Pusa :*

611 21 3
                                    

Slíbila jsem Míše tu dlouhou část :) Takže si to užij a snad se bude líbit :*

V minulé části : 

Pohled Justina:

"Víš co, už mě vytáčíš, takže to dostaneš zpátky a i s úrokem ! " řekl jsem a převalil ji na záda. 

Podívala se na mě výrazem jakože: - WTF ?! - 

Začal jsem ji lechtat tak jako ona mě . Když už pištěla a měla očividně dost, tak jsem se nad ní nahnul a políbil ji. 

Ze začátku se tomu divila, tak na mě vykulila oči, ale pak začala spolupracovat. Z malého polibku byl další a další. Nakonec to skončilo asi 5 ti minutovou líbačkou. 

Když jsme skončili, vydechovali jsme zběsile jako běžci po maratonu !

"Justine ? " zeptala se . "Ano ? " 

Dala mi ruce kolem krku a políbila mě. Byl jsem celkem překvapený, ale líbilo se mi to. Vecpal (:DDD) jsem se jí jazykem do pusy. Očividně si to užívala, tak jsem v tom pokračoval. 

Najednou mi došlo, že bysme nejspíš oba chtěli o něco víc, tak jsem jí váhavě začal sahat pod tričko. Váhavě proto, jelikož jsem se celkem bál její reakce vzhledem k tomu, že mě předtím ze srdce nenáviděla. 

Díkyboju to vyšlo a neutekla mi, ani mi nevlepila facku, ba naopak začala sahat pod moje tričko a oplácet mi příjemné doteky.

Bylo mi jasný co se stane dál ! 

Netrvalo to dlouho a už jsme byli jen ve spodním prádle. 

Nechtělo se mi provozovat sex na gauči v obýváku, ještě ke všemu z holkou, která je s největší pravděpodobností panna, a tak jsem jen hlavou ukázal na horu na dveře od mojeho pokoje. 

Pochopila, za neustálýho pokračování našeho sáhodlouhého polibku jsme si pomalu stoupli z gauče. Chytl jsem ji za zadek a trošku ji vyzvedl, načež si obmohatala nohy kolem mojeho těla. To bylo přesně to co jsem teď potřeboval. Ta holka mi snad čte myšlenky !

Odnesl jsem ji ke dveřím mojeho pokoje loktem jsem otevřel dveře, vešel do pokoje a zase zavřel. Zamykat jsem nemusel, protože byly zamčené hlavní dveře dole a nikdo jiný kromě mě klíče nemá. 

Položil jsem ji na svojí postel, podepřel se rukou, abych ji nezalehl  a naklonil jsem se nad ni. Dal jsem jí polibek na krk a pak jí tam udělal cucflek ! "Auuu" zasyčela., nacož jsem ji omlčel polibkem na rty. 

Podíval jsem se jí do očí. Byl už jsem tak neskutečně nadrženej a vzrušenej. 

"Máš prášky ?" zeptal jsem se pro jistotu, nechtěl jsem totiž riskovat, že bych ji zbouchnul. Claire na to přikývla, takže jsem mohl v klidu pokračovat. 

Vysvílkli jsme se sebe zbytky oblečení. Ona si kolem mě obmotala nohy a já začal přirážet.

Pohled Claire: 

Když jsme už na sobě oba nic neměli, jen jsem užasla nad tím jaké má dokonalé tělo ! Nedivím se jeho Beliebers, že ho  tak zbožňujou. Je naprosto neodolatelnej ! 

Po chvilce zírání na jeho dokanalý tělo, jsem si zase obmotala nohy kolem jeho těla, nevim sice proč, ale v týhle situaci to byl prostě takovej muj reflex. 

Justin se pousmál. Asi byl rád, že s nim v pohodě spolupracuju. Popravdě, já jsem z tý svojí spolupráce byla spíš vyjevená, netuším, kde jsem to pobrala, když jsem ještě panna.

Up !Kde žijí příběhy. Začni objevovat