvím s ředitelkou Stratford High School ? " "Ano, co máte na srdci ? A kdo volá ? " "Jsem Derek Malette,chtěl bych na vaší školu přihlásit mého syna Jasona. " "Ovšem, to nebude problém a do prvního ročníku ? " "Ne do druhého, on musel na předešlé škole ukončit studium, protože ho šikanovali spolužáci, víte ? " "To je mi líto pane, ale ujišťuji vás, že na naší škole šikana nikdy nebyla, není a ani nebude." "To rád slyším, tak na kdy si dáme schůzku ? Chtělo by to co nejdříve ? " "Zítra dopoledne, řekněme tak v deset, hodí se ? " "Ano skvěle." "Tak zítra a vezměte s sebou syna. " "Dobře děkuji, nashle." "Rádo se stalo, nashle."

Položil jsem telefon a  měl jsem radost. Teď už mi postačí jen sehnat tátu a jít na schůzku. 

Zrušil jsem si na zítra natáčení klipu, s výmluvou na bolest břicha a zavolal dědovi. 

"Ahoj dědo, mohl bych přijet ? " "Ovšem že mohl Justine, rád tě uvidím, a kdy bys chtěl přijet ? " " No nejlíp, hned, můžu. " "Ovšem, že můžeš, už se na tebe těším." 

Doběhl jsem si pro klíče, nastartoval auto a uháněl směr děda. 

Děda mě samozřejmě přivítal s otevřenou náručí a pozval mě dál. Sedli jsme si v obýváku. Řekl jsem mu všechno o Claire a mojem plánu, vylíčil mu všechny své emoce a v neposlední řadě jsem ho ukecal, aby mi zítra v deset hrál dědu. Tátu mi dělat nemohl, ale jsem přesvědčený o tom, že to, že táta má moc práce, tak přijel děda, mi ta říďa uzná.

Dohodli jsme se, že ho ráno v devět vyzvednu, abychom na tu desátou byli ve škole. 

Byl jsem happy jak dva grepy, ale samořejmě nervozita pracovala, kdyby to prasklo, tak se to asi dozví celej svět. 

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat